شما هم اکنون می توانید دانلود PUBG موبایل به عنوان بتا، نسخه بتا همراه PUBG در حال حاضر در دسترس است اگر شما می توانید قرار دهید تا با اشکالات

  • .
  • شما می توانید سعی کنید از نسخه 0.7.0 بازی قبل از انتشار آن پشته.

PUBG همراه سهم عادلانه خود را از اشکالات و مسائل است، اما بازی فقط به عنوان نسخه پایدار در دسترس است. به عنوان توسعه دهنده بازی Tencent همراه PUBG بتا منتشر شد که امروز تغییر می دهد.

از آنجا که این بتا، اشکالات و خصلت پاپ تا بیشتر از نسخه پایدار در انتظار. به عنوان مثال، در مناطق متوجه چند در منوهای ترجمه نشده باقی می ماند، برخی از انیمیشن عجیب هنگام راه رفتن پایین پله ها روبرو شد و دیدم بیشتر پاپ در بیش از حد معمول.

همچنین نسخه بتا فاقد در برنامه خرید و گزینه ای برای ورود به حساب های طبیعی خود را. هر کس که دریافت این نسخه از بازی بازی می کند به عنوان مهمان پس از خروج از بازی پیشرفت شما را دور می رود.

خبر خوب این است که بازیکنان نسخه 0.7.0، که به عنوان نسخه پایدار است می توانید امتحان است. نسخهٔ 0.7.0 جنگ نسخه سریع ء بازی حالت موجود شامل. جنگ در حال حاضر unplayable است هر چند تنظیم تایمر در حدود 9 ساعت به پایان رسید تا حالت به احتمال زیاد در نیمه شب و زنده خواهد شد.

نسخهٔ 0.7.0 همچنین شامل تفنگ تیرانداز از خفا SLR و زیستی، قابل حمل، که اجازه می دهد بازیکن تغییر لباس در طول مسابقه. فقط مطمئن شوید که از گنجه های قابل حمل بازی شکستن شما در گوشه امن نقشه را.

میزان قابل توجهی، بالاخره نسخه 0.7.0 مراحل می کند برای رفع آنچه من فکر می کنم یکی از نارضایتی های بزرگترین بازی: منوی اصلی. بسیار ساده تر برای انتخاب حالت بازی نقشه خود را مشاهده شما تعداد اعضای تیم و سرور است.

اگر می خواهید امتحان بتا PUBG همراه شما در لینک زیر میتوانید انجام دهید.