با استفاده از VPN موبایل در فای

سلام، من در حال حاضر VPN نامحدود در 8 توجه داشته باشید من در حال اجرا. دانش من از این چیزها کاملا محدود است، پس لطفا با من…

همانطور که در آن، درک اگر من با استفاده از گوشی من در Wifi در محل کار در حالی که با استفاده از VPN من، گروه فناوری اطلاعات می تواند میزان استفاده از پهنای باند را مشاهده می کنید اما قادر نخواهد بود برای دیدن دقیقا چه من را با توجه به رمزگذاری (اما آنها احتمالا من هستم جریان ویدئو اگر آنها نظارت بر پهنای باند من ایالات متحده استنباط می آیم جنرال الکتریک).

سوال من این است، اگر من فناوری اطلاعات گای به دنبال همه دستگاه ها در حال حاضر به کار WiFi متصل است، او هنوز هم قادر به دیدن کاربر 8 توجه داشته باشید با استفاده از VPN خواهد? دلیل در سؤال است که من فقط یکی با 8 توجه داشته باشید در محل کار و در تعجب اگر VPN پنهان اطلاعات دستگاه و یا اگر او قادر خواهید بود برای تعیین آن است که من در حال اجرا شبکه اختصاصی مجازی (او من شخصا می داند). اگر چنین است, هر چیزی من می توانم پنهان کردن نام دستگاه من و یا در غیر این صورت مخلوط در بهتر هست؟ ما کارکنان اینجا حدود 45 در wifi با دستگاه های تلفن همراه خود است. من فقط گوشی من برای ق در کار گاهی و من نه می ماند در کم. تشکر!

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “با استفاده از VPN موبایل در فای”

  1. VPNs don’t hide device information, they only encrypt the traffic. Your IT department may also be able to tell you are using a VPN depending on the protocol you use and the type of monitoring they have set up. Also, even if all of your coworkers had the same types of phones, each device has a unique MAC address(a network hardware identifier tied to each device), which is a little harder to change and requires some tinkering.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.