SonicWALL NSA 2650: بررسی اجمالی UTM و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان
های UTM می بالا را بررسی کاربر کلید SonicWall NSA 2650

Takeaways

S onicWall است کاندیدای خوبی برای اکثر دستگاه چاپگر، به ویژه کسانی که می خواهند مقرون به صرفه یکپارچه بی سیم دسترسی مدیریت استفاده می کند و می گوید Gartner اما فروشنده آهسته به ابر مدیریت پورتال و لوازم خانگی مجازی ارائه شده است. اتصال به VPN بازرسی TLS، sandboxing نقطه پایانی ادغام با Kaspersky و McAfee و مدیریت متمرکز SonicWall را نقاط قوت هستند. ابر مدیریت پشتیبانی و عدم ایمیل رمزگذاری و امنیت ادغام مناطق برای بهبود است.

شرکت SonicWall شرح

است که برای تقریبا سی سال وجود داشته است. در آن زمان آن شده توسط دل به دست آورد و اواخر عمومی، رفته پارسال شد مستقل دوباره. امروز، نسل بعدی SonicWall فایروال (NGFWs) و راه حل های امنیت شبکه جهانی شبکه بیش از 1 میلیون که سازمان بیش از 500.000 در بیش از 150 کشور محافظت.

محصول توضیحات

SonicWall راه حل محدوده از UTM ارائه می دهد. SonicWall NSA 2650 آدرس روند رو به رشد در وب رمزنگاری و تحرک با پیشگیری از تهدید با سرعت بالا. استفاده از حمل و نقل لایه امنیت/ایمن لایه سوکت (TLS/SSL) برای رمزگذاری ترافیک وب و اتصال به بیش از 62 درصد ترافیک کلی با توجه به تحقیقات SonicWall افزایش یافته است. فایروال NSA 2650 ارائه عملکرد پوشیدگی رایگان برای جریان همزمان شبکه با استفاده از موتور Reassembly بدون بازرسی بسته عمیق تک گذر, جریان اساس SonicWall را گفته است. کوچک-به متوسط آن تیم ها می توانند شناسایی و توقف حملات، به عنوان فرایند خودکار است. آن نیز استفاده می کند مبتنی بر ابر موتور چند sandboxing از طریق سرویس SonicWall ضبط پیشرفته تهدید حفاظت (ATP) برای رمزگشایی و رمزگذاری ترافیک برای تهدیدات ناشناخته، صفر روزه بیش از هزار اتصال برای هر دو گرم سیمی و ac 802.11 موج 2 بازرسی شبکه های بی سیم. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= NSA 2650 شامل پیشرفت سخت افزار برای سازمان های متوسط و شرکت های توزیع شده. اختیاری دوم تغذیه در صورت عدم ارسال رفع اشکالات در دسترس است. به کمک مقیاس پذیری، NSA 2650 شامل دو اسلات گسترش. یکی از قبل با 16 مگابایت ذخیره سازی ماژول های جمعیت است. ذخیره سازی را قادر می سازد برای ویژگی های مختلف از جمله ورود, گزارش, دانلود به روز رسانی امضای، تهیه پشتیبان و بازیابی و پشتیبانی. اسلات دوم انعطاف پذیری برای اضافه کردن ویژگی های آینده و توسعه توانایی فیزیکی را فراهم می کند.

بازار و موارد استفاده از

SonicWall NSA 2650 فایروال است که شبکه های پردیس و شعبه با هدف.

حفاظت Delivering معیارهای

به 300.000 + کاربران پشتیبانی لوازم SonicWall NSA 2650 sandboxing چند موتور و بازرسی کامل عمیق بسته TLS/SSL-رمزگذاری ترافیک برای 2.5 G سیمی و شبکه های بی سیم 802.11 ac 2 موج.

هوش

آزمایشگاه ضبط SonicWall تیم تحقیق و توسعه مقابله با استفاده از دو فایروال برای حفاظت به روز. الگوریتم های یادگیری ماشین به تجزیه و تحلیل داده ها و دسته بندی و بلوک مخرب شناخته شده استفاده می شود. فایل ناشناخته برای تجزیه و تحلیل با استفاده از انواع تکنیک های تجزیه و تحلیل hypervisor تقلید مجازی و تازه معرفی شده زمان واقعی حافظه عمیق بازرسی ضبط آزمایشی ارسال می شوند. تصمیم گیری در کسری از ثانیه امکان صفر روز مخرب را مسدود می شود نزدیکی زمان واقعی ارائه شده.

تحویل در محل فایروال نمایندگی لوازم خانگی

بله

قیمت گذاری

قیمت گذاری برای فایروال ها تا حد زیادی در اندازه شبکه، تعداد اشتراک خدمات خریداری شده و غیره بستگی دارد. ورود به سطح دستگاه در حدود 500 دلار شروع می شود. SonicWall NSA 2650 $2.495 هزینه. سازمان ها ممکن است راه حل به صورت خرید فایروال مستقل یا به عنوان بسته نرم افزاری TotalSecure که امنیت و پشتیبانی می افزاید.

.