چرا اپل به طور کلی باید بهتر صدا کیفیت از اندیشه?

اگر شما همیشه استفاده از هر دو سیستم عامل — به خصوص گوش دادن به صدا از طریق هدفون — شما احتمالا متوجه شده که آی فون را به طور کلی صدای بهتر و حجم بیشتر از اندیشه است. اما چرا این?

به طور خلاصه آن است همه چیز در مورد DAC — دیجیتال به آنالوگ تبدیل. این مبدل کم تنهایی تصمیم می گیرد چگونه خوب برای تلفن های موبایل موسیقی خود را. مطمئنا، هدفون نیز به میان می آیند، اما شما می توانید بهترین هدفون در این سیاره و اگر DAC بی کیفیت است هنوز subpar صدا کنید.

و این دقیقا همان جایی که iOS متفاوت اکثر گوشی های آندروید. اکثر تلفن ها وجود دارد استفاده از هر چه DAC به عنوان بخشی از پردازنده گنجانده شده است — به طور معمول چند نوع گل میمون — که به سادگی، فقط بزرگ نیست.

اپل، با این حال، طرح های خود DACs و آنها را هدف برای آی فون ساخته شده است. هنگامی که شما فکر می کنم در مورد آن، از آنجا که آی فون آمد تنها به زندگی پس از آی پاد آن را حس می کند–دستگاه ساخته شده به طور خاص برای پخش. که شده است یکی دیگر از دلایل DACs اپل بسیار بهتر از آنهایی که (در واقع) عمومی گنجانده شده در تلفن های Android ترین هستند. آنها انجام این کار برای مدت زمان طولانی شده است.

چرا که تلفن ها وجود دارد که آنها را به طور خاص برای DACs طراحی کرده اند ما “اکثر” ميگويم حفظ — مانند گوشی های سری پنجم ال جی. V30 ال جی به عنوان مثال، DAC چهار 32 بیتی است که بهبود عظیم از مبدل دیجیتال آنالوگ است که به پردازنده گل میمون ساخته شده است. در نتیجه, V30 ال جی برخی از بهترین صوتی شما می توانید در تلفن امروز است — حتی بهتر از آی فون.

اما آنچه در مورد تلفن های بدون هدفون اختصاص داده شده، مانند آی فون 7 و بالاتر جک در حالی که آنها در مادربرد تلفن شامل DACs، DAC اولیه برای تبدیل صوتی است که در واقع بخشی از رعد و برق دو آداپتور 3.5 میلی متر است. تطبیق دهنده حتی جایگزینی با DACs بهبود یافته و تقویت کننده در دسترس است اگر شما دنبال آن هستید برای بهبود کیفیت صدا حتی بیشتر وجود دارد.

راه حل به عملکرد ضعیف صوتی برای گوشی های آندروید هم: DAC خارجی. در حالی که شما می توانید DAC رعد و برق برای هزینه نسبتا کم، کامل ترین DACs خوب کمی بیشتر هزینه — بطرف بالا از $200 در بسیاری از موارد، که است خیلی تند. اگر گرفتن بهترین کیفیت صدا از گوشی شما ممکن است این است که در نهایت ارزش آن مهم است که شما ممکن است.

است که دقيقا چرا پایان صوت بیشترین نهایت بالا رفتن از راه دور و با استفاده از شخص ثالث DAC به عنوان بخشی از راه اندازی بسیار خاص. اما اگر شما نیست به صرف پول اضافی، متاسفانه هیچ چیز وجود دارد شما می توانید به “رفع عملکرد صوتی”. که ممکن است چیزی که در نظر بگیرید هنگامی که خرید بعدی شما گوشی های هوشمند.