روش جدید برای ایجاد سیلیکون باتری می تواند باتری را تغییر دهید برای همیشه

  • A تیم نروژی از nanoscientists است به ابداع روشی برای ایجاد ترکیبی سیلیکون باتری.
  • تیم مدعی است که باتری آن می تواند سه تا پنج بار به عنوان قدرتمند به عنوان فعلی باتری های لیتیوم یون.
  • تست صنعتی باتری سیلیکون هیبریدی به زودی آغاز خواهد شد.

اگر یکی از چیزهایی که ما خواسته خریداران گوشی های هوشمند جهان بیش از دانستن این است که ما همیشه می خواهند قدرت باتری بیشتر. آنها همیشه می توانست بیشتر مهم نیست که چگونه بالا ظرفیت باتری می رسد.

باید منصفانه، ظرفیت باتری افزایش قطعا; نه فقط در ارزش گذاری به اندازه کافی سریع است. اما تغییر می تواند به زودی به خاطر تیم nanoscientists نروژی که با موفقیت یک روش است که به طور بالقوه افزایش ظرفیت باتری گوشی های هوشمند با عامل پنج از طریق خودی کسب و کار .

راز? سیلیکون. مقاله مرتبط

کسانی از شما که آگاه در مورد چگونه کار باتری احتمالا طعنه و می گویند که ما در حال حاضر می دانیم که سیلیکون به باتری بهتر از گرافیت اساس باتری ما لذت بردن از امروز را. مشکل با سیلیکون است هر چند که این امر منجر به گسترش با 400 درصد توابع آن را در داخل باتری را ساخت. این تورم مواد باتری بسیار سریع تر از سلول های مبتنی بر گرافیت تنزل می کند.

تیم نروژی با این حال، راه های جدید برای ایجاد ترکیبی ایده آل از گرافیت و سیلیکون است که باتری آخرين بسیار نمیفهمد دیگر بدون تخریب با سرعت بالا. این نه تنها گوشی کمک باطری اند ظرفيت بالقوه بالاتر بلکه وسیله نقلیه الکتریکی باتری، باتری های لپ تاپ، و هر محصول که منبع قدرت قابل شارژ.

شرکت به زیرزمین نوآوری در حال حاضر سخت در محل کار به تجاری فن آوری, است تماس پروژه X سیلیکون. در حال حاضر در مذاکرات با شرکای مختلف برای شروع تست باتری ترکیبی سیلیکون در فرايندهاي صنعتي است.

با این حال، زیرزمین نوآوری نه تنها شرکت سعی در بهینه سازی باتری های لیتیوم یون است. در حالی که این اولین بار است که ما می شنیدم از اجرای موفقیت آمیز مقادیر قابل توجهی از سیلیکون در باتری های آن ممکن است نوعی دیگر از طراحی است که به پایان می رسد تا تأمین انرژی الکترونیک آینده ما. اما یکی از چیزهایی است برای اطمینان: شرکت هر کدام به طور چشمگیری افزایش ظرفیت باتری و commercializes با موفقیت فن آوری به جلو در شمش مطمئن است.

بعدی: 6 رايج در باتری شما احتمالا

بر این باورند