که از این فیلم ها در عصر طلایی فیلم های 3D صنعت؟

پاسخ: شیطان Bwana

هر روند خانه جایی و محبوبیت گسترده فیلم های سه بعدی در 1950s مستثنی است. در حالی که تکنولوژی ایجاد تصاویر برجسته و تصاویر متحرک حتی برای برخی از زمان وجود داشته، هیچ کس با موفقیت در ایجاد فیلم 3D قبل از سال 1952 با حروف بزرگ بود.

این بود که سال هنگامی که قوس Oboler نوشت، کارگردانی و تولید ماجرای فیلم ب Bwana شیطان ، بر اساس داستان واقعی خواران مرد ساوو — یک جفت شیر های شرق آفریقا است که کارگران راه آهن ساختمان راه آهن اوگاندا terrorized وزير راه آهن ملی اول. اگر فقط به عنوان که داستان تنهایی فیلم برداری, فیلم متوسطی موفقیت دیده اند ممکن است اما احتمال کاملا بی ربط به تاریخ این صنعت شده است.

همانطور که می ایستد، با این حال، شیطان Bwana اولین ویژگی-طول فیلم 3D رنگ و اولین ویژگی های صدا 3D در انگلیسی و تازگی آن کردن مردم عجله دو سینما در سراسر ایالات متحده به آن تجربه ارسال شد. انتشار فیلم و منافع مصرف کننده پس از آن در فیلم های 3D قابلیت لگد کردن آنچه “دوران طلایی” از فیلم های سه بعدی در ایالات متحده در نظر گرفته شده است. برای چند سال بعد استودیوهای بزرگ فیلم از راه خود را به تولید فیلم های 3D به خود مردم را ملاقات کنید علاقه افزایش رفتن خواهد بود.

تصویر نیت متحده هنرمندان.