بهترین حق بیمه لپ تاپ کیسه برای هر نیاز و بررسی گیک

لپ تاپ شما کار سخت برای شما. سزاوار نیست که جای فانتزی برای استراحت بین مقصد خود را? و بیشتر pertinently کیف فانتزی به آن نشان دهد سزاوار نیست در اینجا این است که تراکم های بالا ما.

کیسه های پنج است که دستیابی به اهداف خاصی را انتخاب کرده اید: مسنجر و کوله پشتی طرح برای ابزار حداکثر و تطبیق پذیری کیف برای برنامه های کاربردی تر button-down کیسه حداقل برای اعزامی شیک اما مختصر و حمل و نقل کردن برای کسانی که نیاز به چیزی با کلاس در محل کار و موقعیت های اجتماعی.

بهترین حق بیمه کیسه رسول: اوج طراحی مسنجر روزمره (250 دلار)

Timbuk2 استفاده برای حفظ تاج geeky مسنجر بالا پایان کیسه اما این مطلب اوج طراحی کودتا موفق با تشکر از ملاحظه شده است ویژگی ها و نگاه مدرن، بالا پایان. مسنجر روزمره به همراه بزرگترین آن قلاب نوآورانه نردبان سبک برای فلپ اصلی بسته شدن سریع و امن اجازه می دهد که سطوح مختلف بسته است. علاوه بر این دو لپ تاپ آستین در اندازه های مختلف، شامل جیب داخلی اصلی قابل تنظیم پرگار تقسیم Velcro و اجازه دادن به کاربر برای subdivide فضای امن بزرگتر یا آیتم های شکننده تر در دوربین مد کیسه.

جیب سازمان کوچکتر شامل آستین و دارندگان تمام شیوه ای از هر روز حمل اقلام و تجدید نظر اخیر به طرح اضافه می کند از طریق تصویب توشه برای نورد توشه و weatherproofing بهتر. آستین لپ تاپ بدون باز کردن فلپ اصلی در دسترس است و آن را برای مدل های 13 اینچ و یا 15-اینچی در سه رنگ مختلف انتخاب اندازه است.

حق بیمه بهترین لپ تاپ کوله پشتی: عکس Everki (195)

این کوله پشتی به نظر می رسد بی ادعا در خارج، اما نرم افزار آن را باز کنید و شما آن را با مقدار شگفت انگیز از ابزار ذخیره سازی طراحی شده است را مشاهده کنید. لپ تاپ محفظه چین کردن 180 درجه برای دسترسی سریع به پست های بازرسی امنیتی و محفظه اصلی و ثانویه ذخیره سازی کاملا با گزینه های سازمان بسته. جیب سریع برای تلفن های و حوله حمام اختصاصی جیب پوسته سخت برای عینک آفتابی ضروری ترین موارد اما امن خود را در کنار نگه می دارد.

گوشه های تقویت شده، کنتراست بالا و پوشش (تا مسائل خود را در جیب عمیق را از دست ندهید) و گذراندن فروشگاه توشه را عکس جدی سفر آماده. این مدل طراحی شده برای لپ تاپ های با صفحه نمایش 15 اینچ — اگر شما نیاز به چیزی بزرگتر، اتمام تیتان Everki.

بهترین حق بیمه کیف لپ تاپ: قطبی چرم مردانه کیف ($ 140)

اگر محل کار خود نیاز به چیزی بیشتر حرفه ای از رسول و یا کوله پشتی کیف مدرسه، کیف چرم دانه کامل این انجام سادگی. این دقیقا کیف قدیمی است به همین دلیل است که آن را می شود نود اینجا است: انتشار فشار دکمه اصلی فلپ و محفظه zippered لپ تاپ خارجی ایجاد دسترسی به فضای داخلی سریع و عملی.

سه جیب داخلی اصلی مقالات سازمان یافته و الکترونیک با جیب طرف چرم کامل برای گوشی و لوازم جانبی دیگر را نگه می دارید. دوخت متضاد یک انتخاب ویژه دلربا است. هنگامی که شما هستید، با ضربه محکم و ناگهانی در بند برای استفاده راحت تر برای مدت طولانی لباس کیف با دست برای انجام می شود. طراحی لپ تاپ جای دهد تا 16.5 اینچ.

بهترین حق بیمه کیسه حداقل: Booq کبرا فشار (189$)

برای کسانی که می خواهند یک کیسه کوچک بدون دادن ویژگی های عملی، کبرا فشار سخت به ضرب و شتم است. (توجه داشته باشید به خوانندگان: این کوله پشتی است. لطفا نه تحت اللفظی کبرای فشار.) محفظه اصلی امن لپ تاپ 15 اینچ و تمام ملزومات است که همراه با فضای کافی برای چند مورد اضافی لطف بیرونی سفت، کلاسیک.

کشش به مقدار شگفت آور از سازمان در کیسه جمع و جور جیب داخلی و صفحه. مورد تلفن اختصاصی بالای کیسه نگه می دارد آن را به دستی. بیرونی بوم خاکستری مرسوم، مد روز است اما اگر شما ترجیح می دهید چیزی کمی بیشتر صدای زیر، نسخه نایلون بیشتر مرسوم به نام بوا فشار وجود دارد.

بهترین حق بیمه لپ تاپ حمل و نقل: کیسه Lodis Brera آدری RFID کیسه شانه ($ 328)

اگر شما نیاز به یک لپ تاپ که دو برابر به عنوان کیف پول همه روزه بدون جیغ “من هستم حمل الکترونیک ارزشمند در بسته آسان به ربودن” آدری Brera از Lodis متناسب با لایحه کاملا. این کامل چرم کیسه ویژگی های هر دو دسته بند شانه قابل تنظیم، قابل حمل برای مقدار زیادی از گزینه ها، با ذخیره سازی اولیه فریب آمیزی capacious جیب خالی لپ تاپ آستین پنهان حمل و. در جیب جلو سازمانی شما پرگار تقسیم برای تمام موارد خود را کوچکتر، از جمله نقطه RFID محافظ اختصاص داده شده به کیف پول خود را پیدا کنید.

جایزه خوب پایین سفت و پا های فلزی است که اجازه کیسه خود را ایستاده است. انتخاب رنگ های کرم و قهوه ای و قهوهای مایل به زرد برای ترکیب طبیعی با هر لباس اجازه می دهد، اما من جزئی تر در-خود-صورت قرمز و سیاه و سفید رنگ (با لهجه های سیاه و سفید و قرمز بود).