ما خواسته شما به ما گفت: Vivo Nex سرد است، اما نرم افزار بهتر باید

 Nex Vivo

Vivo Nex: مربوط به اینده و بلند پروازانه است. گوشی های هوشمند هیجان انگیز بسته بندی شده با آخرین فن آوری اما نه بدون نقص های چند. بنابراین، که خرید?

Vivo Nex ما دلایل بسیاری را شگفت زده. دو دوربین در پشت گرفتن عکس که چالش 2 پیکسل. اندازه کامل صفحه نمایش بزرگ (بدون شکاف!) حسن نیت ارائه میدهد زیر صفحه نمایش سنسور اثر انگشت-آینده-است-در اینجا–در حال حاضر تجربه.

جلوی دوربین در کشویی پاپ آپ بیش از حد بسیار سرد است. شگفت آور قوی است.

 Vivo Nex پرشی دوربین

من شانس بازی با Nex Vivo در فرد، زمانی که ما مدير و Vivo Nex بازبین Kris Carlon یکی همراه به جلسه آورده بود. ما را با این بازی ما آن را آزمایش و ما واقعا مکانیک لغزنده را از طریق سرعت خود قرار داده است. خبر خوب این است که آن بسیار کمتر شکننده از ترس ممکن است به نظر می رسد. این دستگاه به دنبال بزرگ است.

اما شما خرید می کند؟ قیمت آن در حدود 720 دلار یا بیشتر، که باعث می شود آن گل سرسبد آن درست قیمت نقطه به وزن. و متاسفانه تجربه نرم افزار هنگام گرفتن تلفن طراحی شده برای کار در چین به چین نه بدون درز نیست. که تمام تبلیغات برای Vivo Nex در جام جهانی و در غیر این صورت کمی گیج کننده می سازد. این نشانه ای که تلفن می گذرد جهانی است؟

هنوز رتبه دهی نشده است، اما یخ Vivo Nex حداقل راه اندازی خارج از چين در هنگ کنگ، روسیه و مالزی و تایوان و هند خوب، (که پیشنهاد تومان. 48.990) در حال حاضر. که برگ اروپا و آمريکا را حداقل برای حال حاضر.

بنابراین، نظر سنجی ما کمی legwork برای Vivo به کشف اگر شما خواهد بود اگر آن را به منطقه شما آمد Nex خرید، و افکار خود را به عنوان چرا یا چرا بود.

اینجا است چگونه حدود 40.000 از شما در نظرسنجی وب سایت در نظر سنجی ما در یوتیوب و فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی و رای در توییتر :

اگر آن را به منطقه شما آمد Vivo Nex بخرم?

چند نشیب و فراز زندگی بین نتایج وجود دارد. Instagrammers ثبت پاسخ مثبت ترين نکته در به کمی که Vivo باید به هدف خود که تبلیغات. ترین adamant برابر Vivo Nex بودند کسانی که رای دادن در یوتیوب، با تنها 15 درصد گفت: بله.

اما دیدیم که در آن ما می تواند بیش از دو گزینه اجرا، رای سالم برای بلاتکلیف. که در نمایشگاه است. اگر Vivo می تواند بهبود تجربه نرم افزار است که به شدت از دستگاه کمک خواهد کرد. و چه بررسی برای-چیزی قبل از خرید پیدا می کردن!

 vivo nex نمایش ناهنجاری های

اینجا به برخی از نظرات در نظر سنجی — که بسیاری از موضوعات مشابه در قيمت, رابط کاربر, عدم حفاظت IP68 یا NFC بود- ولی همه بد نبود: بله

  • : اما اگر تنها نقطه قیمت بسیار پایین تر از حال حاضر است . من اهمیتی نمی دهند که بسیار مورد IP68 عدم NFC آزار دهنده است و رابط کاربر ripoff iOS با چرخش خود Vivo است. با توجه به این عوامل که من زندگی می کنند با، اگر آن را به عنوان متوسط به پایین تر پایان تلفن من می خواهم برای بله قیمت بود فقط برای عامل غرابت .
  • بله: که روی صفحه نمایش! از دیگر گوشی های قدیمی نگاه می کند.
  • شماره: تلفن با حرکت قسمت است؟ هیچ با تشکر!
  • شماره: آی فون اپل رابط کاربر است فوری en است.
  • بلاتکلیف: استفاده از آی فون که دیده می look-alike UI. از آنجا که OnePlus و Vivo ببک متعلق است اگر فقط سهام نگاه یا سیستم عامل اکسیژن بود.
  • بلاتکلیف: که در آن گزینه ‘ من لازم نیست پول ‘ است؟

با تشکر دوباره برای رای گیری، و نگه داشتن چشم در اخبار مربوط به Nex به منطقه شما.