لوازم UTM نقطه چک: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان
های UTM می بالا را بررسی کاربر کلید بررسی نقطه UTM لوازم

Takeaways [19Gartner659008] بررسی نقطه رهبر برای خود ویژگی های امنیتی شرکت کیفیت و سهولت مدیریت نرخ. پیشرفت های اخیر در مناطق مانند حفاظت ransomware موقعیت شرکت را قوی نگه می دارد. فروشنده بهترین راه حل برای midrange سازمان های امنیتی قوی و ویژگی های مدیریتی قوی است. نقاط قوت عبارتند از: تهدید تشخیص، استخراج و هوش، جلوگیری از نفوذ، sandboxing گزارش و حسابرسی. قیمت ایمیل قرنطینه رمزگشایی محدود و ظرفیت عملکرد کاستی است. لوازم تحت پوشش در اینجا بررسی نقطه 700 و 1400 خدمت کوچک و از راه دور شاخه دفتر استقرار.

شرکت شرح

بررسی نقطه نرم افزار فن آوری معماری امنیت برای دفاع از همه چیز از ابر به شبکه های سازمانی و به دستگاه های تلفن همراه را ارائه می دهد. شرکت بیش از 100.000 سازمان های کوچک، محافظت می کند. در سال ۱۳۷۲ تاسيس آن در NYSE به عنوان CHKP معاملات.

محصول توضیحات

بررسی نقطه 700 و 1400 لوازم شاخه های کوچک و از راه دور دفتر استقرار در یک تهدید پیشرفته پیشگیری با شن انفجار صفر روز حفاظت (sandboxing)، اتصال به شبکه های انعطاف پذیر و پورت ارائه خدمت تراکم. آنها تهدید نسل آینده پیشگیری از جمله فایروال، سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS)، IPsec شبکه های خصوصی مجازی (VPN)، برنامه کنترل، ضد هرزنامه، آنتی ویروس، ضد ربات، فیلتر کردن، امنیت ایمیل و آگاهی کاربر ارائه. بررسی نقطه به نظر می رسد جلوگیری از تهدید داخل تونل رمزگذاری شده SSL و TLS برای شناسایی تهدیدات اطمینان کاربران مطابق با سیاست های شرکت در حالی که گشت و گذار در اینترنت و با استفاده از اطلاعات شرکت باقی می ماند.

بازار و موارد استفاده از لوازم این بررسی نقطه

سیستم از دفتر خانه به کوچک به کارهای سازمانی و همچنین شعبه و دفاتر راه دور امن.

بهینه سازی معیارهای

قابل اجرا برای ارائه مگابیت در ثانیه تا 550 از توان پیشگیری از تهدید.

هوش

بررسی نقطه شن انفجار صفر روز حفاظت بازرسی در سطح پردازنده برای جلوگیری از حملات قبل از آنها فرصتی برای راه اندازی کند. جریان آموزش مبتنی بر پردازنده مانیتور موتور تقلید خطر انفجار شن و ماسه برای سوء استفاده “اقدام به دور زدن کنترل امنیت سیستم عامل و سخت افزار. به روز رسانی امنیتی مداوم از بررسی نقطه ThreatCloud.

تحویل

سخت افزار نمایندگی لوازم خانگی

قیمت گذاری En

قیمت 499 $ برای لوازم پیشگیری از تهدید 730 اداری کوچک شروع. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

.