مد گوشی های هوشمند در حال حاضر شامل مچ پا بند نگه می دارد Maison Margiela

  • در ورودی جدید از گوشی های هوشمند مد دستبند طراح گوشی نگه داشتن مچ پا ایجاد شده برای نشان دادن.
  • بریس مچ پا در چند به نظر می رسد طراح اخیر نشان می دهد استفاده می شود.
  • در حالی که کاملا غیر عملی بریس مچ پا به عنوان کمک به اعتیاد به گوشی های هوشمند استفاده كرد.

مردم تمایل به ایجاد لذت طراحی مد بالا، زیرا به نظر می رسد طراحان ایجاد معمولا پس از خارج وجود دارد و غیر عملی است که هیچ کس می تواند تصور کنید در واقع آنها را پوشیده است.

اما طراحی لباس بیشتر در مورد ایجاد هنر است که فقط اتفاق می افتد به توان پوشیده، به جای آویزان بر روی دیوار. با این حال، خانه مد پاریس به نام Maison Margiela چیزهای خیلی دور با آن اخیر پاییز و زمستان سال 2018 Artisanal نشان گرفته اند ممکن است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، آنها بسته به بند گوشی نگه داشتن مچ پا به باند مدل:

اگر چه ما خاص آن به نظر می رسد به من مانند repurposed تیم طراحی گوشی های هوشمند کوه داش برای یک ماشین می تواند آن را متصل به مدل مچ پا ، و آی فون را به آن سیلی زد.

توضیحات برای این نگاه (نگاه #02, با توجه به نشان دادن) خوانده شده به شرح زیر است:

“زرد پشم بدون آستین کت با و فشردن با پوشش پارچه جناغی شرت زرد با جلو گره خورده است به تعظیم تبدیل وبهلسترد. پمپ کفش.”

به نظر می رسد دیگر از نشان دادن نیز شامل بند مچ پا از جمله نگاه #13، #14 #15 و #30. به نظر می رسد همه به نظر می رسد به از عنصر پنجم راه می رفت. مقاله مرتبط

در صفحه فیس بوک خانه مد نمایش ویژگی های این گوشی مچ پا پرانتز توضیح داده شد برای به عنوان همه چیز در مورد “عشایری زرق و برق” و “جریان مطالعه seductions در دوران هزار ساله.” این مجموعه خاص “موازی بی انتها سرگردان تجمل و پیرو perpetually متصل سن تکنولوژیکی بیناست.”

بله، من هیچ تصوری آنچه بدان معناست که, هم.

با این وجود، خانه مد با راه زیرکانه برای جلوگیری از اعتیاد به گوشی های هوشمند آیند ممکن است: فقط فکر می کنم چه سخت از آن خواهد شد به اشتراک Snapchat خود را بررسی کنید اگر تلفن خود را به مچ پا متصل است. فقط به هر مبارزه کونگ فو می کنید و یا شما ممکن است روی صفحه نمایش خود را ترک.

بعدی: راهنمای شما برای مد smartwatches