به دنبال VPN با کلاینت ویندوز قابل اطمینان

من کاربر ویندوز, 10 و من به خدمات شبکه اختصاصی مجازی دو سال گذشته عضو هستید: ** TorGuard ** و ** آی * Vanish. من آمده ام برای بررسی بر روی کامپیوتر من است که همواره به در زمان پیدا کردن که هر دو از مشتریان سرویس شبکه اختصاصی مجازی ویندوز بدون قطع رابط شبکه من سقوط در حال اجرا. تقریبا مثل آنها است “یواشکی” سقوط به نقطه که در آن کامپیوتر حتی، it و شبکه به معرض اجرا نگه می دارد.

برای شما کاربران ویندوز 10 وجود دارد، من VPN سنگ جامد است که در واقع قطع خواهد کردن آداپتور شبکه من زمانی که مشتری خود را قفل و شبکه اختصاصی مجازی است که بدون ترافیک می تواند دیگر اجرا و یا بیرون بروید به دنبال. هر یک از شما خدمات شبکه اختصاصی مجازی با این ویژگی است که مخفیانه که تصادفی سقوط نه دارید؟

خرید فیلترشکن

4 دیدگاه برای “به دنبال VPN با کلاینت ویندوز قابل اطمینان”

  1. You should stop using IP Vanish. They do keep logs. You want a VPN kill switch. Most premium providers have this.

  2. AirVPN. Their client is called “Eddie”. It actually works through your firewall, so even if Eddie crashes (and mine almost never does) your network remains locked. The very few times it has crashed, I remained locked down tight. Eddie also allows you to see the % load on all the servers so you can switch on the fly if you want to.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.