چگونه برای دسترسی به ویژگی های Chrome پنهان و با استفاده از تنظیمات کروم Chrome://Pages

مرورگر خیلی ساده در خارج از, اما وجود دارد تن از صفحات ساخته شده تنظیمات پیشرفته ترفند test و بیشتر دارد. همه این صفحات را پشت سر chrome://prefix پنهان شده است–نگاهی به برخی از بهترین اینجا است.

قبل از ما به آن، با این حال، این احتمالا ایده خوبی برای توضیح چگونگی کار این chrome://pages است. کروم را وارد کنید: / / به omnibox، به دنبال آن صفحه شما می خواهید برای دسترسی — فکر کنید از آن را مانند یک صفحه وب است، اما به جای http://[19459006] که پیشوند است کروم : / / .

بنابراین، به عنوان مثال، برای گزینه اول ما نگاه قصد — chrome://about — شما فقط دقیقا که Chrome omnibox وارد می خواهم:

و همه به آن وجود دارد. شما می توانید این را برای هر یک از صفحات داخلی کروم است.

Chrome://About: همه از صفحات داخلی کروم را در یک محل

مفید از تمام chrome://pages است احتمالا chrome://about ، زیرا نشان می دهد همه از کروم است صفحات داخلی دیگر در آسان به تجزیه (و کلیک کنید!) لیست.

همانطور که شما را از طریق لیست نگاه کنید، شما که بسیاری از این لینک برای قطعات خاص از Chrome تنظیمات منو پیدا کنید — مانند chrome://chrome ، که شما را به Chrome به روز رسانی صفحه طول می کشد. یا chrome://bookmarks ، chrome://apps و chrome://newtab ، که باز آن صفحات مربوطه.

اگر شما فقط در حال یادگیری در مورد chrome://pages، این یک جای خوب برای شروع کاوش و یادگیری فهم و outs از این صفحات داخلی پنهان است.

Chrome://Flags: ویژگی های تجربی و بیشتر

این احتمالا است بیشتر محبوب chrome://pages، زیرا که در آن گوگل پنهان ویژگی های تجربی — چیزهایی است که در آثار, اما هنوز رتبهدهی نشده است آماده برای بار نخست. این صورت مسائل بنابراین شما به راحتی می تواند برگرداندن به تنظیمات دسته ویژگی های بتا با ضامن ساده اکتشاف به شما اجازه.

مرتبط با: نحوه دریافت دسترسی به ویژگی های تجربی در کروم (و Chromebooks)

انواع ویژگی های پنهان در اینجا وجود دارد، فقط به خاطر داشته باشید که این هستند هنوز هم کار در حال انجام است. این بدان معناست که آنها ممکن است شکستن سایر نقاط کروم یا مسائل بی ثباتی می شود. اگر گوگل تصمیم به کشتن تمام ایده آنها نیز در هر نقطه ای قابل حذف نبود.

با این حال، داغ جالب است.

Chrome://System: دریافت اطلاعات ساخت دقیق

اگر شما به دنبال همه چیز به دانستن در مورد Chromebook خود صفحه chrome://system است که در آن است به آن وجود دارد در. شما همه چیز را از نرم افزار و سیستم عامل نسخه دو اطلاعات بیشتر در مورد تمام سخت افزار در سیستم پیدا کنید. وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات در اینجا, به خصوص اگر شما مانند به سرهم بندی کردن.

و در حالی که آن را بیشتر مفید در Chromebooks شما هنوز هم می توانید آدرس به مرورگر کروم کامپیوتر وصل کرده و دریافت برخی از جزئیات سیستم جالب.

Chrome://Net-Internals: تشخیص بیدرنگ شبکه

وجود دارد زیادی اینجا در جریان و بیشتر از آن مفید به کاربران به طور متوسط نخواهد بود. اما اگر شما به دنبال بعضی از جزئیات پیشرفته مورد استفاده شبکه Chrome این است که در آن شما آنها را پیدا کنید.

Chrome://Inspect: DevTools در شما اختیار

اگر می خواهید کمی بصیرت کروم چه پشت صحنه انجام شده است، chrome://inspect صفحه ابزار شسته و رفته برای آن است. مانند صفحه chrome://net-internals آن به وضوح نسبت به توسعه دهندگان بشود اما اگر می خواهید یک نگاه عمیق تر در چه کروم رفتن در پس زمینه است این صفحه خوب برای شروع حفاری از طریق است.

دسترسی به تمام از پنهان ویژگی های Chrome با فرمت ساده: HiddenChrome

در حالی که شما می توانید ببینید همه از کروم است پنهان صفحات در chrome://about ، بهتر و راحت تر راه برای انجام این کار وجود دارد: نام با فرمت دستی HiddenChrome. آن همه صفحات Chrome به فهرست خوب و مرتب، سازمان یافته قرار می دهد.

شما پیدا کنید ابزار توسعه دهنده، لینک سریع به صفحه پرچم داخلی تشخیص سیاهههای مربوط به کد منبع و انواع کننده موضوعات دیگر در اینجا. اگر شما یک کاربر برق کروم (یا خواسته)، این یک ابزار عالی برای نصب شده است.

آن را در فروشگاه وب Chrome رایگان است، اما نسخه حرفه ای 0.99 $ اگر شما آن را مفید.