خرید افروختن? Isn ویژگی های قاتل روشن شدن مدل هستند تنها آنهایی که ارزش به دنبال در بررسی گیک

شده 3 g ‘ t صفحه نمایش شارپ در واحه یا کتاب رایگان است که با حساب نخست. ویژگی قاتل است اتصال 3 g بی سیم است که شما را به کتابخانه همزمان شیپور خاموشی هر جا که هستید.

من فقط ارتقا از شش ساله نسل اول روشن شدن Paperwhite به صفحه پایان واحه روشن شدن و من کتاب خواندن تجربه است که به طور چشمگیری برای بهتر تغییر کرده است. در حالی که واحه شک دستگاه خیلی بهتر داشتن دکمه های فیزیکی صفحه روشن است و صفحه نمایش بهتر نویز زمینه نسبت به قاتل، زندگی در حال تغییر ویژگی: همیشه در اتصال 3 g.

روشن شدن هر — نوار 80 دلار ورود به سطح مدل — دو نسخه است: یکی ارزان تر با نسخه های Wi-Fi و یکی گران تر با طول عمر رایگان در سراسر جهان اتصال 3 g. روشن شدن Paperwhite منظم برای مثال هزینه های $119.99; مدل 3 g 189.99 دلار است.

این اتصال 3 g امکان هر جا که هستید در جهان دانلود کتاب روشن شدن شما فراهم می سازد. لازم نیست نگران از جک Reacher رمان در جامائیکا، آنها همیشه فقط چند شیر آب دور در حال اجرا. چیز دیگر و بسیار مهم، اتصال 3 g می کند جای خود را در این کتاب همگام است.

در حالی که آن 70 به نظر می رسد ممکن است قیمت بزرگ به پرداخت برای اضافه کردن 3 g برای روشن شدن، صادقانه ارزش هر پنی ايمان. در اینجا به همین دلیل است.

روشن شدن دستگاه نیست، آن را روشن شدن اکوسیستم

واقعا دستگاه بیشتر نیست. این قسمت فقط یک اکوسیستم عظیم کتاب است.

نه تنها شما می توانید کتاب روشن شدن را در روشن شدن خود را بخوانید، اما شما می توانید آنها را در خود آیفون، اپل، مک، کامپیوتر، دستگاه آندروید، Windows Phone، توت و مرورگر وب خواندن بیش از حد. شما همچنین می توانید به audiobooks خود گوشی قرص مرورگر وب اکو یا Sonos گوش. که جهنم از بسیاری از سیستم عامل های مختلف است.

اما بهترین چیز این است که آخرین مجموعه holdout بلک بری می تواند روشن شدن خواندن کتاب بر روی تلفن خود نیست; این است که آنها می توانند آنها را بر روی تلفن خود را بخوانید و در دقیقا همان محل در رایانه لوحی خود را انتخاب کنید تا لپ تاپ یا بله، روشن شدن خود را چون آمازون به طور خودکار و بلافاصله موقعیت خود را بیش از Whispersync syncs.

این آثار در سراسر سیستم عامل و حتی در فرمت های. اگر شما دارید کتاب روشن شدن و شنیدن کتاب در کتابخانه خود را شما می توانید از گوش دادن در ماشین خود را با خواندن دو در تلفن خود را به گوش دادن در reading دو اکو در آی فون خود را بدون گم شده ضرب و شتم. باور نکردنی است. و بازی در حال تغییر است.

روشن روشن شدن زندگی

من بهترین دستگاه برای خواندن کتاب های الکترونیکی با هیچ نوار است. صفحه نمایش قادر به فشار چشم شما نیست بدون اعلان و یا برنامه های دیگر به شما منحرف و که شما تماشا باتری تخلیه نمی کند. هیچ تلفن یا قرص یا کامپیوتر می تواند رقابت در تجربه خواندن خالص. اما روشن شدن فقط دستگاه سوله اد تنها، و شما دان ‘ ŧ همیشه آن را با شما.

قبل از اینکه به 3 g روشن شدن به روز رسانی اگر چند لحظه به خودم رسیدم منتظر دوست وارد و یا در قطار من نشسته شلاق به آی فون من و مستقیما در اخبار سایت فیس بوک یا #hashtag من خیره شدن برخی از #outrage در #Twitter. در تئوری من در گوشی من خوانده می تواند اما در آن فقط ارزش بدون هیچ زحمتی نیست چرا که موقعیت من تنها همگام سازي را هنگام روشن شدن من به Wi-Fi متصل است. من بیش از حد انجام بسیاری از زمانی که من رفت و آمد و یا دور از Wi-Fi شناخته شده در غیر این صورت من خواندن شبکه آن را به قوی شدن کافی عادت به رخوت پیمایش رسانه های اجتماعی بی فکر و پا زدن.

در حال حاضر هر چند، من 3 g بر روی تمام دستگاه های من. من روشن شدن بعضی از استنباط weirdly کامل به زیست محیطی نیست. در مرکز آن است. من می دانم من تضمین که جای من در هر دستگاه کاملا همگام می شود.

زمانی که من می توانم، من لذت بردن از لوکس در روشن شدن من اما اگر من در ماشین و یا پخت و پز، من به Audible گوش، و اگر من فقط چند دقیقه بین قهوه، من استفاده از آی فون من در حال خواندن. هم اکنون سقوط سوراخ رسانه های اجتماعی پیش فرض نیست; من به انتخاب آگاهانه برای باز کردن فیس بوک به جای روشن شدن است. اگر من می خواهم به تعویق امور، آن هم سرگرم کننده و مثبت ممکن است.

این واقعا دیوانه میشد اما من تخمین می زنند که قادر به به طور کامل در آغوش روشن شدن سیستم من یا دو خواندن هر روز ساعت اضافی داده است. و به کمک بسیاری از پیروان توییتر من من tweeting خیلی کمتر.

چشم پوشی از همه چیز من فقط گفت: اگر روشن شدن شما نیست ترک خانه خود

زیبایی 3 g روشن شدن است که آن همیشه کار می کند . این که آیا شما در خانه متصل به Wi-Fi، نشستن در فرودگاه و یا در ساحل در منطقه عجیب و غریب lounging محل شما همگام شد. شما لازم نیست که در مورد آن فکر می کنم.

از سوی دیگر اگر روشن شدن خود را هرگز واقعا برگ خانه خود را، شما لازم نیست مورد آن بسیار فکر می کنم که هر دو. رفتن همیشه به Wi-Fi متصل شود تا همه همان مزایای در حمام، بدون ponying تا 70 دلار اضافی می بینید.

بنابراین شاید استدلال من نباید باشد که 3 g تنها راه رو به جلو است. شاید باید باشد که اکوسیستم روشن شدن است. و شما باید به انجام آنچه شما می توانید به آن را در آغوش. برای من، یعنی هرگز روشن شدن غیر و 3 g را دوباره خرید.