چگونه به غیر فعال کردن صفحه نمایش ساعت بارگیری گزارش اعلان های آیفون و یا iPad

زمانی چقدر شما استفاده از آیفون و یا iPad که برنامه شما استفاده و حتی چند بار در روز شما گوشی خود را انتخاب کنید و یا قرص تا آهنگ. اعلان “بارگیری موجود گزارش” روی صفحه نمایش ساعت هر هفته را ببینید.

شما باید غیر فعال کردن ویژگی صفحه نمایش زمان ارسال در iOS 12 به خلاص شدن از این آگاه سازی. متاسفانه، اگر شما مایل به استفاده از صفحه نمایش زمان، هیچ راهی برای غیر فعال کردن این اعلان ها گزارش بارگیری وجود دارد.

برای غیر فعال کردن صفحه نمایش زمان باز کردن برنامه تنظیمات و شیر دسته “زمان”. به نظر می رسد در نزدیکی بالای لیست درست زیر “نه مزاحم.”

مرتبط با: نحوه غیر فعال کردن صفحه نمایش ساعت بارگیری اعلان گزارش های آیفون اپل

و یا پایین صفحه روی صفحه نمایش زمان و از دست دادن گزینه “فعال کردن صفحه نمایش زمان” بروید.

“توقف به تایید” را ضربه بزنید. زمانی غیرفعال خواهد شد هر گونه اطلاعات جمع آوری شده حذف خواهد شد و شما دیگر اطلاعیه گزارش بارگیری آن را دریافت می کنید.

دو صفحه نمایش زمان بازگشت فقط اینجا دوباره فعال کنید و گزینه “روشن در زمان روی صفحه نمایش” شکست.

متاسفانه, هیچ راهی برای غیر فعال کردن اعلان ها زمانی از تنظیمات هست > آگاه سازی که در آن شما می خواهم برای پیدا کردن آن انتظار. امیدواریم که اپل این گزینه در آینده ارائه خواهد شد. در حال حاضر، شما می توانید انجام دهید زمانی خود را غیر فعال است.


کریس هافمن نویسنده فن آوری و گیک کامپیوتر همه در اطراف است. او در خانه با استفاده از ترمینال لینوکس او است حفر به رجیستری ویندوز است.
ارتباط با او در توییتر .