آینده Huawei تلفن ممکن است قابلیت نمایش سوراخ به جای بریدگی شکاف

 P20 Huawei نرم افزار

  • Huawei است این گزارش برنامه ریزی برای انتشار تلفن با سوراخ شکاف مانند دوربین selfie.
  • بر خلاف بریدگی سوراخ کاملا توسط صفحه نمایش را احاطه خواهد بود.
  • این می تواند اجازه برای نسبت صفحه نمایش به بدن حتی بیشتر بدون توسل به دوربین پاپ آپ.

Huawei گزارش برنامه ریزی برای انتشار تلفن با سوراخ شکاف مانند در صفحه نمایش است که جلوی دوربین خانه خواهد بود. با توجه به ETNews ، دستگاه می توانست 6.39 اینچ LCD صفحه نمایش و Huawei به انتشار آن در سه ماهه چهارم سال جاری انتظار می رود.

به نظر می رسد سوراخ راه منحصر به فرد برای بیشتر افزایش نسبت صفحه نمایش به بدن تلفن بدون توسل به دوربین پاپ آپ به عنوان موجود در Vivo Nex و X یافتن آن است. بر خلاف بریدگی سوراخ را به نمایش پنل خود، آن را کاملا توسط صفحه نمایش احاطه معنی حک می شد. مقاله مرتبط

نمودارهای دیده ETNews نشان می دهد دوربین در سوراخ قرار می گیرد در حالی که گوینده و سنسورهای بالا در گودی کوچک قرار دارند که (هر چند روشن است اگر این چگونه انتظار دارد Huawei ETNews برای سوراخ نیست و یا اگر آن است که به سادگی نمایندگی از یک امکان). این ممکن است در طراحی که بسیار کمتر سرزده از تحقیقات نتیجه.

Etnews که دستگاه Huawei انتظار آنها برای دریافت تنظیمات جدید را ذکر نمی کند. با این حال، roadmap Huawei به بیرون درز در اواخر سال گذشته نشان می دهد شرکت خوراک طرفدار انتشار و اشتراک کمی دستگاه در سه ماهه چهار سال; اگر چنین ویژگی در افق این احتمال به دستگاه حق بیمه به رهبری است.

به عنوان آن هنوز هم در برخی از روی صفحه نمایش املاک و مستغلات از دست رفته در نتیجه صفحه نمایش با یک سوراخ نیست کسانی که کاملا برابر شکاف، ممکن است لطفا. با این حال، برای cutouts حتی کوچکتر از کسانی که در امثال خود Huawei P20 سری دیده می شود می تواند آن را.

افکار خود را بر احتمالات چیست؟ اجازه دهید شما را در نظر می دانم.

تا بعد: بی نظیر 6 جایگزین گوشی های هوشمند