افت قیمت: پیکسل گوگل تنها 199.99 دلار

 گوگل پیکسل

برخی از مردم را افتخار در گرفتن آخرین شاخص در روز راه اندازی را کلیک کنید و شما نمی begrudge adopters اولیه. برای بقیه، کسانی که از شما ارزش بیشتری در بازار، به دنبال رفتن انتخاب امروز به سمت راست خیابان خود را.

با انتشار گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2XL در ماه اکتبر سال گذشته به وضوح وجود دارد دانش سطحی از نسل قبلی مدل رفتن یدکی. به سختی استفاده می شود و توسط کارشناسان، حال حاضر شما می توانید هم اکنون دریافت گوشی پیکسل گوگل را کلیک کنید برای کمتر از $199.99 مرمت.

حتی مرمت، این بسیار خوشمزه قربانی از Woot است. از نظر مشخصات، پیکسل گوگل هنوز هم گوشی های هوشمند است که می تواند بیش از رقابت با هر اواسط مدل محدوده است. کمتر از دو سال پیش آغاز شد و هنوز هم آخرین نرم افزار به روز رسانی برای برخی از زمان به دریافت خواهید کرد.

اما آنها در حال مرمت

هستند اما این موضوع واقعا چقدر است؟ آنها ممکن است چند scuffs یا خراشیدگی داشته باشد اما شما که خود از fumbling گوشی جدید در روز اول می تواند انجام دهد. حداقل شما درباره دستگاه شما تا با ارزش نخواهد بود. چوب مورد در آن باشد اگر صدای خراش علائم شما زحمت بهره برداری از تلفن باید به عنوان جدید .

 پیکسل گوگل

برخی تنظیمات را در نظر بگیرید: سیستم عامل

  • : اندیشه 7.1 نان بادامی، ارتقا به آندروید 8.0 (Oreo)
  • پردازنده: Qualcomm گل میمون 821 64 بیتی پشتیبانی از چهار هسته (2.15 GHz + 1.6 GHz)
  • RAM: 4 GB LPDDR4
  • ذخیره سازی: دوربین جلو 32 GB
  • : 8MP با دوربین عقب دیافراگم
  • f/2.4: 12.3 MP با دیافراگم f/2.0 مرحله فوکوس خودکار تشخیص و لیزر فوکوس خودکار تشخیص
  • وضوح تصویری: 4 k فوق العاده HD که 30فریم 1080 p Full HD که fps 120 720 p HD در 240 فریم در ثانیه
  • بلوتوث: 4.2
  • داده های سلولی: پورت های 4 g LTE
  • : 1 USB نوع C, 1 3.5 میلیمتری هدفون

این گوشی به تمام شبکه های مبتنی بر GSM را کلیک کنید. و با 90 روز گارانتی . شما خوبی برای پیدا کردن تخفیف مشابه وجود دارد در webland انجام می دهد. 

ما تا این معامله کمی تنبل بنابراین وجود دارد در برداشت تنها مدل 32 GB در چپ سیاه و سهام بسیار محدود است . به یکی از دستگاه های باقی مانده زیر کلید. 

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!