همه چیز جدید در دفترچه یادداشت ویندوز 10 Redstone 5

اعتقادی آن باشد یا، نه مایکروسافت سخت در محل کار در دفترچه یادداشت را با بروز رسانی 5 Redstone 10 ویندوز است. دفترچه یادداشت در بسته بندی شده با ویژگی های جدید در 5 Redstone, که گاهی اوقات در اطراف اکتبر سال 2018 منتشر خواهد شد.

لینوکس و مایکروسافت سیستم خط شکسته

در نهایت اضافه کردن پشتیبانی برای یونیکس سبک انتهای خط (EOL) شخصیت به دفترچه یادداشت. دفترچه یادداشت در حال حاضر پشتیبانی از هر دو یونیکس/لینوکس سبک خط تغذیه (LF) و مک سبک انتهای خط (CR.)

این بدان معنی است که شما می توانید متن فایل ایجاد شده بر روی لینوکس یا مک، آن را در Notepad باز کنید — و مانند آن قرار است به آن نگاه کنید! چون دفترچه یادداشت نمی توجه به هر گونه وقفه های خط پیش از این، پرونده را نگاه مانند ظروف سرباز یا مسافر. هر خط را یک بعدی با وقفه های خط هیچ بهرمند می شوند.

دفترچه یادداشت هنوز ویندوز به سبک انتهای خط (CRLF) را پشتیبانی می کند و آنها را به طور پیش فرض استفاده می کند. اما هنگامی که یک فایل را با انتهای خط دیگر باز دفترچه یادداشت که تشخیص به طور خودکار خواهد شد و آن را به درستی نمایش داده. شما می توانید ویرایش و ذخیره فایل, بیش از حد–دفترچه یادداشت به طور خودکار فایل با نوع درست خط شکسته ذخیره خواهد شد. دفترچه یادداشت پایان خط شخصیت با استفاده از آن برای فایل موجود در نوار وضعیت را در پایین پنجره نمایش می دهد.

اگر شما در حال کار با نرم افزار لینوکس در زیر سیستم لینوکس برای ویندوز قبلا شناخته شده به عنوان زدن برای ویندوز این دفترچه یادداشت مفید تر می سازد. این موهبت الهی برای توسعه دهندگان، بیش از حد است.

مرتبط با: مایکروسافت بالاخره دفترچه یادداشت پس از 20 سال به بی کفایتی

رفع بینگ جستجو

دفترچه یادداشت می تواند وب با بینگ جستجو کنید. برای استفاده از این ویژگی برخی از متن را انتخاب و سپس روی ویرایش کلیک کنید > جستجوی با بینگ — یا فشار دهید Ctrl + دفترچه یادداشت ب بینگ برای واژه منتخب و یا عبارت جستجو و نمایش نتایج در مرورگر وب.

قرار دادن اطراف پیدا کنید و جایگزین

مایکروسافت متن ویرایشگر در حال حاضر ارائه می دهد “بسته بندی در اطراف” گزینه شما می توانید بررسی کنید هنگام استفاده از ویندوز گفتگوی یافتن یا جایگزینی. به استفاده از آن، تنها گزینه “بسته بندی کردن سراسر” در پنجره محاوره ای را بررسی کنید.

بدون قرار دادن اطراف، دفترچه یادداشت تنها از نقطه ورود متن مکان نما به انتهای فایل جستجو می کند. اگر اشاره گر خود را در وسط سند بود و سپس به جستجوی کلمه یافتن و جایگزین استفاده می پس آن تنها پیدا (جایگزین کلمه که اگر آن را پس از مکان نما ظاهر شد یا خواهد بود). گفتگوی یافتن نیز است “تا” گزینه ای را برای جستجو از مکان نما به ابتدای فایل — اما مگر اینکه شما مکان نما قرار داده شده در شروع یا پایان پرونده و انتخاب گزینه مناسب آن نمی تواند همه پرونده جستجو.

با قرار دادن سراسر فعال، دفترچه یادداشت “تمام راه را از مکان نما به انتهای فایل و سپس از ابتدا پرونده را به مکان نما پیچیدن خواهد شد”. به عبارت دیگر دفترچه یادداشت را جستجو برای متن یا پیدا و آن را در کل فایل جایگزین.

پیدا کردن و جایگزین پیشرفت

مایکروسافت بیشتر بهبود یافته گفتگوی یافتن دیگر روش های بیش از حد. این گزینه شما انتخاب کنید، بنابراین شما می توانید بسته بندی کردن سراسر گزینه یک بار چک کنید و این به طور خودکار دفعه بعد که شما آن را باز انتخاب خواهند شد به یاد داشته باشید. و وقتی شما متن انتخاب شده و باز گفتگوی یافتن آن به طور خودکار را در قسمت جستجو قرار خواهد گرفت.

متن Zooming

دفترچه یادداشت در حال حاضر اجازه می دهد تا شما به متن “زوم” به سرعت آن را کوچکتر یا بزرگتر ساخت. شما می توانید از منوی مشاهده سطح زوم > به سرعت تنظیم سطح زوم است که همچنین در نوار وضعیت را در پایین پنجره نمایش داده می شود.

میانبرهای صفحه کلید برای این، نیز وجود دارد. برای استفاده از این کلید های میانبر کلید Ctrl را پایین نگاه دارید و سپس روی علامت مثبت (+) برای بزرگنمایی را فشار دهید، ثبت منهای (–) برای زوم و یا صفر (0) به طور پیش فرض بازیابی 100% میزان بزرگنمایی — درست مثل آن را در اکثر مرورگرهای وب به کار می کند. شما همچنین می توانید کلید Ctrl را پایین نگاه دارید و حرکت بالا و پایین با چرخ ماوس زوم در داخل و خارج.

خط و ستون تعداد با پیچیدن

حتی زمانی که پیچیدن فعال است به طور خودکار قرار دادن متن به خطوط جدید، دفترچه یادداشت، هم خط و ستون در نوار وضعیت نشان می دهد. هنگام پیچیدن فعال بود پیش از این، ویندوز فقط این اطلاعات نشان نخواهد داد.

پیچیدن هنوز اختیاری است، البته، و شما می توانید آن را روشن یا خاموش را با کلیک کردن روی قالب ضامن > پیچیدن.

وضعیت فعال نوار به طور پیش فرض

به عنوان بسیاری از این ویژگی استفاده از نوار وضعیت، دفترچه یادداشت در نوار وضعیت حال حاضر پیش فرض فعال. شما را هنوز هم می تواند غیرفعال کردن آن با کلیک کردن روی مشاهده > نوار وضعیت.

Ctrl + Backspace را برای حذف کلمات

دفترچه یادداشت در حال حاضر بسیاری از معمول Ctrl میانبر کلیدی برای ویرایش متن، از جمله Ctrl + پیکان چپ و راست به سرعت حرکت مکان نما را از طریق تمام کلمات در زمان پشتیبانی از. این همراه با کلید شیفت بنابراین شما می توانید فشار دهید Shift + Ctrl + سمت چپ یا راست جهت دار برای انتخاب سریع متن توسط کلمات به جای شخصیت برای انتخاب متن، استفاده می شود.

در حال حاضر، دفترچه یادداشت همچنین از Ctrl + پسبرد است که کلمه قبل از نوشتار با یک صفحه کلید میانبر حذف خواهد شد.

مرتبط با: 42 + ویرایش متن صفحه کلید میانبر که کار تقریبا همه جا

بهبود عملکرد و رفع اشکال

مایکروسافت ساخته شده برخی از تغییرات کوچک تر بیش از حد. مایکروسافت وعده بهبود عملکرد در هنگام باز کردن فایل های بزرگ را در دفترچه یادداشت. که تنها زمانی که ما واقعا سرعت، دفترچه یادداشت به هر حال دیده است.

مشاغل توسعه دهندگان دفترچه یادداشت چند باگ ر بیش از حد است. در حال حاضر، هنگامی که شما انتخاب متن و حرکت مکان نما را با کلید های arrow فشار کلید اول به سادگی unselects متن و موقعیت مکان نما را به چپ و راست و بالا یا پایین متن انتخاب شده. پیش از این، کلید فشار اولین کاراکتر اضافی دور از متن انتخاب شده پرید.

برخی از اشکالات نمایش ثابت هستند. مایکروسافت می گوید: دفترچه یادداشت “، هم درست خط که متناسب نیست کاملا بر روی صفحه نمایش، نمایش” اگر چه ما هرگز به این مشکل در گذشته اجرا. و هنگام ذخیره فایل شماره خط و ستون در نوار وضعیت که به 1 تنظیم مجدد نیست اما ادامه نمایش موقعیت صحیح مکان نما را در فایل.

تاخیر: زبانهها دفترچه یادداشت

مایکروسافت در آوردن زبانهها به پنجره هر می­نماید. این کار هنوز کامل نیست اما آن زبانه ها را به دفترچه یادداشت فایل اکسپلورر و برنامه های کاربردی دیگر.

این ویژگی به نام مجموعه و آن هدیه دفترچه یادداشت در زبانه ها میسازد، پیش نمایش اولیه خودی Redstone 5. اسناد متعدد در یک پنجره را باز کند و یا دفترچه یادداشت ترکیب زبانه ها از برنامه های متعدد در یک پنجره، بنابراین شما می تواند Notepad فایل اکسپلورر و مایکروسافت لبه زبانه مرورگر در یک پنجره.

مجموعه 5 Redstone برداشته شده است و به احتمال زیاد به عنوان بخشی از پشته پنجره تا 10 بروز رسانی بعدی پس از 5 Redstone, بنابراین همه می خواهیم باید به کمی دیگر صبر کنید قبل از ما به زبانه در عملا هر پنجره بر روی دسکتاپ ویندوز به روز رسانی نخواهد شد.

مرتبط با: نحوه استفاده از مجموعه در ویندوز 10 برای سازماندهی برنامه ها به زبانه ها

خوب برای دیدن مایکروسافت کار سخت، حفاری ظاهر کار در دفترچه یادداشت که ویندوز 10 مفید برای افرادی که نیاز به استفاده از این ابزار مهم است. 3D رنگ ممکن است زرق و برق دار، اما دفترچه یادداشت یک ابزار بسیار مهم برای بسیاری از مردم است.