قرارداد های خاص: شما می توانید به سه زبان C & Jumpstart حرفه خود

 ج شما را برنامه نویسی می توانید یادگیری یادگیری C و ++ c یا C# با امروز قرارداد خاص است. البته تصادف در هر سه . کامل سی خانواده برنامه نویسی بسته نرم افزاری شما یک متخصص در زبان های برنامه نویسی 3 ج

این 43 ساعت کلاس آموزش شش آموزش کیت، جمعا حدود 1.800 $ خرده فروشی ارزش ساخته شده است را.

علاوه بر این، سه c’s هر باز کردن فرصت های مختلف : A C-

  • زبان اول جامد برای یادگیری از آنجایی که اکثر زبان های برنامه نویسی خودشان امروز اجرا شده در ج آن ، کلی است و بسیار قابل حمل ، ساخت آن را یک انتخاب مشترک برای سیستم عامل و ریزپردازنده.
  • سی ++- یکی از بیشترین به طور گسترده ای مورد استفاده زبان های برنامه نویسی در جهان را از ابزارهای مالی برای بازی های ویدئویی. اگر شما استفاده از گوگل و یا چشم انداز امروز و سپس شما احتمالا برخی از معروف ترین برنامه های کاربردی ++ c در عمل دیده می شود.
  • C#- به خصوص قدرتمند در ساختمان سریع و کارآمد برنامه های کامپیوتری . شما هستیم در کنار بازی پوشش بیش از حد، به عنوان توسعه دهندگان نرم افزار بزرگ مانند سرگرمی های بلیزارد و هنرهای الکترونیکی استفاده از c#. مورد علاقه در میان توسعه دهندگان به استفاده از است.

 ج برنامه نویسی خانواده

با کامل ج خانواده برنامه نویسی بسته نرم افزاری شما برای یادگیری به سه زبان همه! این 43 ساعت کلاس آموزش ساخته شده است تا از شش آموزش کیت ، جمعا حدود 1800 دلار ارزش خرده فروشی .

برنامه نویسی C و مفید اینجا است: یادگیری


از کارشناسان بالا در صنعت این به تنهایی حساب برای ارزش خرده فروشی از این دوره ها.

برای چند روز آینده شما می توانید تا بسته نرم افزاری کامل برای تنها $39 انتخاب. که کار می کند که کمتر از 7 دلار در هر دوره .

این C برنامه نویسی معامله در حالی که شما شانس از طریق دکمه زیر گرفتن.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!