بهترین دیجیتال صوتی ایستگاه های کاری برای بررسی ویندوز گیک

اگر شما دنبال آن هستید به ضبط موسیقی، شما در حال رفتن به ادم کند و تنبل خوب نیاز — یا ایستگاه کاری دیجیتال صوتی.  هیچ کمبود انتخاب، بنابراین در اینجا نگاهی به برخی از بهترین گزینه ها برای ویندوز به شما برای رفتن وجود دارد.

شما مایل به پرداخت در بسیاری از موارد مانند اکثر نرم افزار، مقدار پشته نرم افزار و ویژگی های مفید شما خواهد شد در مقدار دیکته. قطعا برخی از خوب وجود دارد گزینه های در دسترس برای ارزان (یا حتی رایگان!) اگر شما دان ‘ ŧ نیاز بسیاری از ادم کند و تنبل خود را. فقط به خاطر داشته باشید که پیشرفته تر می کنید، شما به زودی ممکن است به بزرگ تر شدن گزینه های مقرون به صرفه تر است.

خبر خوب این است که ما باید گزینه های برای همه است. بیایید به آن!

بهترین گزینه رایگان: نرم افزار ابزار

اگر شما فقط شروع کنید یا بسیاری از زنگ ها و سوت برای ضبط لازم نیست، سپس طرفدار ابزار اول راه بسیار خوبی برای شروع است. آن را بیشتر از قدرت و انعطاف پذیری در انتخاب بهترین حق بیمه ما است — ابزارهای حرفه ای — اما به طور کامل برای رایگان ارائه شده است.

در حالی که تمام ویژگی های شما در آن برادر بزرگتر (و مراتب pricier) را ارائه ممکن است، آن است که می آید نرم افزار ابزار اول هیچ دولا دولا راه رفتن ضبط صفحه اصلی. این ویژگی تا 16 آهنگ های صوتی همزمان با پشتیبانی از چهار ورودی آن یک انتخاب عالی برای گرفتن ابزار و یا دو خواننده یا حتی هر دو ساخت.

برای مقایسه کامل از آنچه ارائه می دهد ابزار حرفه ای اول نسبت به ابزارهای حرفه ای و طرفدار ابزار نهایی، سر اینجا. ثبت نام برای حساب مشتاق به دانلود رایگان ابزار های حرفه ای نیاز دارید اما با که توسط کدام طرف شروع شما.

گزینه بهترین باز منبع: تب و تاب و یا جسارت

اگر شما نگاه به ثبت نرم افزار در هر نقطه, شما احتمالا از Audicity شنیده ام. خوب دلیل: آن است آزاد، متن باز و در اطراف برای مدت زمان طولانی شده است. آن را تقریبا به عنوان قدرتمند به عنوان گزینه های دیگر در این لیست نمی باشد، اما اگر شما فقط چیزی را برای ضبط ساده و یا ویرایش صوتی نیاز، آن یک راه حل عالی است.

اگر شما به استیک با چیزی منبع باز اما کمی بیش از آنچه ارائه می دهد که جسارت می خواهم ترجیح می دهید، سپس شدت تب و تاب دادن رفتن توصیه می شود. این قابلیت صوتی کاری است پر از مفید ایجاد و ویرایش ویژگی می آید با برچسب قیمت صفر دلار و منبع کاملا آزاد است.

اگر صحنه منبع باز چه علاقه شما طوری که هر دو از این گزینه بسیار خوب است. قطعا آنها را چک کردن هر دو خارج بفهمیم که کدام یک بهترین مال شما را متناسب نیازهای توصیه می شود–از آنجا که آنها هر دو رایگان, هیچ دلیلی وجود ندارد نه به!

بهترین گزینه پرداخت برای اکثر مردم: ماشین درو (60$ و $ 225)

است که آن را به گرفتن ترین بنگ برای شما باک از ادم کند و تنبل می آید، تقریبا هیچ مسابقه: درو گر است آن . این ایستگاه کاری فوق العاده قدرتمند تمام جعبه آن را خوب به اندازه کافی برای یک استودیوی حرفه ای استفاده کنه اما آن آن را در کسری از هزینه کند: 60 “با تخفیف مجوز” برای کاربران خانگی و 225 $ اگر شما آن را به پول استفاده میکنید. تفاوت بین ایجاد شده، هم وجود دارد.

چون آن اساسا فقط بخواهید شما را به صداقت درو مدل بسیار جالب را برای آن مجوز استفاده می کند. شما می توانید آن را برو رایگان و سپس هنگامی که شما آماده، آن را خرید. است آن را برای شما به تعیین که مجوز برای پرداخت — اما سیستم افتخار همه در کاربران شمارش حقیقت بر اساس، و آن چگونه شرکت پول می کند.

اما اگر شما فقط آن در خانه استفاده می کنید، کمتر از $20 k سال را در خود ضبط می کند و یا بخشی از غیر-غیر انتفاعی (یا سیستم آموزشی)، شما به استفاده از نسخه 60 دلار. که باید به… پوشش خوب، بسیاری از شما. و ارزش هر پنی.

برتر بهترین ادم کند و تنبل: ابزار تخصصی (25$ / ماه و یا $600) یا ابزار نرم افزار نهایی (999$ و $ 2.500)

اگر شما در بازار برای ادم کند و تنبل هستید و می خواهید با بهترین شما می توانید شروع به, دشوار است به ابزارهای حرفه ای را نادیده می گیرند. آن را در دو نسخه می آید: “منظم” ابزارهای حرفه ای و طرفدار ابزار نهایی.

برای اکثر کاربران نرم افزار ابزار استاندارد احتمالا بیش از کافی است — insanely قدرتمند و امکانات تقریبا بی حد و حصر – ارائه می دهد. تنها ترین با تجربه و حرفه ای از کاربران ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن نسخه نهایی، اما شانس هستند اگر شما را که دسته بندی و سپس شما از آنچه شما نیاز دارید در حال سقوط.

اگر در حصار بین که می خواهید انتخاب کنید تا شما، شما می خواهید برای بررسی مقایسه کامل بین تمام نسخه های نرم افزار ابزار. بلند و کوتاه است: ابزارهای حرفه ای ارائه می دهد 128 آهنگ ورودی های 32 افزونه های 60 و نامحدود پروژه (در ابر ذخیره شده)، در حالی که نرم افزار ابزار نهایی می دهد کاربران 256 آهنگ 192 ورودی 100 پلاگین و پروژه های نامحدود.

البته قیمت ورود به پلت فرم یا خیلی تند است. نرم افزار ابزار حال نگاه 25 دلار در ماه با قرارداد یک ساله (30/mo دلار بدون) و یا یک بار هزینه $600, که شما را یک سال به روز رسانی (پس از آن شما نیاز به اشتراک خود را برای $99 سال دوباره به بالا). بسته به چه مقدار شما را در آن با استفاده از برنامه ریزی، یکی از این گزینه ها نهایت ارزان تر از دیگر ممکن است.

برای نهایی، که می خواهید، در بسیار بالاتر برچسب قیمت برای شروع: 999 دلار برای اشتراک یک سال پس از آن شما نیاز به دوباره به بالا (یا فقط از دست دادن دسترسی به نرم افزار). در غیر این صورت، شما می توانید پوسته از $2500 بار و استفاده از آن را برای زندگی، اگر شما نیاز به پرداختن به 99 دلار در سال برای ادامه به روز رسانی نرم افزار و پشتیبانی.

در حالی که نسبتا گران طرفدار ابزار ثابت است که خود را به بهترین دسته وقت و زمان دوباره. به عنوان انتخاب موسیقی دانان حرفه ای و تولید کنندگان در سراسر جهان آن شهرت برای خود به عنوان ادم کند و تنبل برتر ساخته شده و قیمت آن که منعکس کننده.

تصویر های اعتباری: PrinceOfLove / Shutterstock. com