فاستر را حکومت قانون در زیست شناسی تکاملی است که توضیح می دهد?

پاسخ: موجودات غول ایسلند

اگر شما نگاه از نزدیک که جزایر و ساکنان فعلی (و فسیل) آن جدا شده، روند کنجکاو پدیدار می شود. موجودات است که مهاجرت به جزایر و جدا زندگی می کنند تمایل دارند که در نهایت هر دو رشد بسیار بزرگ یا بسیار کوچک اما چند اندازه اصلی همتایان سرزمین اصلی باقی می ماند.

این پدیده فاستر در قانون پس از زیست شناس قرن بیستم است که اول آن را پس از نظارت گسترده اندازه روند در خانه را جزیره به عنوان حیوانات پیشنهاد می نامند. فاستر اشاره کرد که دو چیز به نظر می رسید به رخ می دهد زمانی که موجودی را به جزیره ای منتقل می کند. موجودی تجربه قفسه giantism (آن آغاز شد در این جزیره در حال رشد بزرگتر) یا قفسه لاغري، (آن شروع کوچکتر در حال رشد).

معمولا اما نه همیشه روند همتراز با اینکه حیوانات درنده و یا شکار بود. این ساده است و طول زمان برگزار شد توضیح فوستر: حیوانات شکار کوچک می تواند رشد بزرگتر در شرایطی از شکارچیان سرزمین اصلی فراوان و با مقدار زیادی به غذا خوردن در این جزیره در حالی که شکارچیان که افزایش رقابت در این جزیره تجربه شد کوچکتر است، نیاز به منابع کمتر.

نقاشي در اینجا دو نمونه از سازگاری های غول پیکر (در حال حاضر منقرض شده)، عقاب غول Haast و Moa اردك به تصویر می کشد هر دو گونه باستانی در نیوزیلند یافت.

نقاشی توسط جان Megahan/ویکی مدیا.