بررسی لایحه AT&T: ممکن است گران تر از قبل (به روز رسانی:, بیش از حد با حداکثر سرعت دویدن)

 AT&T عالی در ساختمان بروز بیل برادفورد و فلیکر

18 ژوئیه تا سال 2018 (3:55 بعد از ظهر به وقت شرق): According به [والاستریتژورنال، با حداکثر سرعت دویدن نیز بی سر و صدا افزایش آن هزینه های اداری.

در چند ماه گذشته کاربران در اسراییل گزارش داده که هزینه از $1.99 به 2.50 $ در هر ماه در صورتحساب خود را افزایش. تغییر اوایل مارس امسال اتفاق افتاده و به تنها مشتری دائمی را تحت تاثیر قرار به نظر می رسد.

از آنجا که با حداکثر سرعت دویدن 30 میلیون مشتری دائمی، افزایش هزینه های اداری می تواند به اضافی 200 میلیون دلار درآمد سالانه منجر شود. اگر با حداکثر سرعت دویدن را ادغام با T-Mobile می رود از طریق بدون دردسر که ممکن است مسئله با این حال، تبدیل شده.

هزینه های اداری با حداکثر سرعت دویدن است را پوشش می دهد ظاهرا مالیات بر املاک پرداخت به شرکت های محلی و سایر هزینه های قانونی.


مقاله اصلی 28 ژوئن تا سال 2018 (9:42 صبح به وقت شرق): با AT&T را کسب تایم وارنر در حال حاضر کامل AT&T است در سرفصل بیش از افزایش “هزینه های اداری” است که می تواند حامل را در مقدار قابل توجهی پول را ببینید.

با توجه به ثروت ، هزینه های اداری از حدود 76 سنت به $1.99 رفت. دلیل این افزایش ظاهر کوچک حدود 85 درصد از AT&T را 64.5 میلیون مشترک دائمی بر می AT&T می تواند اطراف اضافی 800 میلیون دلار برای درآمد سالانه خود را ببینید. هزینه درخواست برای مشترکان اعتباری AT&T تایید افزایش هزینه اداری هر چند که می تواند در آینده

رسیده برای نظر، تغییر دهید. “این پیش فرض هزینه های اداری در سراسر صنعت بی سیم است که کمک می کند پوشش هزینه های ما را برای موارد مانند سلول نگهداری سایت و اتصال بین حامل متحمل می شوند، سخنگوی AT&T گفت:”.

هنگامی که شما در نظر بگیرید که هزینه اداری فقط از 61 سنت در هر ماه در سال 2013 به حدود 76 سنت در هر ماه در مارس سال 2018 رفت استدلال احساس زیادی، با این حال، را. AT&T سپس این گزارش هزینه توسط 50 سنت به $1.26 در آوریل، و دوباره با یکی دیگر از سنت 73 دو $1.99 امروز bumped. اگر شما به دنبال حامل پیش پرداخت در ایالات متحده

دلیل واقعی در پشت افزایش هزینه اداری ممکن است با AT&T را 85 میلیارد دلار کسب تایم وارنر است که حامل برای مبارزه از اكتبر سال 2016. به گفته تحلیلگر تحقیقات BTIG والتر Piecyk، AT&T در 60 میلیارد دلار از بدهی خالص در زمان تأیید قاضی کسب.

همراه با 108 میلیارد دلار در سهام نقدی و بدهی فرض است که هیجان زده AT&T این گزارش برای به دست آوردن تایم وارنر و حامل است که ممکن است تحت فشار برای پیدا کردن منبع جدید درآمد دارید. علاوه بر فوق العاده 800 میلیون دلار درآمد، افزایش هزینه های اداری به اندازه کافی برای سرمایه گذاری 10 میلیارد دلار بدهی می تواند باشد.

با این حال می خواهید این بریدن این حرکت لزج از یک شرکت است که به تازگی نام بیش از تاکتیک های فروش اتهام غیر اخلاقی است. AT&T همچنین در اضافی 5 دلار در هر ماه برای یک خط نامحدود & بیشتر مشتریان نسبت به طرح افزایش نامحدود انتخاب موجود یش.

در اوایل ژوئن، AT&T انجام آن سالانه قیمت نفت برای grandfathered برنامه نامحدود.