بهترین لوازم آرایش و دنده را در خود Dopp کیت بررسی گیک

Dopp کیت — به نام leatherworker آمریکا Doppelt چارلز که محبوبیت طراحی — قطعه ضروری سفر دنده است. افترشیو یا خمیر دندان نشت سراسر الکترونیک در حمل خود را در کیسه خود را نمی خواهم.

ما در حال حاضر نگاه بهترین کیف کیت Dopp شما می توانید خرید، حالا بیایید نظر در آن قرار دهید. بدیهی است که قصد دارد به برخی از گزینه های فوق العاده شخصی مانند چه افترشیو شما — دارم قرمز پولو رالف لورن — اما هم وجود دارد برخی از مناطق ما می تواند کمک کند. در اینجا برخی از استیپلز بدون کیت Dopp بدون باید.

مسواک برقی خوب: اورال-بی 1000 نرم افزار ($ 40)

سفر دوزخ بر روی مسواک است. آنها اولین چیزی که به در اتاق هتل نماند و اغلب در نهایت بخار سفر و بد بو. اگر تکان دادن حق بیمه مسواک الکتریکی در خانه مانند الماس Sonicare 170 $ شما ممکن است تمایلی به آن بسته است. در عوض، انتخاب مخلوطى از دهان ب 1000 نرم افزار (40 دلار) و نگه داشتن آن را منحصرا برای سفر.

اورال-بی 1000 نرم افزار مسواک برقی بزرگ با ساخته شده در دو ساعت دقیقه است. از همه مهمتر، لازم ارزان و قابل دسترس مسواک برقی اورال-بی سر. این به این معنی شما می توانید دور بریزید سر برس بعد از هر سفر اگر آن شده است بیش از حد طولانی در کیت Dopp نشسته.

اگر شما اغلب تاپتان، شما باید در نظر سرمایه گذاری در مسواک که شامل سفر مورد و USB شارژر باتری. من رفتن به — کلگیت ProClinical جیب تخصصی — به افسوس در ایالات متحده، در دسترس به نظر نمی رسد. اورال-بی نابغه 8000 حرفه ای متناسب با این لایحه اما که $150, آن را کمی گران است مگر اینکه شما همه زمان سفر و شما قرار می دهد حق بازگشت به محدوده قیمت حق بیمه فوق مدل Sonicare.

USB شده ریش صاف کننده, فیلیپس Norelco سری 1000 (20 دلار)

خط بسیار خوب بین ریش اجتماعی قابل قبول و خوب کمرنگ و پرنیان احتمالا-a-moonshiner وجود دارد. با صاف کننده ریش خوب، شما می توانید مطمئن شوید که شما را در سمت راست آن باقی بماند.

ما دوست داریم فیلیپس Norelco سری 1000 (20 دلار) برای یک دلیل بزرگ: آن را به اتهام استفاده از میکرو USB. از آنجا که شما احتمالا آوردن میکرو یواس شارژر برای تلفن شما روشن شدن و یا هر وسیله الکترونیکی، این به معنی یک شارژر کمتر به خودرا برای امتحان اماده به کیسه خود را.

حرکت نزولی از 1000 سری فقط چهار شانه طول است که: 1 میلی متر و 2 میلی متر و 3 mm و 5 میلی متر. اگر شما ریش ام، آن خیلی بیشتر از مرتب کردن لبه قصد است. برای مردان که را ریش را نسبت به شکوه veer آرایشگر حرفه ای توصیه می کنیم اما اگر چه این USB وصل ندارد سری 3000 (33 دلار) می رود تا 10 میلی متر، کاملا صاف کننده در کیسه خود را نیاز.

صابون چند منظوره: دکتر Bronner محض کاستیا صابون مایع (7)

Bronner دکتر محض کاستیا صابون مایع (7) دارای 18 استفاده جداگانه وجود دارد. در حالی که که ممکن است overstating چیزها، قطعا بسیار متنوع است. من شخصا دکتر Bronner به عنوان صابون (واضح است) استفاده می شود، دوش ژل دوش، شامپو، تراش کرم لباسشوئی، خمیر دندان (کار می کند، اما آن است که هنوز بهترین مزه کردن)، و دهان شویه (همان مشکل). وجود دارد تعداد کمی مایعات دیگر که در 2 اونس بطری است که هنگامی که شما در حال سفر هستند مفید است.

ما در بر داشت بوی نعنا می شود nicest اما مقدار زیادی وجود دارد. اگر می خواهید امتحان کنید کمی multipack با بادام اکالیپتوس بدون بو، مرکبات، گل رز، درخت چای اسطوخدوس و بوی نعناع برای $30 توصیه می شود.

بطری های سفر امن برای شما لوازم آرایش: LiquiSnugs 3 بسته (14)

نه تمام لوازم آرایش خود را در 2 اونس خوب آمده بطری مانند صابون دکتر Bronner. اگر می خواهید به شستشوی شامپو یا بدن مورد علاقه خود را در هواپیما شما نیاز به یک بطری TSA تایید (کمتر از 3.5 اونس).

با وجود نام افتضاح LiquiSnugs 3 بسته (13.95$) انتخاب ما است. 3 دو اونس بطری و بطری یکی 2 اونس در مجموعه شما. آنها از نشت اثبات سیلیکون squeezable، بنابراین شما می دانید آنچه در آنها است برچسب های قابل تنظیم، و پد مکش به آنها را به دوش حمام یا درب آینه چوب ساخته شده است. این همه آنها را جدا از اکثر مجموعه دیگر بطری های مسافرتی تنظیم می کند.

اگر می خواهید کاری سنتی، شما بسته 12 عمومی سفر بطری با کلاه تلنگر برای حدود 7-8 $ می توانید با شتاب.

شانه عالی: BushKlawz 2Klawz مو شانه ($ 11)

ما به طور سنتی ارزان محصولات عشق مانند شن چون برای پول بسیار کوچک، چیزی واقعا سرد می توانید. این 2Klawz BushKlawz را ($11). مطمئنا، ده برابر قیمت مواد مخدر پلاستیکی شانه بزرگ, است اما هنوز هم تنها در دندان است و آن جهنم خیلی بهتر است.

2Klawz از pearwood خالص ساخته شده است; این باعث می شود آن داشتن مقاومت زیاد و سنگین تر از پلاستیک ارزان استراق قفسه ها و پس از موهای خود را می ماند که در آن شما قرار داده آن اتهام ثابت نگه ندارد. با ترکیبی از دندان های خوب و گسترده مناسب برای هر طول مو و حتی ریش است.

کلیپرز ناخن: شبکه Leryeu فک استیل ناخن کلیپرز ($ 18)

وجود دارد هیچ چیز بدتر از نیاز به ناخن های خود را قطع و دست دو کلیپرز ناخن نداشتن. همین دلیل است که شما همیشه باید یکی در کیت Dopp خود را نگه دارید.

همانطور که با شانه، کلیپرز ناخن یکی دیگر از محصولات که در آن شما می توانید محصول نهایی به طور جدی بالا برای قیمت کاملا مناسب هستند. ما واقعا دوست دارم Leryeu گسترده فک کلیپرز ($18). آنها طرح بزرگ مدرن است که نه تنها سرد به نظر می رسد اما فوق العاده کاربردی هم می کردم. با تیغه های کلاسیک و فک گسترده باز شما آنها را برای انگشتان دست و انگشتان پا استفاده کنید.


هر چیزی ما از دست رفته ام که همیشه در کیت Dopp وجود دارد؟ ما در نظرات اطلاع دهید.