6 بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس، جریان، گیک برای بررسی بیشتر و

بنابراین، شما چک کردن راهنمای بزرگ ما در مورد چگونگی بهتر در کنفرانس تلفنی. انجام آنچه شما می توانید اما شما نیاز به یک وب کم جدید را درک کنند. در اینجا این است که ما تراکم بالا برای وب کم ها از همه نوع.

مطمئنا، هر لپ تاپ وجود دارد وب کم است و شما به خوبی در حال حاضر چیزی ساخته شده است که با استفاده از ممکن است اما آن بسیار خوب است که این? آنجا که دقیقا آنچه در آن است آن مانند وب کم از اساسی ترین خارج وجود دارد کار می کند. اگر شما به طور منظم را تماس برای اهداف کسب و کار و یا شما جریان مشتاق، شما باید چیزی کمی بیشتر موثر.

ما تنگ است چیزهایی به شش تن از بهترین، فراگیر مختلف نیاز های مختلف، بنابراین مطمئن شوید که به چیزی مناسب برای شما وجود دارد. شش تا از بهترین وب کم برای هر هدف اینجا است.

بهترین راه حل برای استفاده عمومی: لاجیتک HD C920 وب کم نرم افزار ($ 49)

برای همه دور عمومی نیاز دارد، شما با C920 های نرم افزار وب کم لاجیتک HD نمی تواند به اشتباه. وب کم کامل HD 1080 p تماس های اسکایپ با 720 p برای خدمات تماس ویدیویی دیگر فراهم می کند. H.264 سخت افزار را پشتیبانی می کند تضمین می کند تجربه صاف و سریع تر هر آنچه شما انجام می دهند.

علاوه بر این، کارل زایس با فوکوس اتوماتیک 20 مرحله حالت همیشه بهترین خود را هنگامی که با استفاده از آن کیفیت اپتیک و تمرکز شدید نگاه کنيد میکروفون با کیفیت جامد اما به سختی استودیو کیفیت، اما همه چیز دیگری در مورد وب کم باعث می شود برای آن. این ارتقاء قابل توجهی بیش از این وب کم ساخته شده است بی دست و پا آمد لپ تاپ خود را با است.

بهترین راه حل برای جریان: لاجیتک نرم افزار وب کم C922x جریان (80 دلار)

به طور خاص طراحی شده با جریان و بازی در ذهن لاجیتک C922x وب کم طرفدار جریان pricy ممکن است اما برای منظم streamers بازی ایده آل است. وب کم ویدئویی 1080 p را ارائه می دهد که 30 فریم در ثانیه با 60 فریم در ثانیه از طریق 720 p. چرا ماده 60 فریم در ثانیه Streamers ها حرفه ای به دنبال یک دوربین با همان نرخ فریم به عنوان بازی برای اطمینان از قطعه از آنها بازی است صاف و seemlessly با جریان بازی واقعی خود را. کامل HD شیشه ای لنز و حق بیمه فوکوس اتوماتیک این معنی شما لازم نیست که تلاش زیادی را در بهترین حالت خود را با دو mics ساخته شده ضبط صدای خود را به عنوان شما به دنبال بازی قرار داده.

تصحیح نور بیشتر افزایش کیفیت، با تنظیمات نور پس زمینه کم یا ضعیف هنوز خوب به دنبال. همچنین ممکن است به استفاده از تصویر زنده خود را با هر صحنه زمينه لطف برخی از نرم افزار مفید به همراه با بسته است. اگر شما مشتاق به بعد احساس YouTube، این وب کم را برای شما است.

بهترین برای کنفرانس تلفنی: طرفدار 9000 کامپیوتر اینترنت دوربین وب کم لاجیتک (90 دلار)

اگر شما تعداد زیادی از کنفرانس تلفنی از طریق اسکایپ و سرویس های دیگر، شما می خواهید یک وب کم است که به شما نشان می دهد کسب و کار متوسط (یا دست کم می کند شما نگاه حرفه ای). لاجیتک نرم افزار 9000 کامپیوتر اینترنت دوربین وب کم وب کم مناسب برای آن است. فوکوس خودکار صاف فوق العاده لطف خود سیستم لنز کارل زایس, حتی اگر شما دفتر روشنایی افتضاح حمایت RightLight 2 تکنولوژی است که به طور خودکار تنظیم روشنایی تصویر کامل را ارائه می دهد.

که, ضبط ویدئو HD آن 2 مگاپیکسل حسگر گرفتن با 1600 x 1200 پیکسل با 8 مگاپیکسلی هنوز هم عکس ارائه می دهد. تکنولوژی ردیابی صورت کمک می کند تا اقامت تمرکز بر شما اطمینان حاصل شود. به علاوه، سر و صدا لغو تکنولوژی در میکروفون به طوری صوتی صدا واضح و با اعتماد به نفس وجود دارد. این است ایده آل برای زمانی که می خواهید به وب کم خود را به عنوان حرفه ای که شما به نظر می رسد.

بهترین راه حل برای مسافران: لاجیتک HD وب کم C615 ($ 38)

ظاهر لاجیتک است مبتنی بر وب کم برای هر احتمال و سفر کسب و کار بدون استثنا است. اگر شما به طور منظم سفر C615 وب کم لاجیتک HD وب کم را برای شما است. که با توجه به آن برابر است و طراحی رفتن است که راه های فانتزی از گفت: آن فروپاشی از مانیتور خود را سریع و آسان است به لغزش را به کیسه خود را. اندازه جمع و جور است بخش بزرگی از هر گونه مسافرتی است پس از، و این وب کم راست شکل به بازی شیر یا خط به کیسه خود را بدون هیچ گونه نگرانی های خود را.

که, وب کم صالح در حق خود را است. فیلم کامل HD 1080 p را می توان با چت ویدئویی در 720 p در حال اجرا ثبت شده است. فوکوس اتوماتیک معنی شما انجام این کار خوب نگاه کنید، و وجود دارد ساخته شده در میکروفون است که فن آوری لغو سر و صدا است. تصحیح خودکار نور نیز اینجا فعال شده است. فقط انتظار نداریم که به خیلی دور با آن حرکت می کند — کابل 3 پا بلند است.

بهترین انتخاب بودجه: مایکروسافت LifeCam HD-3000 ($ 23)

اگر شما در بودجه، مایکروسافت LifeCam HD 3000 کامل وب کم ارزان برای خرید است. با وجود قیمت پایین آن هنوز HD 720 p ویدئو چت و ضبط همراه با صدا میکروفن را کاهش می دهد.

بهترین از همه، از آن بهره گیری از تکنولوژی TrueColor برای فیلم روشن و رنگارنگ, مهم نیست چه شرایطی پس زمینه. حتی در نور کم تصویر هنوز هم خیلی خوب است که اگر فضای کاری خود را کمی تیره است که در زمان مناسب به نظر خواهد شد (احتمالا چون بودجه لامپ خود را بر روی وب کم منفجر).

انتظار تنها تا 4 مگا پیکسل برای هر عکس ضربه محکم و ناگهانی به شما، اما قیمت های کوچک به پرداخت برای وب کم بودجه است که هنوز هم با ویژگی های غنی.

بهترین راه حل برای 1080 p در بودجه: Yilador YL450 وب کم (25 دلار)

می خواهید 1080 p HD ضبط اما کمبود پول نقد? خرید وب کم Yilador YL450. جریان و ضبط ویدئو 1080 p در 30 فریم در ثانیه است که ویژگی های قابل توجه برای چیزی که تنها هزینه 25 دلار است.

در جای دیگر, سر و صدای اولیه لغو میکروفون به شما کمک کند وجود دارد و آن کابل 5 پا مناسب برای اگر شما حرکت مورد بسیاری است. با وجود کمی بیشتر بی دست و پا به چرخش از دیگران اینجا، آن بسیار چشمگیر برای نقطه قیمت پایین آن است. حتی بیشتر از زمانی که شما متوجه باشید پس از آن فقط 2 دلار بیش از مایکروسافت LifeCam. نقطه شروع مناسب برای جریان حرفه ای شما را در نظر بگیرید.