چگونه به استفاده از الکسا به می خانه مهمان احساس بیشتر در خانه

که آیا شما Airbnb در حال اجرا، داشتن کسی در خانه خود به سازمان دیده بان در حالی که تو نیستی، یا فقط داشتن مهمان بیش از آخر هفته اینجا چگونه به شما می توانید استفاده از الکسا به کمک خود را مهمان در خانه احساس بیشتر.

را استفاده از الکسا جداگانه نقشه

در حالی که قابلیت های آن هنوز هم کمی محدود دارد، الکسا نقشه جداگانه ارائه راه را برای هر کسی که برای ایجاد مهارت الکسا خود را ندارم، با استفاده از تعداد انگشت شماری از قالب های ارائه شده. حتی الگو به طور خاص برای میزبانی مهمان در خانه شما وجود دارد.

اگر شما دان ‘ t می دانیم درباره نقشه جداگانه الکسا حاضر راهنمایی است که شما را از طریق فرایند طول می کشد و طناب را به شما می آموزد. از آنجا، جهان خود صدف است.

مرتبط با: چگونه به عنوان برای الگوی “Houseguest” شما می توانید انواع و اقسام اطلاعات برای مهمانان مانند که در آن چیزهایی هستند در خانه، ارائه به نقشه الکسا استفاده برای ایجاد خود الکسا مهارت های خود را

نحوه انجام کاری و ارائه تلفن برای شماره مخاطبین خاص در مورد وجود یک مشکل بزرگ است.

اگر خانه شما مجهز است آن را آسان به کنترل دستگاه های Smarthome

 IMG_2491_stomped

با تمام انواع وسایل کوچک مکانیکی smarthome است که شما کنترل با الکسا، شما می خواهید مطمئن شوید که شما مهمان درک چگونگی استفاده از آن و بهترین راه را برای به انجام رساندن که با ساخت آن آسان به کنترل در وهله اول است.

مرتبط با: نحوه کنترل خود Smarthome محصولات با آمازون اکو

وقتی smarthome دستگاه را به الکسا، اضافه حاصل از دستگاه هستید آن را به نام درست. به عنوان مثال، اگر شما اضافه کردن هوشمند وصل دو الکسا، احتمالا چیزی شبیه به “هوشمند”پلاگین پیش فرض نام آن است. این بدان معنی است که به منظور کنترل آن با الکسا، شما باید بگویم “الکسا، روشن کردن پلاگین های هوشمند”.

با این حال، شما احتمالا می خواهید توانایی گفتن چیزی طبیعی تر، مانند “الکسا, روشن کردن بخاری گازی” (و یا هر پلاگین های هوشمند کنترل است). از آنجا که، مطمئن شوید که شما رفتن به app الکسا و تغییر نام پلاگین های هوشمند دو “بخاری گازی” یا هر چیز دیگری می خواهید، و انجام این کار برای هر دستگاه smarthome را.

مطمئن شوید که مهمان فقط دریافت دسترسی محدود

متاسفانه، بدون تنظیمات خاص در دستگاه اکو که در آن شما می توانید فعال کردن دسترسی محدود و مهمان مانع انجام کارهایی خاص با الکسا، اما دست کم برخی دیگر وجود دارد وجود دارد چیزهایی که شما می توانید به محدود کردن دسترسی و حاصل کنید که آنها فقط می توانند چیزهای است که آنها دسترسی به.

برای شروع صدای خرید پین که مهمان نمی الکسا به خرید stuff در آمازون با استفاده از کارت اعتباری استفاده کنید اضافه کنید. در غیر این صورت، می تواند به آنها می گویند “الکسا خرید سامسونگ هوشمند تلویزیون” و شما تلویزیون جدید در آستان شما در چند روز، و همچنین به عنوان مسئول جدید در بیانیه اعتبار داشته باشد.

مرتبط با: چگونه به فعال کردن غیر فعال کردن و پین محافظت از صدای خرید در خود آمازون اکو

شما می توانید همچنین را مطمئن شوید که شما را افت تماس و پیام های معلولین، که مهمان از خود اکو به تماس و یا پیام با استفاده از جلوگیری از هر یک از شما تماس با ما.

در نهایت، فقط با خرید صدای مانند, غیر فعال کردن هر مهارت های است که با استفاده از کارت اعتباری خود را. مهارت های Uber دوست و هم بزرگ هستند، اما شما واقعا لازم نیست شما مهمان برای دسترسی به کسانی که — مگر اینکه البته شما می خواهید آنها را قادر به راحتی سوار یا پیتزا سفارش و پایین آوردن این لایحه مهم نیست.

به طور کلی، اگر مهمان دوستان و یا خانواده است که به شما اعتماد, شما احتمالا لازم نیست نگران که اما اگر شما جای خود را در Airbnb اجاره، ممکن است بهترین مهارت های و خدمات که الکسا متصل شده به طوری که نه فقط هر کسی می تواند دسترسی ممیزی تقویم و چنین.

استراتژیک محل شما اکو دستگاه ها

در ایجاد این صدا مانند نوعی از علم است، اما آنچه آن را به پایین می آید درست است مطمئن شوید که شما را دستگاه اکو در مناطق که در آن آن را می سازد ترین حس برای مهمانان خود را فقط در اتاق خواب مهمان ساخت — آن برای مهمانان خود را در Alexa تکیه می کنند اگر به راحتی در وهله اول استفاده از آن نمی تواند معنا ندارد.

شما همچنین می توانید محل آنها را در آشپزخانه و اتاق نشیمن و هر جای دیگر که مهمانان خود الکسا استفاده ممکن است. البته واقعی برای هر خانوار الکسا استفاده Echos چند سامانهَ سراسر خانه را ندارد، اما حتی فقط چند نقطه اکو اینجا و آنجا بانک شکستن نیست.

به طور کلی، آن را آن را بسیار آسان تر برای مهمانان خود را به استفاده از الکسا و در الکسا به استفاده بیشتر و بیشتر شروع به کار آن به سادگی ساخته شده حس به بیش از فقط یک اکو در خانه من است.