بهترین راه برای بدست آوردن شماره تلفن برای کسب و کار شما کوچک

بسیاری از کسب و کارهای کوچک استفاده از تلفن های همراه شخصی خود را هنگامی که کار ساخت مربوط به تماس های تلفنی. برخی حتی خطوط ثابت قدیمی برای نیازهای تماس خود استفاده می کنند. در حالی که آن را حس برای استفاده از تلفن همراه خود را می کند و می توان آن را ترسناک را به تغییر مالکیت کسب و کار در قرن 21st ارتقاء ممکن است نیاز به.

جایگزین شخصی تلفن های همراه و خطوط ثابت VoIP و یا صدا روی آی پی شرکت شما می دهد احساس حرفه ای تر و رقابتی است. اگر شما دنبال آن هستید به تلفن های شخصی خود را از کار جدا کردن اما اگر تصمیم بهترین مطمئن نیستید، نگاه نکنید. ما برخی از دلایل چرا شما حق انتخاب ساخته شده را بررسی خواهیم کرد.

راه سنتی: اگر شما تصمیم به توقف تلفن شخصی خود را با استفاده از خط جداگانه

برای کسب و کار شما، روش سنتی برای دریافت شماره های جدید این بود که به سادگی یک خط جداگانه دریافت. یعنی شرکت تلفن تماس با درخواست آنها را به خط جدید برای خانه خود (که معمولا شامل هزینه ی راه اندازی) را اجرا کنید و سپس پرداخت اضافی در هر ماه برای خط جدید — شما 20-30 دلار در هر ماه در پایان کم برای خط مسکونی و در 60 دلار + محدوده در هر ماه پرداخت fo r خط کسب و کار. این گزینه، اما مشکل این است که هم اکنون شماره تلفن محل کار گره خورده است به محل خانه یا دفتر خود هست و اگر شما جسمی وجود دارد می تواند تنها پاسخ داده. حتی اگر شما قادر به دریافت تلفن ثابت ارزان, این گزینه راحتی فاقد.

از آن 2018 و بیشتر مردم تلفن های همراه بدون داشتن حتی یک خط زمین، گزینه دوم خود را به سادگی تلفن دوم و حمل که اطراف را با شما است. تن از صاحبان کسب و کار کوچک انجام این حمل حدود دو iPhones و دائما سوئیچینگ بین آنها. این راه حل این نسخهها کار میکند، و اجازه می دهد تا شما را به خط تلفن کسب و کار را از هر کجا پاسخ است، اما بسیار ارزان است. هزینه تلفن گران بیشتر پول برای خط اضافی می افزاید: واقعا سریع–به عنوان مثال، آی فون $699 پلاس حدود 30 دلار در هر ماه برای خط اضافی به پایان می رسد تا بیش از 1000 دلار بیش از یک سال. بهترین راه برای رفتن.

راه بهتر: IP یا VoIP

، هم صدا که ما در روز دسترسی اینترنت همیشه وصل از هر دستگاه، شما نیازی به استفاده از شبکه های تلفن سنتی دیگر. ما می تواند تماس های تلفنی بر روی اینترنت است که نه تنها ارزان تر و نامحدود است اما بنابراین شما بهتر می تواند درک آنچه مشتریان خود می گویند صدا واضح تر تلفن سنتی واقع شوید.

VoIP نه تنها قدرت تلفن های فیزیکی نشسته روی میز خود را می توان برای اما همچنین می تواند به عنوان نرم افزار در تلفن فعلی است که اجازه می دهد تا شما را به محل و دریافت تماس از تلفن موجود هر و همه برای کسری از هزینه استفاده می شود.

بیش از یک خط برای کسب و کار شما تلفن نیاز است؟ مشکل با VoIP نیست، شما فقط طرح های خود را ارتقاء داده شده و در تلفن های اضافی را به شبکه وصل یا نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر و یا تلفن.

و اگر شما کسب و کار خود را از تلفن ثابت و یا شماره تلفن همراه به روز رسانی، بنابراین مخاطبین شما قادر خواهید بود برای رسیدن شما به شما معمولا شماره فعلی خود را به سیستم VoIP پورت می تواند.

است بزرگ مزایای بیش از سنتی تلفن های اینترنتی

هزینه است بزرگترین دلیل است که مردم به VoIP سوئیچ، اما تنها چیزی که در نظر گرفتن نیست — نیز وجود دارد ویژگی های بزرگ است که شما وقت و پول ذخیره کنید و به سادگی با امکان پذیر نیست تلفن سنتی خط گزینه های موجود برای کسب و کارهای کوچک.

شرکت های بزرگ بودجه برای راه اندازی و نگهداری سیستم PBX پیچیده با منشی و پسوندهای برای هر میز است. اما شما لازم نیست که با که با استفاده از VoIP که دارای ویژگی های آن و حق بسیار بیشتری, ساخته شده در هزینه ماهانه کم زحمت.

  • حمل و نقل تماس می توانید تماس بگیرید در تمام دستگاه های خود را می توانید تماس در تلفن های چندگانه در یک بار، و شما می توانید مجموعه قوانین برای هدایت تماس ها فقط در طول ساعات.
  • خودکار Receptionists را به کسب و کار خود را حرفه ای تر صدا.
  • ضبط تماس خودکار قادر به ثبت تمام تماس های ورودی و خروجی می توانید.
  • پسوند به شما استفاده از یک عدد اصلی برای رسیدن به همه (خطوط مستقیم هنوز هم برای هر فرد وجود دارد) اجازه می دهد.
  • کنفرانس اجازه می دهد تا شما را به مشتریان خود شماره تماس پس هر کس در خط همان کنفرانس به راحتی می توانید.
  • پست صوتی قدرتمند ایمیل با صوتی ارسال می کند و حتی آنها را می توانید رونویسی به متن.
  • اینترنت فکس فقط در صورتی که شما نیاز به مقابله با دولت و یا برخی از صنایع که با زمان گرفتار است.
  • و ده ها تن از ویژگی های دیگر و یکپارچگی به راحتی کسب و کار شما کمی.

آن در سال 2018، همه چیز می گذرد به آزمایشی به زودی، دلیل نیست تلفن کسب و کار شما داشته است؟ VoIP بهترین چیز در بازار حال حاضر نیست، آینده همه گوشی.

چگونه به انتخاب یک طرح کسب و کار تلفن

درباره مزایای استفاده از VoIP، حالا که شما می دانید همه این بار برای انتخاب یک طرح کسب و کار تلفن و که است که آن از آنجا که بسیاری از راه حل های خارج وجود دارد وجود دارد، و هیچ یک از آنها لزوما مناسب برای همه مشکل می شود. اما خوشبختانه ما در حال اجرا یک کسب و کار، بنابراین در اینجا توصیه های ما چه می دانیم بر اساس تجربه.

اگر شما برای یک شرکت خیلی بزرگ کار شما احتمالا به پایان تا با یک راه حل از شرکت های بزرگ مانند سیسکو یا Avaya قصد داریم اما این سیستم کار نمی کند برای هر کس، و قطعا معمولا انتخاب خوبی برای کسب و کار کوچک نیست.

بهترین کلی: دفتر RingCentral

اگر شما به دنبال بهترین راه حل برای بهترین قیمت، دفتر RingCentral قطعا یک انتخاب ما است. و در واقع RingCentral است به سیستم تلفن است که ما را برای سال استفاده کرده ایم که چگونه به گیک HQ برای عملیات باطن ما. بسیار نادر است که توصیه خدمات به طور مستقیم، اما ما از آن استفاده شود.

یکی از مزایای دیگر RingCentral است که آن را در واقع توسط سیسکو و AT&T که به معنی آن است که برخی از خدمات پرواز است که ناپدید می شوند نیست متعلق است. آنها نیست.

RingCentral همه از ویژگی های شما را از خدمات تلفن، از جمله تلفن های تماس نامحدود و متون برنامه های موبایل آیفون و آندروید پست صوتی به ایمیل پسوند اپراتورهای خودکار و هر ویژگی دیگر است که شما ممکن است نیاز به انتظار می رود است.

و اگر می خواهید ارتقا دهید، شما می توانید حتی تعداد 800 برای کسب و کار شما، استفاده از با کیفیت بالا میز و کنفرانس اتاق های از سیسکو و فروشندگان دیگر، و یا ادغام با مایکروسافت Dropbox گوگل جعبه Salesforce Zendesk desk.com و بسیاری بیشتر.

و با برنامه های با شروع در $20 در هر ماه با یک محاکمه آزاد, حتی به اندازه کافی ارزان برای کسب و کار با فقط یک نفر است.

انتخاب دیگر: Vonage برای کسب و کار eVoice و اسکایپ برای کسب و کار

وجود دارد مقدار زیادی از دیگر ارائه دهندگان خدمات VoIP را انتخاب کنید از، البته. Vonage برای کسب و کار راه حل جایگزین استوار است هر چند مدل های قیمت گذاری خود را کمی گیج کننده است و شما در حال رفتن به نیاز به مشاوره. آنها بسیاری از ویژگی های مشابه است که شما نیاز دارید، و نام تجاری قابل تشخیص هستند. ما Vonage را در گذشته استفاده می شود و تا به حال هرگز مشکلی با این سرویس.

نیز وجود دارد eVoice که هر گزینه های تلفن سخت افزار ندارد و برای شروع با واقع گرانتر است. آنها بسیاری از امکانات دیگر مثل پسوندهای اپراتورهای خودکار تعداد 800 و پست صوتی به ایمیل, اما به طور کلی شما می شود بهتر است با RingCentral یا Vonage برای کسب و کار از بسته های مقیاس بهتر و تلفن های فیزیکی را به شما بدهد، و نه فقط نرم افزار ساده بر روی تلفن خود را.

در نهایت، شما می توانید سعی کنید با استفاده از صدای گوگل و یا اسکایپ برای کسب و کار، اما این را به همه از ویژگی های است که شما انتظار می رود از کسب و کار سیستم تلفن نداشته و شما تنها با استفاده از یک برنامه به تمام تماس های خود را ترک کردند. شما از دست دادن جنبه های حرفه ای از داشتن یک اپراتور خودکار پسوند و مقیاس پذیری به یک دسته خطوط رشد کسب و کار شما.