بررسی نرم افزار Mobvoi TicWatch: یکی از بهترین

TicWatch نرم افزار smartwatch برای کسانی که می خواهند زندگی سبک و باتری در قیمت مقرون به صرفه است. در حالی که با نام تجاری Mobvoi زرق و برق و یا درخواست تجدید نظر از ندارد بیشتر برندهای مانند حدس یا Tag Heuer, نرم افزار ارائه می دهد سبک و تابع هزینه قابل ملاحظه ای پایین تر از دیگر گزینه های سایش سیستم عامل حال حاضر تاسیس.

بیایید اگر آن واقعا ارزش آن در بررسی تخصصی TicWatch ما پیدا کردن.

طراحی

 Mobvoi TicWatch نرم افزار نمایش فایل را نقد کنید

TicWatch نرم افزار بزرگ است، هیچ گرفتن در اطراف آن وجود دارد. Mobvoi به وضوح برای سبک کلاسیک چیزی است که شما ممکن است ببینید در مارک های ساعت مچی لوکس بالا پایان معکوس قرار بود. که گفت: کاملا چند ویژگی های پس از آن می کند که ممکن است کمی ضخیم تر در نسل اول آن حس اینجا در دیگر دستگاه های سیستم عامل پوشیدن دیده نمی وجود دارد.

 طراحی بررسی نرم افزار Mobvoi TicWatch

دیده بان نشانگر پنج دقیقه طول تاج فلز رنگ شده است. این بیشتر از اکثر چهره های دیجیتال نشانگر آن ساخته اند و بسیاری از مردم احتمالا از چهره سبک دیجیتال را استفاده کنید به هر حال بی فایده است. با این حال، باعث می شود سازمان دیده بان نگاه بیشتر شبیه گزینه لوکس سنتی و بسیاری از مردم نخواهد بود قادر به شما چیزی کمی دقیق ورزشی بودند احتمالا.

 Mobvoi TicWatch نرم افزار بررسی طراحی

پخش مسکن اصلی است پلاستیک — بدون شک تصمیم های ساخته شده به چند دلار کردن هزینه های تولید. این تنها بخشی از دستگاه است که زمینه های ارزان به عنوان پشت سازمان دیده بان و جای بند بیرون زده از سمت راست آن از فلز ساخته شده است.

گروه دیده بان دوخت چرم است که به آن نگاه می کند نسبتا لوکس اما تنها تنها در بالا. زیر سمت گروه از سیلیکون ساخته شده است. برخی ممکن است با خروج از باند چرم خالص رفتي اما من کاملا این تصمیم را دوست دارم. این به من اطمینان نمی خواهد نیاز به نگرانی در مورد عرق discoloring مواد در یک روز گرم.

نمایش (s)

 Mobvoi TicWatch نرم افزار بررسی صفحه نمایش

نرم افزار TicWatch واقع دو لایه از روی صفحه نمایش است. لایه پانل ال سی دی به طور خاص فوق العاده پیچیده بههمتابیده فیلم جبران (FSTN) یکی است. این تکنولوژی ال سی دی شفاف است وقتی که خاموش, نمایش معم فزاینده در OLED زیر.

این در واقع حل برخی از مشکلات با smartwatches. با استفاده از صفحه نمایش FSTN در حالی که در حالت استراحت اجازه می دهد تا کاربر به سرعت در حال نگاه بدون نیاز به فعال کردن پنل های OLED که قابل توجهی افزایش عمر باتری.

سه حالت نمایش متفاوت برای این ساعت وجود دارد: حالت ضروری

  1. نیروهای پخش دو فقط از صفحه نمایش FSTN و عمر باتری توسط تا 30 روز تمدید خواهد شد. این حالت زمان و تاریخ و تعداد گام و ضربان قلب را نمایش می دهد و اگر شما در حال برنامه ریزی برای استفاده از ویژگی های WearOS بسیار مفید است. شما به راحتی می توانید با تغییر در زمینه نرم افزار و یا توسط لانگ و پس زدن دهنه اسب پایین فشار به حالت هوشمند سوئیچ.
  2. حالت هوشمند دیده بان مانند هر smartwatch WearOS کار می کند. آن را با استفاده از OLED صفحه نمایش زیر ال سی دی شفاف یکی. صفحه نمایش FSTN واقع صفحه نمایش کمی تیره تر از سایر smartwatches در این حالت باعث می شود. معمولا خوب است، اما شما ممکن است برخی از مشکلات با منوها در نور مستقیم خورشید. Mobvoi می گوید: حدود دو روز پس از استفاده اگر ترک پخش در حالت هوشمند، اما من به شدت توصیه به ترک آن در حالت ترکیبی برای زندگی بهتر باتری در حالی که ویژگی های WearOS استفاده نمی کنید، می توانید.
  3. در حالی که سازمان دیده بان است در حالت idle نمایش زمان و تاریخ و تعداد قدم و عمر باتری حالت ترکیبی FSTN صفحه نمایش استفاده می کند. این حالت شما می خواهید به ترک سازمان دیده بان در اکثر اوقات است — آن را ارائه می دهد بزرگترین نسبت باتری زندگی به قابلیت. در این حالت من کردم حدود پنج روز از استفاده، هر چند این دو را منقبض شده سه روز پس از من دیده بان برای پیگیری اجرای استفاده.

 بررسی Mobvoi TicWatch نرم افزار را نشان می دهد

تلفن نیز به صورت خودکار خواهد سوئیچ را به حالت ضروری هنگامی که باتری کم است., که باید گسترش زندگی دیده بان توسط چند روز. آن را را بسیار سخت برای پخش خود را به واقع مرگ بدون تو چقدر کم است توجه می کند. ما همه عشق ما ساعت یک ساعت باقی می ماند حتی زمانی که تمام علاقه داشتن ویژگی های دان ‘ باید به اندازه کافی آب و نمایش FSTN که کمک می کند.

ویژگی های smartwatch

 Mobvoi TicWatch نرم افزار بررسی در سیستم عامل آندروید سایش

در هسته ی اصلی این smartwatch سیستم عامل می پوشند، با تمام مزایای Google، همانطور که برای دسترسی به برنامه های شخص ثالث پخش چهره و تناسب اندام پیگیری ارائه کرده است. نرم افزار TicWatch نیز بسته چند ویژگی های اضافی غیر معمول.

نرم افزار TicWatch ویژگی های شما ممکن است بخواهید در smartwatch است.

این پشتیبانی از NFC، بنابراین شما می توانید چیزهایی مانند گوگل پرداخت فقط با بهره برداری از سازمان دیده بان خود را به آن از نقطه فروش ترمینال استفاده کنید. این خصیصه نیاز به قفل صفحه نمایش در پخش خود را، که شرط عجیب (اما امن). توانایی برای از دست دادن ساعت شما بابت چیزهایی است فقط یک راه smartwatches شما می توانید تکیه بر روی تلفن خود کمتر است، که خوب است.

نرم افزار TicWatch و همچنین یخ آب IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار. هیچ کس می خواهد به سازمان دیده بان خود را هر بار که شروع می شود باران. شما حتی این مشخصات فنی در حمام با شما را می تواند. فقط به این دلیل شما می توانید معنی نیست شما باید هر چند — که چرم محافظت.

 Mobvoi TicWatch نرم افزار تناسب اندام بررسی

GPS داخلی به این معنی شما می توانید بروید در حال اجرا بدون تلفن خود و پیگیری پیشرفت شما. پخش برنامه های ورزشی مختلف چند است، اما آنها واقعا فقط آهنگ زمان و فاصله. اگر می خواهید جدی در مورد اجرای یک برنامه مانند Strava قابلیت های بسیار بیشتر و syncs هنگامی که شما دوباره وصل شده به تلفن خود را.

با این حال، با آن قاب بزرگ این در حال حاضر طرح ترین تناسب اندام زیست در خارج وجود دارد به هر حال نمی باشد. اگر شما به دنبال چیزی بیشتر تناسب اندام گرا، چک کردن لیست ما را از در حال اجرا ساعتهای و تناسب اندام انتقالها GPS.

نمایش نرم افزار TicWatch
1.39 اینچ صفحه نمایش لمسی ال سی دی FSTN و وضوح صفحه نمایش OLED
400 x 400
~ نسبت 1:1
316ppi
1.000 ابتلای حداکثر روشنایی کورنینگ
گوریل شیشه ای 3
پردازنده باتری Qualcomm گل میمون 2100
حالت مخلوط: ~ 14 روز
حالت هوشمند: تا 2 روز
حالت ضروری: تا 30 روز
415mAh
ذخیره سازی در حافظه 4 GB / 512 مگابایت
مورد مواد و دست و پنجه نرم: آلومینیوم و پلاستیک
بند: چرم/سیلیکون
سنسور و لوازم Gyro مغناطیسی حسگر شتاب سنج، ضربان قلب PPG سنسور و حسگر نور محیط کم پنهانی کردن بدن سنسور GPS, NFC, بلوتوث: 4.2/Wi-Fدر: 802.11 bgn 2.4 GHz
مقاومت آب 19659036 IP68 (تا 1.5 متر تا 30 دقیقه) اطلاعیه ها
تماس، متن، تقویم، ایمیل، کنترل موسیقی و خیلی بیشتر اندیشه سراسری سازگاری
، iOS
ابعاد ابعاد مورد : 45 mm x 12.6 mm

کوچک: 140-180 mm
بزرگ: 180-220 میلی متر

سیاه رنگ نقره ای، چند نرم افزار

Mobvoi گزینه های

گروه برنامه Mobvoi بیشتر بی فایده است و شما خواهد شد احتمالا هرگز آن استفاده کنید. سازمان دیده بان توصیه شما به این صورت است، اما شما بهتر چسبیدن به سیستم عامل پوشیدن حدود

نرم افزار مراحل فعال دقیقه و ساعت روی برگه اصلی دستگاه نمایش داده خواهد شد، اما زبانه های دیگر تنها مفید است اگر شما از دیگر محصولات Mobvoi — عمدتا شرکت هوشمند خانه تاسیسات. برگه روال برای راه اندازی اتوماسیون در خانه خود را با برگه بزرگ به راحتی در کنار آن قرار داده شده استفاده می شود. احساسی Mobvoi تنها برنامه ساخته شده به فروش بیشتر محصولات خود شما، بنابراین احساس رایگان برای جلوگیری از آن.

شما باید آن را خریداری کنم؟

 بررسی Mobvoi TicWatch نرم افزار

که $249، طرفدار TicWatch گزینه بسیار خوبی در اکوسیستم پوشیدن سیستم عامل است. آن ممکن نمی برند از چیزی مانند Tag Heuer یا حدس می زنم اما لود شده با تن از ویژگی های شما در هر روز smartwatch می خواهید. طراحی چرم سیلیکون باند عالی برای کسانی که می خواهند به دنبال کار و درجه یک خارج در مناسبت است.

فن آوری صفحه نمایش دو کاملا نوآورانه است و امیدوارم دیگر تولید کنندگان smartwatch شروع به گرفتن اخطار. زمانی که من هنوز به طور فعال با استفاده از سیستم عامل پوشیدن دارم داشتن صفحه نمایش ال سی دی کم صفحه نمایش ساعت و تعداد گام من و به خوبی قادر به پرش به اکوسیستم گوگل هر زمان که من به آن نیاز است.

Qualcomm چیپست smartwatch خود را در بیش از دو سال است (که به زودی تغییر خواهد کرد) به روز است و Mobvoi کار بزرگ عامل پوشیدن باتری زندگی مسئله هایی را انجام داده است. اگر شما به دنبال smartwatch است که بیش از چند روز گذشته این چیز نگاه.

نرم افزار TicWatch می خواهد به اعضای آمازون نخست تا اوت 15. اگر می خواهید این دیده بان اما حساب نخست لازم نیست، شما باید یا صبر و یا ثبت نام برای محاکمه.

طوری که آن را برای بررسی تخصصی TicWatch ما است. افکار خود را در نرم افزار TicWatch چیست؟ این smartwatch شما منتظرش بوده ام است؟ ما در نظرات زیر می دانم!