اول فشار اقتصادی مقرون به صرفه از پنی سیلین از کپک در A یافت منظوری ایجاد گردید؟

پاسخ: طالبی

که آن را به تولید آنتی بیوتیک پنی سیلین نجات می آید، همه سويه قالب برابر است. اگر چه پنی سیلین در سال 1928 توسط الکساندر فلمینگ کشف شد زمانی که او متوجه شد که قالب معروف به پنی سیلیوم notatum رشد باكتري استافيلوكوك متوقف شد.

مادام کشف خلاصه می شد در حالی که این نقطه محوری در طب، آن نه عملکرد روش عملی جرم تولید پنی سیلین و فلمینگ بیمار مجهز به دنبال کشف شد. این بود تا سال 1938 که دکتر هاوارد Florey کم و بیش در سراسر Flemming را تصادفا کار و شروع به تحقیق در مورد مکانیسم عمل پشت پنی سیلیوم notatum باکتری قدرت کشتن نیست. در حالی که پیشرفت آزمايش آن agonizingly مشکل دو پنی سیلین اضافی از قالب فرهنگ است — آن زمان لیتر 2.000 خيره کننده قالب فرهنگ تولید محصول نهایی به اندازه کافی برای درمان بیمار تنها. در حالی که قدرتمند و زندگی صرفه جویی در آن به عنوان دور از کارآمد که ممکن بود.

این بود تا زمانی که دکتر Florey نیروهای با دکتر نورمن Heatley پیوست و ادامه تحقیقات خود را در ایالات متحده برای کار با یک تیم از دانشمندان آمریکایی است که آنها را به جستجو برای گونه های موثرتر از پنی سیلیوم شاخه نیست. در نهایت، کشف گونه های جدید به بخت خوب آمد. دستیار چشم تیز در آزمایشگاه خود شکار مریم طالبی کپک زده در فروشگاه مواد غذایی و قالب نگاه ارزش بررسی را فکر می کردم. کپک پنی سیلیوم chrysogenum فشار است که صدها بار بیشتر پني سيلين تسلیم شود و جهش در آزمایشگاه با استفاده از اشعه ایکس، معلوم می تواند تولید بیش از هزار بار بیشتر از اصلی فشار پني سيليوم notatum متمرکز.

با روش عملکرد بالا در دست شرکت های دارویی قادر به به راحتی تولید صدها میلیون واحد پنی سیلین و با در عرض سال تعداد تولید شرکت های داروسازی آمریکایی در هر ماه به صدها شمش افزایش یافت.

تصویر نیت امپریال موزه جنگ/ویکی مدیا.