شیک و ناهموار و امتیاز گیک بررسی Customizable

: 9/10

قيمت: 59.99 $

اینجاست چه ما مانند

  • شیک دنبال قیمت
  • ناهموار و ضد آب صدا بزرگ
  • برنامه آسان برای استفاده از

و آنچه ما نمی

  • BassUp دکمه نیست حیاتی
  • Attracts گرد و غبار

بلوتوث سخنرانان هستند مفهوم بسیار بزرگ اما شما مجبور به پرداخت مقدار زیادی برای بهترین صدا تجربه حق? خب، نه دقیقا. لنگر با شعله Soundcore آن نشان دادن که سخنران متوسط می تواند نیازهای خود را بدون صدمه زدن به کیف پول خود را ملاقات غلتیده است.

مدل دهید در مد یادآور زبان پارچه چادری آمازون اکو بسیار جدیدتر است سخنران به دنبال خیلی شسته و رفته. با وعده کیفیت صدا خوب طراحی ناهموار و ضد آب و حتی ضرب و شتم محور نزديک آن بسیار بیشتر $ 60 بسته. آن در آن وعده برای قیمت بزرگ هر چند ارائه کند؟ شکست تجربه ما را با شعله ور شدن است.

راه اندازی: نصب بلندگو کل نسیم

بلوتوث ضربه قوی و یا خانم قوی است — یا جفت شدن است ضربه محکم و ناگهانی و یا بیست دقیقه mashing دکمه جفت و جزئی با تلفن خود را صرف. خوشبختانه راه اندازی با شعله ور شدن آسان از شما انتظار می رود از تاسیس شرکت مانند لنگر است.

بنابراین من به سادگی آن را از جعبه، زمان من آمد واحد بررسی با اتهام جزئی آمار دکمه بلوتوث شیرجه به بخش بلوتوث آی فون من و موسیقی قادر به شروع بازی است. در حالی که مادرم تماشا و قدردانی من این که او هیچ گونه مشکل یا انجام مجبور بود — یک مزیت بزرگ برای هر مرحله تنظیم. معرفی کامل برای بلندگوهای بلوتوث برای اینجا بود. “حرکت نزولی تنها” در طول فرآیند راه اندازی دوره پیش فرض بسیار بالا بود و شروع فایترز Foo آچار شلاقی آمد و متعاقبا freaked کردن من گربه بود. البته، من مشغول revelling در کیفیت صدا به زحمت بیش از حد.

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر سخنران — آنچه شما, به طور طبیعی علاقه مند هستید و اگر شما این بلندگو که خرید است — شما نیاز به دانلود برنامه مشعل های Soundcore (iOS در اندیشه).

چه با رابط برنامه? شما می توانید تنظیمات اکولایزر نیشگون گرفتن و کشیدن، راه اندازی نزديک (پایه سخنران کامل نور RGB آرایه است)، بلندگو سیستم عامل به روز، و حتی آن را با شعله ور شدن دیگری برای استریو/چند-room پخش جفت. بیشتر در مورد که در یک لحظه.

برداشت: چگونه در بدون آن زندگی می کرده است؟

من مختلف زبان بلوتوث کوچکتر اطراف خانه ام را قبل از استفاده می شود اما آنها هرگز واقعا با من گیر کرده ام. از آنجا که آنها به سختی به نگاه بخش آن اغلب است. یک چیز کم عمق است اما همه ما می خواهند خانه ما را به نگاه خوب، درست است؟ این است که در آن شیوه ساختمان سازی با شعله ور شدن Soundcore واقعا کار خوبی نیست. خیلی باحال و تنها چیزی که به پارک بر روی میز یا میز قهوه در اتاق نشیمن خود میرسد.

در گذشته، من هاله خلاق برای نور مشابه و صدا نشان می دهد، اما آن نگاه کمی بیش از حد جوانان برای میل من همیشه استفاده کرده ایم. Garish بود و نوع چیزی است که برای بچه ها اما نه در همگام با اصرار من برای محیط سرد و لطیف تر. روشن کردن شعله Soundcore بهتر از آن را با هاله led ها در پایین دستگاه پس از آن قابل توجه اما هنوز هم قابل توجه. هر چند اگر شما می خواهید به هاله فلش مانند دیوانه، گزینه ای که در درون app که مفید است اگر شما به یک حزب بزرگ در جریان وجود دارد.

مهمترین کاری که البته کیفیت صدا است و این چیزی من کاملا توسط تحت تاثیر قرار گرفت. دو تا درایور برای بهینه سازی حداکثر مرتب جنگها و آن را در چاه می آید. باس مناسب و قوی با mids و trebles صدایی در مورد حق است. با میل شدید برای کاتالوگ پشت فایترز Foo، من لذت شنیدن دیو گرول رونق صدا از طریق بلندگو که فقط حجم مناسب. مهم نیست که چگونه با صدای بلند در آن cranked تا آن هرگز تحریف صدا.

آن را به عنوان یک امر بسیار ساکت تر در انتهای دیگر طیف، کردن آلبوم دوست کردم. به آن داشتن در استریو ماشین من گوش، آسان به دست برخی نکات دقیق وظریف پایین تر تولید مقادیر داده شده است. در گذشته، تنها برخی از گوشی گران برجسته اضافی کمی موفق با این حال شعله ور شدن Soundcore آنها سادگی بیش از حد برداشت.

اگر می خواهید کمی بیشتر ‘دلربایی’ به موسیقی وجود دارد علاوه بر دکمه BassUp در سخنران خود، بالا بردن فرکانس باس در زمان واقعی. نیست پیدا کنم در مورد نیاز آن، عمدتا زیرا زمینه های آن را هرگز مانند آن افزود: مقدار کافی از عمق به یاد داشته باشید برای آن را تعویض نمایید. این بهبود ظریف برای اطمینان است، اما بدانید وجود دارد اگر شما که ناامید به احساس می کنید مانند شما در حال گرفتن بیشتر از شما تجربه گوش مفید است. واقعا هر چند است؟ شما احتمالا همه چیز در مورد آن را فراموش کنید.

در جای دیگر, نرم افزار Soundcore سفارشی EQ برای هر آنچه شما در حال گوش دادن در به, امکان افزایش سرعت چیزهایی از طریق مشخصات تخصصی صدا. در بیشتر ترک آن برای کشف چیزهایی را به خودی خود، اما اگر شما که تمایل راه، آن یک راه ساده برای کنترل بیشتر در چگونگی احساس چیزهایی صدا.

ویژگی های اضافی: جفت شدن، نور را نشان می دهد و اکولایزر

مقایسه به بلندگوی شما بلوتوث متوسط, شعله ور شدن در بسته بندی شده با ویژگی های اضافی. شما دو شعله ور شدن زبان از طریق یک دستگاه واحد برای صدای استریو یا دو برابر حجم اما با فقط یک بلندگو در طرف که تنها ویژگی های شعله ور شدن من نمی تواند زمینه test بود قلاب می تواند. من به آن بزرگ برای حزب بزرگ و یا به سادگی برای زمانی که می خواهید را برجسته تر از حد معمول در موسیقی را ببینید. یک سخنران به تنهایی به اندازه کافی قدرتمند است که من می توانید تصور کنید دو صدا حتی قوی تر است. آمازون اکو پشتیبانی وجود دارد بیش از حد، بالا بردن صدای الکسا در سراسر خانه شما.

این صداها همه خیلی بزرگ برای بلندگو خانه اما وقتی در خانه را تحت, شعله ور شدن Soundcore نیست فقط برای. منطقی دشوار است و پس از آن خوب برای گرفتن و در مورد حدود 15 ساعت عمر باتری ارائه می دهد. این نیز ارائه می دهد حفاظت ضد آب IPX7. که به معنی آن است که به طور کامل ضد آب برابر آب تا 1 متر است که باعث می شود آن را بزرگ برای دوش و poolside توزیع های مبتنی بر. داشته باشید هر چند — لازم microUSB به شارژ پورت و سوکت Aux هستند کاملا پوشیده شده توسط بیرونی پلاستیکی قبل از این کار، مطمئن شوید. سخت را پوشش داده شده است، اما آن چیزی در نظر بگیرید.

شکست تنها اندکی با آن این است که آن را دوست دارم برای جذب گرد و غبار است. نمایش همه دستگاه ها رنگی تیره، به طور طبیعی، گرد و غبار بیشتر از آنهایی که رنگ نور اما بافت لاستیک بالای شعله، به ویژه آهنربا گرد و غبار باور نکردنی بود. همانطور که می بینید در عکس در یک فضای بسیار کوتاه از زمان، من آن خیلی گرد و خاکی در هیچ زمان و در همه در بر داشت. هرگز به عنوان تمیز آن را به عنوان لحظه ای شما را از جعبه است.

حکم: این من جدید مورد علاقه بلندگوی قابل حمل

من می شود بی پرده است — واقعا دوست دارم سادگی شعله Soundcore. بخشی که در آن فقط کار کند، بدون توجه به جایی که من آن را، و آثار آن یک مزیت بزرگ برای من است. من عاشق سرهم بند با فناوری اما آن را نیز بزرگ فقط چیزی را بدون poking استفاده از اطراف بیش از حد.

با این حال، برای آن زمان که من می خواهم به دست گرفتن واقعا قادر به شیب به برنامه و نیشگون گرفتن و کشیدن صدا و یا نور نشان دوست دارم. اساسا، آن بهترین هر دو جهان است: آهنگ ساده که شما فقط می خواهید، سرگرم کننده بازی با زمانی که می خواهید به ظروف سرباز یا مسافر با برنامه. از صدای قوی به اثرات سرگرم کننده چراغ شعله ور شدن من جدید مورد علاقه بلندگوی بلوتوث قابل حمل است.

امتیاز: 9/10

قيمت: 59.99 $

اینجاست چه ما مانند

  • شیک دنبال برنامه آسان برای استفاده از قیمت

  • ناهموار و ضد آب صدا بزرگ
  • و آنچه ما نمی BassUp
    • دکمه نیست حیاتی غبار Attracts