به نظر می رسد مدیر عامل سامسونگ 9 توجه داشته باشید کهکشان در دست برگزاری می شود.

 تصویری از مدیر عامل شرکت سامسونگ برگزاری آنچه را به 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ به نظر می رسد. سام موبایل

  • تصویر مدیر عامل سامسونگ دی جی کوه برگزاری دستگاه کهکشان توجه داشته باشید ممکن است دنیای واقعی ما اولین نگاه در 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ.
  • با این حال، کاملا ممکن است از آنجا که دستگاه های مشابه نگاه او برگزاری 8 توجه داشته باشید کهکشان است.
  • با راه اندازی 9 توجه داشته باشید کهکشان تنها چند هفته بعد کاملا ممکن است که کوه در حال حاضر به عنوان راننده روزانه خود را با استفاده از آن است است.

امروز، تصویر سامسونگ بخش تلفن همراه مدیر عامل دی جی کوه شروع به ساخت دور آنلاین. عکس در نگاه اول به نظر می رسد عادی اما پس از بازرسی بیشتر ممکن است که کوه است 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ در دست خود نگه داشتن نظر.

تصویر بالا همراه سام تجدید چاپ از ، نمی دهد ما روشن نگاه دستگاه. با این حال، تنظیم پشت دوربین می تواند متفاوت از سامسونگ کهکشان توجه 8، که کوه با استفاده از 9 توجه نشان می دهد ظاهر نمی شود.

سامسونگ 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ در اوایل ماه اوت راه اندازی خواهد شد. اگر این عکس در واقع از 9 توجه است، آن نگاه اول دنیای واقعی ما در دستگاه خواهد بود.

بزرگنمایی در نسخه تلفن در دست کوه را اینجا است:

 تصویر مدیر عامل سامسونگ برگزاری آنچه را به 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ به نظر می رسد. سام موبایل

من در این عکس برای چند دقیقه راست و صادقانه، من قطعی نمی تواند بگوید که دستگاه خیره شده است.  تلفن همراه سام خاص آن 9 توجه داشته باشید، اما من کاملا متقاعد شده است. مقاله مرتبط

با این وجود، این واقعیت است که ما به راحتی نمی تواند بگوید 9 توجه داشته باشید کهکشان از 8 توجه داشته باشید کهکشان است تعداد کل یون غذا شایعه اولیه اطراف گوشی های هوشمند گل سرسبد آینده است. تا کنون آنچه آموخته ایم مورد تلفن از نقاط بیرون درز اطلاعات به دستگاه که پس 8 توجه داشته باشید که آن خواهد شد سخت برای تشویق مردم به ارتقاء داده شده است. هر چند ما انتظار داریم که تعداد زیادی از ارتقاء به خیلی ها، ویژگی های جدید آن احتمال “سکسی” به اندازه کافی برای مردم را به راه آب دستگاه فعلی خود نخواهد بود.

ما می توانید بگویید یک چیز برای برخی از دستگاه در عکس: آبی توجه داشته باشید کهکشان 9 با زرد همراه آن ها زیبا که تبلیغات سامسونگ در حال حاضر ما نشان داده اند نیست.

بعدی: 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ ممکن است در این پنج رنگ

آمده