WatchGuard مجمر UTM: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان
های UTM می بالا را بررسی کاربر کلید UTM مجمر WatchGuard

Takeaways [19659008] Gartner نرخ WatchGuard خوب-‘ اجرای ‘ رویایی نه چندان دور از رهبران بازار. ارائه راه حل UTM مجمر WatchGuard را درجه سازمانی امنیت مدیریت متمرکز و عملکرد در تمام نقاط قیمت. شرکت نمرات بالا از کاربران برای تشخیص نقطه پایانی رایگان و پاسخ آن (EDR) ویژگی قابلیت گزارش و تحلیل سهولت اجرا و استفاده و عملکرد می شود. باید اتاق را برای بهبود قابلیت های ابر عمومی و پشتیبانی.

شرح

شرکت تاسیس شده در سال 1996، فن آوری های WatchGuard شرکت اول ارائه لوازم فایروال سخت افزاری یکپارچه است. از آنجا که امن Wi-Fi و شبکه راه حل های اطلاعاتی شامل گسترش یافته است. آن با دفاتر در سراسر شمال امریکا و اروپا و آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین در شهر سیاتل، دفتر مرکزی است. آن متعلق به بخش خصوصی.

ارائه راه حل UTM مجمر محصول توضیحات

WatchGuard درجه سازمانی امنیت بدون هزینه و پیچیدگی محصول سطح سازمانی. آنها در مرکز مدیریت، ارائه عملکرد تمام نقاط قیمت و پیشنهاد شبکه دید کامل. شرکت UTM پلت فرم محصول شالوده است. اما این شهر همچنین دارای نقاط دسترسی بی سیم مستقل، ابر موفق، امن و آن به زودی مستقل چند فاکتور تأیید هویت (وزارت امور خارجه) راه حل ارائه دهد. همه با هم در WatchGuard ابر آمده است. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= “راه حل های مدیریت تهدید یکپارچه را تبدیل به سیستم عامل برای SMBs به ترکیب انواع مختلف امنیتی workloads” گفت: Nachreiner کوری CTO که فن آوری های Watchguard. “امروز سازمان های بزرگ، و برخی از اواسط بازار و شرکت های توزیع در حال حرکت به UTM با توجه به منافع و ارزش خود را می یابیم.”

و همچنین مانند فایروال و شبکه خصوصی مجازی (VPN)، آنتی ویروس و سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS) و وب فیلتر، توابع تحت پوشش شامل لایه کاربردی بازرسی بازرسی بسته های عمیق سنتی UTM توابع ایمیل حفاظت) ضد هرزنامه، سلب پیوست، بازرسی محتوا از طریق SpamBlocker و SMTP پروکسی)، مخرب آدرس/دامنه فیلترینگ برنامه کنترل تروجان تشخیص/رفتاری sandboxing پیشگیری از از دست دادن داده ها (DLP) بازرسی HTTPS, امنیتی موبایل (از طریق Fireclient) و تهدید تشخیص و پاسخ (TDR).

بازار و موارد استفاده از

این شرکت با تمرکز بر ارائه به طور گسترده ای به خدمت امنیت برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و شرکت های توزیع شده. آن نه به طور مستقیم شرکت های بزرگ و یا مراکز داده بزرگ telco نشانی نیست. Verticals کلیدی شامل خرده فروشی، مهمان نوازی و آموزش و پرورش برای اجرای وظایف به عنوان حفاظت از شبکه های سازمان با امنیت کامل سوئیت, vpn ها امن بین دفاتر راه دور و اجرای قابل قبول استفاده از سیاست.

معیارهای

WatchGuard توان فایروال تا 60 VPN گیگابیت در ثانیه توان عملیاتی، تا 10 Gbps، آنتی ویروس توان از تا 12 IPS گیگابیت در ثانیه توان از Gpbs تا 16 UTM توان گیگابیت در ثانیه تا 11 را ارائه می دهد. محصولات خود به 12.7 میلیون اتصال همزمان و اتصالات 240.000 جدید در هر ثانیه عمل می تواند.

هوش

آن شامل طیف وسیعی از ابزارهای هوش از جمله سنتی امضا جمع داده ها تهدید، حلقه بازخورد لوازم خانگی در دو لیست سیاه تازه تشخیص نرم افزارهای مخرب مبتنی بر رفتاری و یادگیری برای نمره TDR ماشین مدل. ThreatSync یک مثال است. این ابر موتور تجزیه و تحلیل است که مختصات انواع حوادث و یا حوادث توسط خدمات مختلف برای کمک به شناسایی تهدیدات جدید را شناسایی کرده است.

تحویل

مجمر در طیف وسیعی از وسایل سخت افزاری به همراه نسخه مجازی است که اجرا می شود در ESXi یا بیش از حد-V می آید. همچنین می توانید نسخه آزمایشی عمومی در بازار AWS آمازون بیابید. (نسخهٔ لاجوردی به زودی قابل دسترسی خواهد شد.)

عوامل عوامل

برای بسیاری از خدمات و یا هر سرویس UTM سنتی لازم نیست. با این حال، دو خدمات — TDR و امنیت تلفن همراه–نیاز به سنسور و یا عامل. TDR کوچک میزبان سنسور امنیتی جمع آوری نقطه پایانی دو رویداد را با رویدادهای شبکه ارتباط نیاز است. آن در حال حاضر قابل اجرا بر روی ویندوز و لینوکس و نسخه macOS به زودی منتشر خواهد شد. کاربران می توانند سنسور ویندوز از طریق دایرکتوری فعال و خط مشی گروه و یا دیگر ابزار توزیع نرم افزار استقرار. کسانی که با استفاده از قابلیت امنیت تلفن همراه نیاز به iOS یا Android عامل نصب.

قیمت گذاری قیمت گذاری

در هر مدل متفاوت است و براساس خدمات خریداری شده. اما به طور کلی، قیمت شروع در $290 برای واحد جدول پایین ترین پایان بالا.

.