چگونه برای محدود کردن اعلان های شما لانه طب مکمل و جایگزین با استفاده از فعالیت های منطقه

احتمال است که شما دریافت تن از هشدار بی ربط حرکت مثبت کاذب از بادامک لانه است — ماشین رانندگی توسط، اشکال از طریق قاب و یا بوش پرواز کردن به سمت راست دور در اهتزاز باد. در اینجا این است که چگونه شما می توانید این نوع اعلان ها با استفاده از مناطق فعالیت محدود.

مرتبط با: دوم دوربین هستند بی فایده بدون دوم آگاه اشتراک

در ذهن نگه دارید که قادر به خلاص شدن از هر حرکت مثبت کاذب هشدار اما با ایجاد مناطق فعالیت خواهید کنید و اعلان های خود را سفارشی، شما حداقل می توانید با نگه داشتن آنها را به حداقل.

ايجاد مناطق فعالیت

 _ 2017 02 -10 0006

ایجاد منطقه فعالیت برای خود لانه طب مکمل و جایگزین و یا دوم سلام doorbell تصویری اجازه می دهد تا شما برای دریافت هشدار حرکت از تنها بخشی از میدان دید دوربین.

بنابراین برای مثال، اگر شما در یک خیابان شلوغ زندگی می کنند و خود لانه سلام یخ ضرب حق که آن خیابان شما احتمالا یک تن از هشدار بی فایده حرکت کنید. در عوض، شما می توانید ایجاد منطقه فعالیت های که در آن شما همه چیز را در قاب به جز خیابان مشغول انتخاب. به این ترتیب شما تنها هشدار حرکت مربوطه دریافت کنید.

ما راهنمای در ایجاد مناطق فعالیت (شما اشتراک دوم آگاه نیاز)، و آن شما را از طریق فرایند ایجاد منطقه فعالیت با استفاده از رابط وب که ساده ترین راه برای انجام این کار را.

مرتبط با: نحوه ایجاد مناطق فعالیت برای خود لانه بادامک حرکت هشدار

می آن از برنامه دوم در تلفن و یا قرص خود را با رفتن به تنظیمات دوربین خود و انتخاب گزینه”مناطق فعالیت. انجام با این حال، کمی دست و پا گیر برای انجام این کار در صفحه نمایش لمسی کوچک است. اگر شما قادر به انجام آن از رابط وب، تا پس از آن که بهترین گزینه است.

سفارشی کردن اعلان ها

است گام بعدی برای سفارشی کردن اعلان ها را برای شما طب مکمل و جایگزین لانه یا دوم سلام. شما می توانید انجام این مرحله به خودی خود بدون ایجاد منطقه فعالیت (به خصوص اگر شما دان ‘ می به اسب برای اشتراک دوم آگاه)، اما در نهایت، ترکیب فعالیت مناطق با آگاه سازی سفارشی است بهترین کاری برای انجام.

ما نیز راهنمای اساسی در اعلان های سفارشی، اما جادوی واقعی قادر به تنظیم هشدار برای منطقه فعالیت است که شما قبلا ایجاد شده است.

برای این کار، باز کردن تنظیمات برای شما طب مکمل و جایگزین لانه یا دوم سلام و سپس ضربه بزنید اطلاعیه ها”” تنظیم.

از آنجا، منطقه فعالیت می خواهید پیکربندی کنید را ضربه بزنید.

در این صفحه شما به سادگی نوع هشدار شما می خواهید برای دریافت می توانید انتخاب کنید: مردم و دیگر حرکت یا هر دو.

اکنون, بازگشت به صفحه قبلی و تنظیم “حرکت خارج از منطقه” را ضربه بزنید.

این صفحه به شما می دهد گزینه های مشابه, اما تنها به منطقه خارج از منطقه فعاليت خود را اعمال می کند.

باز هم، این نمی 100% خلاص شدن از شر افرادی که غلط — مانند اشکال پرواز به قاب و یا چیزی در باد دمیدن — اما آن باید قطع بر بسیاری از هشدار بی نیاز حرکت اتومبیل به خصوص تصادفی رانندگی توسط و یا هر چیز دیگری که به طور مستقیم در اتفاق می افتد نیست خود را اموال.