بهترین میز صندلی بررسی جایگزین ماهواره

برای هزاران سال، محل مورد نظر برای پارک خلف خود صندلی شده است. اما این آینده، مردم! ما ماشین پرواز است، اما ما می توانید انجام دهید بهتر از صندلی چرخان چرم faux زنگ زده.

در تمام جدیت، هستند بسیاری از گزینه های جدید برای شما صندلی میز اداری است که شما ممکن است بخواهید. میز ایستاده است بزرگ است (به خصوص اگر آنها قابل تنظیم در پرواز), و تشک پا تخته تلو تلو خوردن می تواند گسترش و حتی این پتانسیل ارگونومیک.

اما اگر علاقمند به تغییر به میز ایستاده کامل بدن خود را از شما به خاطر چیزی که آن را برای چند ساعت از هر روز کاری پشتیبانی به روز رسانی خواهد شد. وجود دارد مقدار زیادی از صندلی میز عالی وجود دارد، قطعا اما این پیشنهادها می تواند کمک به چیزهایی که برای بهبود وضعیت خود را برای جلوگیری از آسیب های تکراری استرس یا حتی کمی ورزش کنید در حالی که شما در کار مخلوط.

توپ ورزش (30 دلار بالا)

آنها کلیشه دلیل. ورزش بزرگ یا توپ های طب جایگزین مردمی برای صندلی میز استاندارد تبدیل شده اند. و در حالی که نشسته در مورد آنچه که اساسا بادکنک بزرگ پلاستیکی کمی مسخره به نظر می رسد, برخی از مزایای جدی دارد. حفظ تعادل بر روی توپ به جای نشستن در صندلی پلاستیکی نیروهای شما را به تنظیم کوچک ثابت استقرار شما درد و خستگی که حتی بهترین صندلی می تواند باعث از بین بردن. این امر به ویژه از ماهیچه های هسته ای در شکم خود است. شما برای یک هفته یا دو بعد با استفاده از توپ برای اولین بار درد باشد اما پس از آن شما که آن را بسیار آسان تر برای اتخاذ وضعیت نشستن مناسب با شانه های خود را بر روی باسن خود را است.

اندازه یک توپ برای شما قاب و میز خود می تواند مشکل باشد. استفاده 85 سانتی متر (قطر) توپ برای دفتر خانه من، اما من میز قابل تنظیم بالاتر از استاندارد ترین است. ارتفاع متوسط و یا کوتاه تر قادر خواهید بود برای پیدا کردن توپ است که متناسب با آنها را نسبتا به راحتی، اما به خصوص تعداد خوانندگان ممکن است تلاش برای پیدا کردن توپ است که اجازه می دهد تا آنها را به راحتی با استفاده از کامپیوتر. جایگزین است که ارائه می دهد برخی از مزایای استقرار توپ ورزش را در حالی که اضافه کردن کمی ارتفاع اضافی و برخی از respectability دفتر معمولی وجود دارد: این نگهدارنده به شکل صندلی. اگر شما به آن نیاز دارید آن را نیز ارائه می دهد برخی از بیشتر پیش فرض حمايت،. گزینه های برتر بیشتر پارچه را پوشش می دهد و وزن مراکز نگه داشتن توپ از نورد دور را ارائه می دهند.

تعادل مدفوع (100 دلار و تا)

این مدفوع پوند، عمل در اصل شبیه به توپ تعادل اما با صندلی صندلی سبک بیشتر متداول است. پایه پد کلاسیک برای حفظ کاربر در حال حرکت استفاده می کند اما آن را به یک نقطه واحد بر خلاف حرکت نورد توپ لنگر انداخته است. است بسیار کوچک تر و آسان تر به دور، بیش از حد شیرینی مربا — اضافی ممکن است اگر فضای اداری محدود است. بنابراین شما ممکن است نیاز به جفت آنها را با مواد غذایی صندلی اگر شما دفتر خنده لطف رد پای کوچکتر این مدفوع در کاشی کف از فرش، کار بهتر.

کاملا بسیاری از طرح های مشابه در بازار (که بسیاری از آنها اساسا barstools بدون پایه لرزان است) وجود دارد، اما ما مانند مدفوع یادگیری فعال از Learniture. ستون مرکزی پنوماتیک بالا بردن و کاهش مکانیسم درست مثل صندلی اداره استاندارد اجازه می دهد آن را برای انطباق با انواع کاربر و میز ارتفاع ویژگی های. سنگ گردان بویه جایگزین شیک تر (و گران تر) است.

Humanscale زین صندلی (300 دلار)

حرکت نزدیک به یک صندلی معمولی دفتر صندلی زین Humanscale اساسا مدفوع با صندلی اصلاح است که پاهای خود را به چسبیدن به طبیعی تر شل اجازه می دهد تا طراحی شده است موقعیت. همانطور که از اسمش پیداست، آن را تقلید موقعیت و حرکت زین دوچرخه یا اسب.

ستون سفت متعارف و کاستورهای برای طیف گسترده ای از حرکت است که گزینه های فوق اجازه نیست اما در حالی که تشویق منحنی های ظریف در مقر استقرار خوب پشت آن هنوز هم برای موقعیت طبیعی تر نشسته اجازه می دهد. صندلی زین با حلقه footrest اختیاری، مفید برای کار خرده فروشی و یا میز ایستاده و اگر ارتفاع قابل تنظیم به اندازه کافی برای شما سیلندر شماره های اضافی در دسترس وجود دارد. مدل استاندارد میز نه گران در حدود 300 دلار، با گزینه های کاستور برای فرش یا کاشی است.

Sleekform Kneeling صندلی (70 دلار)

به عنوان مخالف بیشتر ظریف تنظیمات به حالت استاندارد نشسته، “صندلی kneeling” تا حدی شدید است. وزن کاربر بین باسن و زانو و ساق بالا قابل توجهی تنظیم زاویه ستون فقرات را توزیع می کند. ایده این است که به معنای واقعی کلمه مجبور به نشستن تا راست در حالی که کار در میز خود.

این یکی از پروازهای رادیکال تر از صندلی های معمولی است و نیاز به کمی از تنظیم — واقعا عملی نیست مگر اینکه چیزی در مورد صندلی اداری است که شما را در ناراحتی ثابت نگه می دارد. ده ها تن از انواع صندلی kneeling در بازار در حال حاضر وجود دارد، اما مدل Sleekform بالشتک سخاوتمندانه در صندلی و kneepad، ارائه می دهد همراه با استاندارد نورد کاستورهای و زاویه قابل تنظیم از 21 تا 28 اینچ که باید پوشش همه به جز بلندترین و یا کوتاه ترین کاربران. بسیار مقرون به صرفه هم که تنها $70، که بسیار مفید است اگر شما مطمئن هستید که می خواهید تنظیم کنید.

دوچرخه ورزش (150 دلار بالا)

شما احتمالا آگاه از میز تردمیل که ارائه پیاده روی و نور برای کاربران میز ایستاده در حال اجرا. آن گزینه خوبی برای ورزش سبک در حالی که کار است، اما اگر شما ترجیح می دهید یک موقعیت نشسته، شما برخی از گزینه های بیش از حد. علاوه بر میز دوچرخه سواری هدف ساخته شده است (و گران) می توانید از چند دوچرخه خوابیده است که نشستن کم به اندازه کافی به زیر میز منظم اسلاید و اجازه شما به پدال زیر، بدون دستگیره های معمول و خوشه کنترل پیدا کنید.

شما باید با دقت انتخاب کنید مدل خود را — مگر اینکه شما به سفارشی ساخت میز آماده دوچرخه کامل بدنسازی با کیفیت از سوال است — اما ارزان مغناطیسی- یا دوچرخه خوابیده فن مقاومت باید به انجام ترفند. به عنوان پاداش اضافی بسیار آسان تر در داخل و خارج از تردمیل حرکت است. در دفتر خانه من در Exerpeutic 400XL استفاده کنید که به اندازه کافی فشرده به اسلاید به راحتی زیر میز و چین های دور من است که من ایستاده یا نشسته. اما باید هر مدل است که با استفاده از موقعیت خوابیده و خوشه کنترل کم کار می کنند. کسانی که با گزینه های محدود کردن فضا به خصوص پدال پا فقط مقاومت مغناطیسی مانند DeskCycle با صندلی های استاندارد استفاده کنید. چون وضعیت برای ورزش کردن به جای نشستن طولانی مدت در نظر گرفته شده است، که دوچرخه خوابیده به عنوان جایگزین تمام وقت برای صندلی و یا یکی از گزینه های بالا استفاده می شود باید توجه داشته باشید.

تصویر های اعتباری: Andrey پوپوف و Shutterstock