P اندیشه نمی تواند تنظیمات اغلب تغییر در آینده تلفن های ضروری

 با P اندیشه

بین روشنایی قابل تطبیق و گزینه های صوتی انعطاف بیشتری را پیش بینی، اندیشه P کاربران ارائه راه های بیشتری برای ایجاد گوشی واقعا شخصی تجربه. شخصی که به تنظیمات شما اغلب تغییر گسترش می تواند.

XDA توسعه دهندگان تابیده از طریق برنامه “تنظیمات پیشنهادات” در اندیشه P توسعهدهنده پیشنمایش 2، کشف توانایی پیشنهادات بر اساس محل و تقویم را تنظیم کنید.

این برنامه کد لیست عبارات “شما معمولا تلفن خود را در این زمان قطع” و “کاهش برای تلفن خود را.” قرار دادن دو و دو together، این به معنای خدمت تنظیمات مختلف که احتمالا از طریق اطلاع رسانی سایه را نشان می دهد. به نظر می رسد مانند سرویس سپس شما گزینه ای برای عمل در این پیشنهادات از طریق سایه نیز خواهد داد.

معلوم نیست که آیا شما می توانست به هر زمان و یا فقط یک بار در این پیشنهادات عمل است. به عنوان تلفن را قادر می سازد به سادگی آهنگ زنگ خود را هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی از کار، به عنوان مثال دومی راحت تر و بدون درز، خواهد بود.

برنامه تنظیمات پیشنهادات نیز توانایی به طور خودکار بلوتوث را فعال کنید هنگامی که شما رانندگی، یادداشت های انتشار را نشان می دهد. این مفید است اگر شما طور معمول تلفن استریو خودرو برای رفت و آمد صبح، به عنوان مثال اتصال به است. با این حال، این ویژگی و پیشنهادات بزرگ تنظیم فقط رتبهدهی نشده است فعال باشد نیستند. در واقع برنامه تنظیمات به پیشنهادات حال حاضر مجبور به جستجوی آن از طریق منوی تنظیمات مخفی به نظر می رسد. مقاله مرتبط

تغییرات خودکار تنظیم شده ممکن است با برنامه های مانند Tasker قبل از جدید، نیست. ما همچنین تولید کنندگان تلاش تنظیم آسان ترفند اسکن برچسب ها NFC با تلفن خود دیده ام. راه حل رسمی قطعا هر چند، برای یک راه حل بیشتر بصری از فرمول یا برچسب ها خوش خواهد بود.

نظر شما در این ویژگی های جدید فکر می کنید؟ شما می خواهم برای دیدن هر گونه تنظیمات خاص اضافه شده است؟ ما در نظرات زیر می دانم.