سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 می رسد جسورانه در نشت تبلیغی آبی و زرد

 A به بیرون درز سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 تصویر برجسته گوشی بنفش با قلم طلا. @UniverseIce

  • leaker یخ جهان است tweeted عکس purportedly نشان سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان آینده 9.
  • این گوشی را در نیروی دریایی با کارتریج زرد دیده می شود — رنگ قبلا طعنه در تبلیغات رسمی سامسونگ.
  • طراحی تلفن همراهی با نشت کهکشان توجه داشته باشید 9 قبلی هم.

Leaker یخ جهان ( @UniverseIce ) است tweeted تصویر است که به نظر می رسد به phablet آینده سامسونگ 9 توجه داشته باشید کهکشان. عکس صبح امروز منتشر شد و هر چند منشاء آن ناشناخته است، آن را حلال می رسد.

تصویر را نشان می دهد تلفن facedown در سرمه ای با آنچه به سامسونگ جدید S قلم قلم دروغ گفتن در سراسر پشت آن فرض شده است. این گوشی شامل بلندگوی پایین شلیک, اتصال USB نوع C، هول میکروفن, هدفون پورت و چه احتمالا مهار کننده قلم است.

طراحی تا ازدواج با نشت قبلی در مورد طراحی توجه 9 از جمله @OnLeaks leaker ‘ ارائه می اخیر از ژوئن.

به آن به نظر می رسد مانند نوع تبلیغی شات شما ممکن است در یک مجله یا پرونده را مشاهده کنید. جعبه نیست (این نسبت حق ندارد و دستگاه قوی در حال اجرا به فاصله یک ذره بیش از حد چشمگیر برای آن است)، اما رنگ نشان داده نمایندگی نوع 9 نکته واقعی و نه فقط مجوز شاعرانه (تیره آبی و طلا شد برجسته در Samsu می کند. NG را رسمی تیزر دستگاه زیر دیده می شود).

سامسونگ قبلا آمد سری گوشی در رنگ های کاملا سنتی با قلم تطبیق توجه; این روش کاملا خروج برای تولید کننده کره جنوبی خواهد بود.

 تصویر دعوت برای راه اندازی سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9.

چه این تبلیغی واقعی 9 کهکشان توجه داشته باشید، با این حال، ما مطمئن نمی توانم بگویم. یخ جهان است tweeted به حدس و گمان سامسونگ در گذشته که تقلبی معلوم است. سهام بیش از حد در آن قرار ندهید بلکه باید بگویم این است، اگر جعلی فتوشاپ، آن یکی بسیار انجام شده — در می تواند بر این باورند سامسونگ تیم بازاریابی آمد با آن.