بهترین روباتیک Lawnmower برای هر حیاط بررسی گیک

زندگی که در آن شما را هرگز به توده یونجه یا کاه چمن را تصور کنید. تا کنون. که وعده ریسمان روباتیک است: چمن بدون زحمت کامل. ما تراکم بالا در بازار در حال ظهور است.

ریسمان رباتیک راه درازی در سال های اخیر آمده است. هنگامی که پیچیده برای راه اندازی بین فویل با آب و هوای بد و تزئینات چمن ریسمان رباتیک مراتب داشتن مقاومت و دقیق تر از همیشه قبل از هستند. بسیاری از مجموعه های فوق العاده ساده کردن فرآیندهای، چند کار حتی با خوشحالی از طریق خود گوشی.

در حال حاضر، پذیرفته، آنها هنوز کامل است. برای یک چیز، می خواهید به صرف تکه سنگین از پول خود lawnmower رباتیک. معامله شما نیاز به یک خوب که دارد تصمیم بزرگ را بین 1.000 $-$ 2,000. به عنوان adopter اولیه تکنولوژی جدید (اما سرد), شما پرداخت حق بیمه برای جلوگیری از چمن و برش دستی. از آن فکر می کنم این راه — کمتر از قیمت ارزان ترین lawnmower های رباتیک، شما می توانید خرید بالای محدوده کادت توله lawnmower خود رو و کار شما خواهد شد راه آسان تر از همیشه قبل از (البته، به صورت خودکار).

بنابراین، چرا lawnmower رباتیک خرید؟ خوب، آنها خیلی باحال. هنگامی که دوستان در تابستان، سوال چگونه چمن خود را آنقدر بزرگ به نظر می رسد تو بیش از آنها صحبت کردن نقطه مناسب است. این چیز است — خیابان cred کنار — به طور معمول، ریسمان رباتیک تولید سالم و قوی تر و بهتر به دنبال چمن از ماشین چمن زنی معمولی. این است زیرا آنها برنامه با دو کار را به صورت مداوم و حتی اختصاص داده شده ترین باغبان می گیرد بیشتر در شکند از آن. به جای lopping کردن سانتیمتر در یک زمان، robo-ماشین چمن زنی اطراف چمن دادن microtrim با فقط چند میلی متر گرفته پستی خواهد شد. این روش microtrim تضمین رشد سالم و mulches کوچک نوک تیغه را به خاک.

و البته، بزرگترین مزیت وجود دارد: شما لازم نیست که هر یک از آن خودتان را انجام دهید. به سادگی lawnmower رباتیک هنگامی که شما ابتدا آن را دریافت و شما می توانید آن را به انجام آن چیز را ترک بیشتر راه اندازی. آسان، متعجب است؟ حتی می تواند آن شب با فرض اینکه شما مهم نیست کمی سر و صدا کاهش می دهیم.

حالا ما که برچسب قیمت سنگین اولیه را توجیه کرده ایم، ما انتخاب دسته ریسمان روباتیک برای اینجا است.

بهترین از همه: Automower هسكوارنا 315 (دلار 1550)

هسكوارنا Automower 315 همواره نظرات خوبی که دقیقا چه می خواهید از چیزی است که شما را دوباره در مورد $1.550 تنظیم است. راه اندازی با استفاده از مرز سیم باشد و میخ را دو نقشه از چمن. انتظار برای یک ساعت یا دو انجام این کار، اما که در مورد آن از نظر هر چیزی بیش از حد پیچیده است. هنگامی که به پایان رسید, شما هسكوارنا 315 Automower برای اجرای برنامه برش خودکار براساس نرخ رشد می کند که در چمن راه اندازی می توانید.

هیچ نگرانی وجود دارد که آن را به دامنه می آید یا با ماشین چمن زنی قادر به مقابله با تپه حدود 22 درجه — کمی بالاتر از بسیاری از رقابت آن. با طیف وسیعی از حدود 1.500 متر مربع و قابلیت کار در باران بسیار موثر است. بنابراین شما بالقوه آن به کار آن شب برنامه می تواند حتی فوق العاده آرام است.

بهترین مدل بودجه: Worx Landroid ($ 970)

کمتر پرداخت $1.000 lawnmower رباتیک مانند بسیاری از ارائه بودجه صدا ممکن است اما با چنین تکنولوژی جدید Worx Landroid بهترین شما قصد دریافت برای است زیر بزرگ. ماشین چمن زنی رباتیک باغچه کوچکتر از تا به حدود 1.000 متر مربع طراحی شده است. که آن را با استفاده از دیسک چرخان کوچکتر برش دو با نسبت به دیگران ذکر شده است. همچنین، آن باتری های کوچکتر و noisier موتور خود، اما شما هنوز هم خوب است به استفاده از آن در شب است. باتری آن طول می کشد حدود 60 دقيقه قبل از نیاز به شارژ 90 دقیقه است، اما با دامنه خود را در حدود 1.000 متر مربع، مقدار زیادی از اتاق برای Landroid به کار است و نه مثل آن مسائل اگر آن کاهش hey، آن است چمن بزرگ در دو شغل جداگانه — شما نمی ت NG آن اطراف بعد از همه.

شماره گیری اجازه می دهد تا شما به نیشگون گرفتن و کشیدن ارتفاع برش، اما شما همچنین برنامه برش بیش از حد ایجاد می. ممکن است به ترتیب به دو قسمت های خاص از چمن که زمان های مختلف روز، مثلا قطع است. انتظار نداریم که به هر یک از این در آب و هوای مرطوب انجام هر چند به عنوان سنسور باران Landroid را به آن ارسال بازگشت به پایه باران لحظه شناسایی شده است. علاوه بر این، شغل تر و تمیز در شیب تندتر از 20 درجه انتظار نیست.

با وجود این محدودیت چند Worx Landroid ارزش چک کردن اگر شما مشتاق به فروش lawnmower رباتیک هستیم اما کشش نمی تواند به زن گران تر است. نشانی از کار برای باغ کوچک بسیار خوب و صرفه جویی در شما یک تن از تلاش.

بهترین از تپه: راب 1000 McCulloch ($ 1،300)

یکی از کلید مسائل که در نظر بگیرید هنگامی که خرید lawnmower رباتیک چمن کمی بیش از حد پر از تپه forits راحتی بودن است. بسیاری از ریسمان مبارزه با درجه تند اما 1000 راب McCulloch بسیار بیش ترین تحمل است. خوشبختانه خواهید مقابله به با درجه حداکثر 25 درجه — بهبود درجه 5 جامد بیش از بسیاری از رقبای خود.

راه اندازی باید حدود یک ساعت برای حیاط متوسط و نیاز شما را به تنظیم سیم مرزی در خاک. پذیرفته، 1000 راب وسیع ترین مناطق نسبت به جایگزین (انتظار می رود که حدود 1.000 متر مربع) را پوشش میدهد، اما تیغه قوی است که کار کوتاه از آن منطقه است. بسیاری از صاحبان گزارش طراحی تیغه مناسب به سختی چمن های ضخیم تر است. بیش از حد فوق العاده آرام است که حدود 57 دسی بل.

بهترین راه حل برای لبه های کامل: Robomow RS630 ($ 2.500)

به هر طور منظم باغبان می داند بخش روی حیله و تزویر در مورد برش چمن گرفتن لبه کامل. بعضی اوقات، شما نیاز به با کیفیت خوب صاف کننده رشته اطراف لبه را به طوری شما تا با هر بیت wispy چسبیده و ساخت چمن نگاه کثیف پایان. بسیاری از ریسمان روباتیک در جزئیات خوب نیست اما Robomow RS630 استثنا قابل توجه است. آن حالت لبه خوشبختانه اکثر بریده نشده، صرفه جویی در شما تلاش انجام آن را به صورت دستی درست می باشد.

علاوه بر آن، آن تاثیر گذار 3.000 متر مربع به سرعت با سیستم قوی برش است که شما را با گزینه های ارتفاع بیشتر از بسیاری از رقبای خود را فراهم می کند را پوشش می دهد. چنین سیستم برش همچنین به معنای خوبی برای مقابله با علف های خشن، به راحتی از طریق هر گونه مسائل بالقوه و یا مشکلات سفت است. لبه تکنولوژی پیرایش و منطقه وسیع را توضیح می دهد که برچسب قیمت سنگین اما اگر شما می خواهید lawnmower روباتیک است که توهمات چمن شسته و رفته را به واقعیت، این یکی سخت به ضرب و شتم است.

بهترین راه حل برای یک باغ بزرگ: Automower هسكوارنا 430 X ($ 2.500)

Automower هسكوارنا 430 X است بسیاری مانند Robomow RS630 (البته با سبک بتمن بیرونی) اما همیشه کمی بهتر. دست کم توجه به آنچه شما به آن نیاز. هیچ حالت لبه های شسته و رفته مثل Robomow وجود ندارد اما می تواند مقابله با یک منطقه بزرگتر — این بار، تا 3.200 متر مربع. قابلیت تنظیم ارتفاع است که به شما این امکان را از هر نقطه بین 20 برش آسان برای تنظیم است وجود دارد و 60 ميلي متر. همه بزرگ اگر نمونه ای از حق بیمه قیمت روباتیک lawnmower است.

که Automower هسكوارنا 430 X می شود کمی بهتر است که از طریق علاوه بر آن حالت نقطه برش است. حالت را قادر می سازد شما را به سوئیچ زنی ماشین چمن زنی 2 در مد مارپیچی با تمرکز تمام تلاش خود در یک منطقه فوق العاده مفید اثبات اگر بخشی از چمن بقیه چمن پیشی گرفته است و نیاز به لمس کردن.

بنابراین شما مجبور به نگرانی در مورد آن به پایه اغلب باتری زندگی عاقلانه، 65 دقیقه شارژ اما برای 135 دقیقه طول می کشد لازم برای. شاید بهترین از همه، وجود دارد قابلیت GPS تا ماشین چمن زنی را به ایجاد نقشه باغ خود و درستی تعیین بهترین مسیر و جایی که آن را در حال حاضر mowed است. پول اضافی است.