ورایزون دیگر 3 g تلفن های

 ورایزون عالی ورایزون ورایزون

  • برنامه ای برای خاموش کردن آن 3 g شبکه CDMA پایان 2019 فعال خواهد شد.
  • برای تهیه این تغییر ورایزون دیگر تلفن های 3 g فعال خواهد شد.

در دنیایی که در آن حامل در حال کار برای راه اندازی شبکه های 5 g آن می باید به عنوان جای شگفتی نیست که ورایزون است به خاموش کردن آن شبکه 3 g قدیمی دنبال. یکی از حامل اولین گام برای رسیدن به آن مهلت اواخر 2019 خود خواسته به خاموش کردن آن شبکه CDMA برای جلوگیری از فعال شدن گوشی های 3 g روی هم رفته است.

در بیانیه ای دو خوانده زندگی ، ورایزون گفت که آن شده است به خاموش کردن آن 3 g CDMA آماده شبکه برای چند سال در حال حاضر به عنوان بسیاری از ترافیک خود است تنها در این شرکت شبکه 4 g LTE. این بیانیه در پاسخ به مشتریان چند که آنلاین شکایت کرده که ورایزون دیگر گوشی های 3 g خود را فعال کنید اجازه دهید آنها را منتشر شد.

بیانیه رسمی ورایزون در اینجا است:

برای چند سال ما شده بوده علنی گفت که ما شبکه CDMA 3 g از طریق پایان 2019 ماند. تقریبا تمامی ترافیک در شبکه ما در ما شبکه 4 g LTE است.

به منظور تسهیل گذار صاف به 4 g LTE قادر به محصولات و خدمات ما دیگر دستگاه ها هستند نه 4 g LTE قادر است در شبکه ما فعال می شود که اجازه می دهد.

همانطور که ورایزون متوقف فروش تلفن 3 g کاملا چند وقت پیش، این تغییر باید بسیاری از مردم تحت تاثیر قرار. مقاله مرتبط

البته آن دسته از مشتریان که حلق آویز بر روی گوشی های قدیمی (واقعا) یا فلیپ تلفن ممکن است ناراحت است اما با تعطیل CDMA شبکه کم است بیش از یک سال برای ارتقاء به چیزی جدیدتر به هر حال داشته باشد.

اگر یک مشتری ورایزون است و می خواهید بهترین سرعت حامل ارائه می دهد که قدرت اندیشه لیست بهترین گوشی های موجود در ورایزون را وارد است.