آن قصد دارد وارد بازار بریتانیا را تایید می کند اما آن راه اندازی یافتن X وجود دارد؟

  • سخنگوی آن برنامه های شرکت برای ورود به بازار انگلستان را تایید کرده است.
  • اعمال آن به تازگی برای علائم تجاری 40 دستگاه وجود دارد، اما ما نمی دانیم که در آن گوشی برنامه ای برای فروش در منطقه.
  • اگر آن خود حرکت می کند، با این حال، شما X پیدا کردن آن جا می رسید به زودی می تواند.

ساز گوشی چینی آن طرح وارد بازار بریتانیا را تایید کرد. سخنگوی آن مطلع TechRadar حرکت پس از گزارش LetsGoDigital دیروز مورد اخیر آن تجارت برنامه های کاربردی علامت منتشر شده.

LetsGoDigital کشف 40 برنامه های کاربردی برای دستگاه های تلفن همراه آن است که ظاهرا به ثبت نام در انگلستان دنبال سخنگوی آن تایید این شرکت در واقع برنامه ای برای راه اندازی تلفن در منطقه اما آن، گفت: “[doesn’t] است هر اطلاعات یا زمانبندی به اشتراک گذاشتن در انگلستان که این لحظه.”

همانطور که برای گوشی های که آن را برای انتشار در انگلستان و در نظر دارد ما فقط گمان می تواند. شرکت ثبت علائم تجاری برای بسیاری از دستگاه های اعلام نشده در آن سری A F و R و همچنین سری U مرموز است که ما هنوز برای آمدن در سراسر. اگر وارد بازار امسال، به سر با برخی از محصولات نسل فعلی مانند آن R15 حرفه ای است و به عنوان آن به چند بازارهای اروپایی به تازگی، اما عنوان شده ابتکاری آن پیدا X.

اخبار کاملا غیر منتظره نیست با این وجود هیجان انگیز بار برای طرفداران آن انگلستان و اندیشه: بیشتر برای واردات گران و یا گوشی های گارانتی کمتر، resold فقط به خود گوشی آن پرداخت.

تخمین های کنونی نشان می دهد آن پنجم بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند در جهان پشت سامسونگ و اپل و Huawei و Xiaomi است.