چگونه به تغییر نام از ورودی بر انتشار در

انتشار نرم افزار محبوب برای HDTVs “هوشمند” به ویژه در میان تولید کنندگان بودجه است. اگر می خواهید صفحه اصلی خود را برای بیشتر سازمان یافته شما سفارشی نام و آیکون به دستگاه ورودی شما اعمال می شود. اینجا چگونه.

پیش از این، در حال اجرا نرم افزار انتشار از تولید کنندگان تلویزیون TCL مانند RCA تیز نشان و مارک های دیگر کم هزینه است که فقط از پیش نصب شده نام ورودی مثل “ماهواره” و یا “آنتن تلویزیون.” را انتخاب کنید می تواند من تا به حال سوئیچ من نینتندو در ورودی “رشته” نامی برای دستگاه است که بیش از یک دهه قدیمی، راه اندازی و لینک بخار من به سادگی به عنوان “بازی کنسول” دارای برچسب بود حالا آنها درست، فقط تعداد کمی از من وسواس فن آوری کاهش و آسانتر کردن ورودی را انتخاب کنید برای افرادی که من دارای برچسب هستیم.

به خاطر دقت: راهنمای این تنها برای تلویزیون های در حال اجرا نرم افزار انتشار استاندارد ساخته شده است، هنوز فروخته شده-به طور جداگانه انتشار دستگاه است. انتشار در درمان ورودی به عنوان ضبط و پخش اشعه و کنسول های بازی به عنوان یک کانال در منوی اصلی مبتنی بر شبکه، اما کوچکتر جعبه انتشار هر قابلیت ورودی ندارد.

برای شروع، روشن کردن تلویزیون و آمار “صفحه اصلی” دکمه را بر روی خود را از راه دور. استفاده از دکمه های جهت دار برای انتخاب یکی از ورودی های شما می خواهم به تغییر، و سپس دکمه “*” کلید برای باز کردن منوی چهار چوب.

گزینه “تغییر نام ورودی” را انتخاب کنید و سپس دکمه “OK” خود را از راه دور را فشار دهید.

یک لیست از معمول نام عمومی برای دستگاه های متصل به تلویزیون ظاهر می شود. استفاده از دکمه های جهت دار برای حرکت در تمام راه را به “ویرایش نام سفارشی & نماد” در پایین و سپس از راه دور دکمه “OK” را فشار دهید.

بعد، شما خواهید نامی برای دستگاه خود تایپ کنید. استفاده از دکمه های فلش به حروف را انتخاب کنید و فشار دهید دکمه “تایید” از راه دور برای تایید آنها را یک به یک. پیکان بالا در سمت چپ صفحه کلید Shift است اما یکی در سمت راست کلید Caps Lock است. هنگامی که نام به طور کامل وارد کردن گزینه “تایید” را در صفحه را برجسته کرده و سپس از راه دور دکمه “OK” را فشار دهید.

در صفحه بعد شما می توانید آیکون های سفارشی تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که این آیکون اگر شما تغییر تم تلویزیون انتشار است، اما آنها همیشه می خواهید بود مختلف نگاه همان مفهوم را نگه دارید. برجسته یک شما می خواهید، و سپس فشار دکمه “OK” از راه دور به آن را انتخاب کنید.

و شما تمام شد! ورودی انتخاب شده شما در حال حاضر نام سفارشی و آیکون در صفحه اصلی انتشار داشته باشد.

شما می توانید این مراحل را برای اعمال هر ورودی تلویزیون نام سفارشی و نماد استفاده اما هنوز دو از پیش برنامه ریزی شده و یا دریافت کانال های انتشار.