اندروید گوگل با بنفش جایگزین? شاید، اما نه برای مدت طولانی

امروز بلومبرگ که گوگل سیستم عامل جدید بنفش پروژه ممکن است در واقع جانشین اندیشه گزارش شده است. از آنجا که با این کار احتمال سوخت حدس و گمان، ما فکر ما را با ما حدس تحصیل کاملا بی اطلاع هم وزن خواهد بود.

برای کسانی که نمی خواند explainer قبلی ما در پروژه گل گوشواره (خواندن توصیه می شود)، آن را در مراحل بسیار اولیه توسعه سیستم عامل کاملا جدید است. آن را به سیستم عامل جهانی، قادر به اجرا بر روی همه چیز از بلندگو های هوشمند و گوشی های هوشمند رایانه رومیزی دو معنای است. ایده خواهد شد سیستم عامل است که به معنای واقعی کلمه می تواند همان کد را در هر دستگاه هوشمند تنها اجرا–جام مقدس از سیستم عامل.

با توجه به بلومبرگ، این برنامه برای بنفش, است که آنها می گویند بالقوه جایگزین اندیشه در دراز مدت:

با توجه به یکی از مردم، مهندسین بنفش را در دستگاه های متصل خانه مانند صدای کنترل جاسازی می خواهند گفته اند بلندگو، سه سال، سپس به ماشین های بزرگتر مانند لپ تاپ ها حرکت می کند. در نهایت تیم مبادله در سیستم خود را برای آندروید، نرم افزاری است که قدرت بیش از سه چهارم از گوشی های هوشمند جهان در طلب آن افرادی که خواسته شود شناسایی شده بحث در مورد مسائل داخلی گفت. یک نفر گفت: هدف برای این اتفاق در نیمه دهه آینده است.

اولین چیزی که به دانستن است که راه طولانی کردن از هر چیزی اتفاق می افتد ما — تمام جهان از فناوری می تواند تغییر کاملا در 5 سال آینده و طرح برای جایگزینی آندروید رسما توسط مدیران گوگل امضا شده است. اما گوگل 100 نفر پس از آن فقط پروژه توسط مهندس تصادفی و خبرنگار نوشت: داستان Gurman مارک ، برای گرفتن قاشق در آینده تکنولوژی شناخته شده است کار بر روی این سیستم عامل جدید است.

آندروید و سیستم عامل کروم در نسخه اصلاح شده از هسته لینوکس ساخته شده اما بنفش بر روی میکرو کاملا جدید-هسته نام زیرکون که همه بار اضافی قطره نفع هسته کارآمد و قابل انعطاف است که می تواند اجرا در hardw کوچکتر و قابل حمل تر ساخته شده است هستند. و از آنجایی که آنها هسته خود ایجاد کنترل کاملی بر روی همه چیز دارند.

بنفش همچنین اطراف گوگل اصول طراحی, طراحی مواد ساخته شده است و مجاز به انتقال کنند برنامه های دو بنفش با استفاده از SDK فلوتر — هر چند ممکن است آنها را قادر به کامل آندروید سازگار زمان اجرا که به برخی اشاره.  نه تنها این است که سیستم عامل جدید ساخته شده برای هر اندازه صفحه نمایش، از تماشای سینمای خانگی, آنها در حال کار برای فعال کردن صدا به عنوان ورودی استاندارد ممکن است بنفش به قدرت هوشمند سخنرانان در آینده استفاده می شود.

مرتبط با: بنفش، سیستم عامل جدید گوگل چیست?

چرا گوگل کار در سیستم عامل جدید را نمی?

ما اینجا است: گوگل را می توان نه دیوانه به کار بر جایگزینی برای آندروید و سیستم عامل کروم. آنها دارای دو کاملا جدا از سیستم عامل برای دستگاه های مختلف–البته آنها در حال کار بر روی پروژه ای برای تقویت و جایگزینی آنها را با سیستم عامل تک.

جایگزین سیستم عامل ساختمان تعجب آور نیست و آن را چند بار در گذشته اتفاق افتاده است: اپل MacOS اصلی جایگزین با سیستم عامل X، هسته سیستم عامل X مورد استفاده برای ساخت iOS و حالا گمانه زنی شایع است که آنها به نهایت رویم iOS به جای استفاده از اطلاعیه. مایکروسافت از داس به ویندوز 9 x, ویندوز NT رفت و پس از آن ساخته شده در هسته کاملا متفاوت به جای ظروف سرباز یا مسافر آنها خودشان را کردم.

وجود درد در هنگام انتقال آن بود؟ اطمینان حاصل کنید. اما این روزها ما دستگاه های دانلود فقط چند سال قبل از ما به پرتاب آنها و جایگزینی آنها را با چیزی جدید، بنابراین تا زمانی که سیستم عامل جدید پشتیبانی از برنامه های مشابه، هیچ دلیلی نمی تواند آن کار وجود ندارد. شما حتی لازم نیست برای هر دستگاه با سیستم عامل جدید ارتقاء داده شده، فقط تنها آن در تلفن های جدید به جای، دقیقا همان چیزی که با آندروید امروز انجام می دهند.

و گوگل هر دلیل می خواهید انجام دهید بیش. آنها ساخته شده آندروید باز باشد، اما تولید کنندگان با crapware و عدم به روز رسانی، منجر به تکه تکه شدن دو دیوانه روباتهایی که. پس آنها را برای حل مشکل بروز رسانی را با همه چیز را به سرویس های Google بازی حرکت سعی کردم اما مسائل دیگر که به ویژه با دستگاه های قدیمی تر است که در طول زمان آهسته باعث می شود. آنها در نهایت بازسازی شده تحت چارچوب دروغ با پروژه سه برابر برای به روز رسانی سیستم عامل به طور جداگانه از فروشنده به روز رسانی, اما که اتفاق می افتد است تنها در گوشی های جدید موجود. و همه از این در جدید اتحادیه اروپا حاکم است که به آنها اجازه می دهد تا دیگر موتورهای جستجو را برای تنظیم به عنوان پیش فرض، عامل حتی نیست که تمام نقطه از گوگل دور دادن حذف اندیشه برای رایگان.

و سپس ChromeOS است که یک سیستم عامل کاملا جداگانه است که ما قطعا طرفداران وجود دارد — Chromebooks است بیش از یک مرورگر چون کروم سیستم عامل ما تبدیل شده است. آنها منافع بزرگ از مکینتاش و رایانه های شخصی، از شگفت انگیز امنیت دو تنظیمات همگام سازی شده و فورا تبدیل کردم. اما با وجود Chromebooks که قادر به اجرای برنامه های آندروید سیستم عامل نه تنها برای دستگاه های صفحه لمسی-تنها ساخته شده و تا آنجا که ما عشق سیستم عامل کروم، در تلفن بسیار کمتر پخش یا هوشمند بلندگو کار نمی.

پس چه می گذرد به اتفاق می افتد?

هر شرکت که مبادرت به فروش محصول است یا می باید، کار در جایگزینی برای آن محصول را در همان زمان که آنها می توانید محصول جدید خود را به مردم به عنوان بهترین کاری که تا به حال تبادل هستند. هنگامی که اپل آیفون جدید در ماه سپتامبر اعلام است، چه شما نمی دانید که آنها در حال حاضر کردم کلی نقشه راه برای آی فون آینده در سال آینده برنامه ریزی شده است.

اما این بدان معنا نیست که آن را در واقع اتفاق می افتد — از زمانی که این نوع پروژه ها به زندگی بهار و سپس داخل آزمایشگاه که گوگل و یا اپل بدون کسی تا کنون به دانستن آنها وجود داشت که می میرند. تفاوت اصلی در اینجا است که بسیاری از کار در فضای باز در حال انجام است، اما برنامه ریزی فاش شده است، بنابراین ما مجبور به حدس و گمان.

مطلقا هیچ راهی برای بدانید که این نقطه آنچه قرار است رخ دهد وجود دارد. اگر تیم بنفش قادر به آن را بکشد و ساخت سیستم عامل شگفت انگیز است که هر جایی میتونه به این شاهکار شگفت انگیز مهندسی می خواهد. و اگر کسی که خاموش را جلو می تواند این نابغه است که کار در گوگل است.