AppleSpell و چرا از آن است در حال اجرا در سیستم من چیست؟

شما متوجه چیزی به نام AppleSpell در حالی که پیمایش از طریق نظارت بر فعالیت. کسی است که سحر و یا نفرین ریخته گری است؟ شماره: این اطلاعیه غلطگیری ابزار است.

این مقاله بخشی از سری مداوم ما توضیح پروسه های مختلف موجود در نظارت بر فعالیت مانند kernel_task ب mdsworker installd، WindowServer، blued شده launchd پشتیبان opendirectoryd و بسیاری دیگر است. نمی دانم چه این خدمات هستند? بهتر شروع به خواندن!

مرتبط با: این فرایند چیست و چرا از آن است در حال اجرا در سیستم من?

روند امروز مسئول AppleSpell spellchecking سیستم گسترده در اطلاعیه است. اکثر برنامه های کاربردی، هر دو طرف اول و سوم، استفاده از ساخته شده در غلطگیر به شما نشان می دهد هنگامی که کلمه اشتباه تایپ شده است. استثنا تنها برجسته من فکر می کنم مجموعه دفتر مایکروسافت نرم افزار, که املا و دستور زبان جستجوگر خود است.

این به این معنی تنها طبیعی است که تقریبا هر برنامه تایپ متن در AppleSpell به طور منظم، که این روند دائما در حال اجرا است استفاده می کند.

هر چند برخی از افراد گزارش داده اند استفاده آن گرایش به نور در سیستم منابع بیش از حد،. اگر شما در حال دیدن این نوع از استفاده، خاموش کردن تصحيح خودکار کمک کند. اول، هر چند، شما همچنین دستی راه اندازی مجدد AppleSpell با ترمینال دستور زیر می توانید امتحان کنید: killall

 AppleSpell 

در اکثر موارد، هر چند، AppleSpell است که یک فرایند شما واقعا نیازی به فکر — صدایی جادویی نام کنار. اشتباهات املایی embrassing atfer تمام است. زی به aviod آنها را اگر می خواهید sreiously گرفته شود.