چگونه به را خود گوشی اثر انگشت اثر انگشت خوان بیشتر دقیق

خوانندگان در تلفن های دستگاه های امن تر و سریع تر باز کند ساخته اند، حداقل زمانی که آنها کار بر روی اولین امتحان. اگر مشکل آنلاک گوشی خود را به سرعت چیز شما می توانید به بهبود خواننده اثر انگشت دستگاه شما وجود دارد.

شناسایی بیومتریک بر روی تلفن های بلند راه بیش از چند سال، با هر دو اپل و گوگل ساخت رابط های برنامه کاربردی را اثر انگشت اسکن به توده ها در خود سیستم عامل مربوطه آمده است. در حالی که نسخه های اولیه بودند به اندازه کافی خوب است به استفاده از نسخه های جدیدتر بهتر بدست — اما آنها هنوز کامل نیست.

شرایط خاصی که در آن خواننده اثر انگشت به سادگی به عنوان دقیق نیست، اما تعداد انگشت شماری از چیزهایی که شما می توانید به حل این مشکل وجود دارد وجود دارد. با ترفند درست شما می تواند 100 درصد دقت سعی کنید اول از خواننده اثر انگشت گوشی خود دست یابد.

شما نیاز به دسترسی به تلفن خود اثر انگشت برای همه این تنظیمات. اینجا است که در آن شما آنها را پیدا کنید: iOS

  • : تنظیمات لمسی > كد شناسه & > اندیشه اثر انگشت
  • : تنظیمات > امنیت > امنیت دستگاه/گوشی

با توجه به مدل گوشی خود را, شما ممکن است به اطراف خود نگاه کمی برای پیدا کردن نام دقیق تنظیم اثر انگشت. در تلفن های پیکسل آن نام مشخصات ناشر پیکسل. در دستگاه سامسونگ کهکشان, آن فقط برچسب عنوان “اسکنر اثر انگشت.”

ثبت نام همان انگشت در بیش از یک بار برای بهبود دقت و صحت

این یکی از آن نکاتی است که بسیار ساده است، رتبه دهی نشده است هنوز کاملا آشکار است. اگر شما به طور کلی تلفن خود را با همان انگشت و که آن در اولین تلاش برخی اوقات کار نمی کرد، فقط انگشت که بار دوم ثبت نام کنید. اجازه به شما ثبت نام چند اثر انگشت آندروید و iOS و هیچ قانونی که می گوید آنها نمی تواند درخواست برای همان انگشت وجود دارد.

در حالی که سیستم آن را به عنوان “جدید” اثر انگشت می بیند، آن را به سادگی بهبود دقت و صحت از آن انگشت یک. شانس شما نمی خواهد که بیش از یک بار آن را اضافه کنید و دقت کنید به طور چشمگیری بهبود یافته است.

رجیستری هر دو دست برای Unlocking در هر وضعیت

واضح بنظر می رسد، اما شما باید ثبت نام کنید انگشتان دست در هر دو دست. اگر دست شما به طور کلی خود را با یخ گره خورده است تا, باز کردن قفل گوشی این راه شما هنوز گوشی شما به راحتی با یک دیگر می تواند باز کند. به طور مشابه, این احتمالا ایده خوبی است به ثبت نام چند انگشت در هر دست است.

همچنین، برو جلو و همه انگشت اضافی چند بار ثبت نام بیش از حد. شما می دانید، برای دقت.

اضافه کردن اثر انگشت راست از دوش

یکی از شرایط اصلی در هر روز از زندگی که ممکن است نیاز به باز کردن قفل گوشی خود را پیدا کنید که خواننده اثر انگشت کار نمی کند این است که زمانی که شما دست مرطوب — به خصوص اگر آنها در حال شروع دو تا چین و چروک خوردن.

برای حل این مشکل به خارج اثر انگشت خود را تازه از حمام اضافه کنید. این اثر انگشت “جدید” اجازه می دهد برای باز کردن آسان بدون در نظر گرفتن وضعیت دست شما — در باران گرفتار از استخر از دوش، و یا به سادگی فقط خیلی عرق کردن نمی شود مسئله پس از آن.

جایزه نکته: نام شما اثر انگشت

این خواننده اثر انگشت دقیق تر, اما آن را نمی خواهد هنوز هم چیز خوبی به انجام است. IOS و آندروید به شما اجازه اثر انگشت شما را مشخص نام است که بهتر است از اثر انگشت 1، 2، و غیره

زمانی که آنها را نام شما به راحتی چیست چه می توانید بگویید. اگر شما هرگز فراموش است که آیا شما انگشت خاص ثبت نام به این ترتیب شما be قادر to خیلی سریع بگویید. اگر انگشت چند نفر ثبت نام آنها را بسیار آسان تر به از هم جدا می سازد و آن.

انگشتان پای خود را برای بازکردن سریع با پاهای خود را

شوخی فقط ثبت نام کنید. من حتی نمی دانند که کار. [Editor’s Note: Yes, yes it does. I can now unlock my iPhone with my big toe—in case I’m ever tied to a chair barefoot, I guess.]