PUBG موبایل devs حذف توهین آمیز سلاح بسته، مسئله عذرخواهی

 PUBG

  • PUBG موبایل توسعه تیم هنر برداشته اند بسته سلاح و ماسک از موبایل PUBG.
  • بسته شامل ماسک خلبان با دکوراسیون شبیه نشان “بالا آمدن خورشید” امپراتوری ژاپن نظامی است.
  • PUGB Corp. عذرخواهی و بازپرداخت صادر شده، اما به سرعت برای مرجع دیگری درک رژیم نظامی ژاپن در طول جنگ جهانی دوم شد.

تیم پشت PUBG همراه شده است مجبور به عذر خواهی دو بار پس از بازیکنان بازی ضربه نبرد رویال خال خال دو درک منابع ارتش سلطنتی ژاپن.

جنجال را بیش از آخر هفته گذشته پس از انتشار جدید، حق بیمه سلاح و زره بسته لگد کردن. ظاهر کلاه ایمنی پرواز موجود در بسته نرم افزاری برای تزئین شده با قرمز نماد خورشید افزایش — نشان که به عنوان توهین آمیز در برخی از نقاط آسیا به دلیل ارتباط آن با ارتش امپراتوری ژاپن در طول جنگ جهانی دوم دیده می شود.

پس از واکنش شدید از بازیکنان کره ای گزارش شده توسط Bzit ، PUBG Corp. بسته حذف از فروش است. کسانی که در حال حاضر بسته خریده بود دریافت بازپرداخت (از حدود $2.4) و شامل پیام در بازی که ادعا بسته “اشکال قبلا نایافته.”

“عذرخواهی می کنیم ما باعث نگرانی های خود را بیش از یک مورد آزمایشی ماسک” خواندن بیانیه ای از شرکت PUBG در کانال رسمی فن (از طریق این کره بار ). “ما سؤال دوباره کلی از فرایند تولید تصویر ما برای جلوگیری از تکرار چنین انجام خواهد شد.”

 PUBG تلفن همراه افزایش خورشید ماسک و تفنگ

متاسفانه برای تیم PUBG — که متعلق به توسط ناشر کره جنوبی Bluehole — جریان آسیا ربات هوش مصنوعی با برچسب خال خال ” واحد 731.” برای کسانی که بی اطلاع واحد 731 نام واحد در ارتش سلطنتی ژاپن است که سلاح های شیمیایی را توسعه داده و در طول جنگ جهانی دوم مسئول آزمایش های وحشتناک در اسیر جنگی متفقین و دیگر جنایات جنگی بود.

یک بار دیگر PUBG Corp.، (از طریق Kotaku ) به بیان عذرخواهی: “ما روش مورد بازی قبل از نسخه های خود را آزمایش کنیم؛ و شخص مسئول حفظ صلاح ببرد.”

PUBG موبایل راه اندازی بر روی دستگاه های آندروید (و iOS) در ماه مارس و فورا به بالای نمودار در بازی بزرگ شات. در حالی که عنوان آزاد به بازی که است به اقتباس از کامپیوتر PlayerUnknown ضربه در میدانهای، محبوب ترين نبرد رویال بازی بر روی آندروید، آن است هنوز به توسط ملک داغ ترین بازی سال Fortnite به چالش کشیده می شود.

Fortnite موبایل دستگاه های iOS در آوریل رسید اما طرفداران هنوز برای بازی های حماسه تهیه محور را در نبرد رویال راه اندازی نوع 2 در اندیشه انتظار. حماسه پیش از انتشار “تابستان” طعنه است, پس به شنیدن بیشتر در هفته آینده انتظار می رود.