دستگاه Ret کهبه نهایی افزونه امنیت برای مبارزه با ایمیل کلاهبرداری

هر ایمیل دریافت می کنید سزاوار توجه شما مخصوصا آنهایی که سعی در اومدی شما را تامین می کند. با استفاده از الگوریتم های اختصاصی و چک های پس زمینه عمیق کهبه دستگاه Ret اسکن ایمیل های دریافتی خود را، شما هشدار به حملات فیشینگ و بدافزارها و ransomware و به عنوان مدیر عامل شرکت مایکل Snape توضیح می دهد که قدرت در دست شما قرار می دهد. سهم

آنچه شما را به سایش، Ret ایجاد آورده است؟

من از پس زمینه مالی CPA حال آمده است. چند سال پشت، در حالی که کار در بخش مالی سازمان در دریافت یک ایمیل از مدیر عامل، آموزش به انتقال پول به فروشنده. در حالی که مانند ایمیل کاملا طبیعی به نظر می رسید آن پس از آن ظهور که ایمیل جعلی است. واقعی نگاه آن را از آدرس ایمیل واقعی مدیر عامل آمد اما آن جعلی است. در متوجه این مشکل عظیم جهانی بود و تصمیم به ایجاد یک راه حل است که در آن جلوگیری می کند.

چشم غیر مسلح نمی تواند تفاوت بین ایمیل واقعی، واقعی و یک جعلی. و واقعا آسان به جعلی ایمیل های پیچیده است. شرکت ما دستگاه Ret زنگ، بلافاصله شما اگر ایمیل واقعی است یا نه می گوید. علاوه بر این، با دستگاه Ret کهبه در محل, شما در معرض تهدیدات مخرب و ransomware محدود.

منحصر به فرد در مورد سایش، دستگاه Ret چیست؟

بنابراین بدون نیاز به نصب هر چیزی بر روی کامپیوتر شما و یا تغییر تنظیمات ایمیل ما افزودنی به سیستم های فعلی خود را. در عرض 3-4 کلیک شما تمام تنظیمات و محافظت. به عنوان یک فروشنده که در کسب و کار مهم برای انجام کارها از اتلاف منابع در راه اندازی ایمیل که می ایستد به سادگی کنار حفاظت تاکید کنیم. بسیاری از راه حل های امنیتی امروز هستند بسیار پیچیده به درک. زنگ دستگاه Ret متخصص کمک شما به آن نیازی نیست. شما بار و کامل جزناخن شرکت بلافاصله محافظت.

ایمیل تقلب به هر کس در شرکت تاثیر می گذارد. آن می تواند بر جدید کارآموزان که فقط روز گذشته آغاز شده که ممکن است نه آشنا با روش های فیشینگ باشد و یا حتی آگاه است که مشکل وجود دارد. آنها ممکن است دریافت ایمیل از مشتری بزرگ به عنوان مثال، درخواست آنها را به ارسال آخرین پیش نویس قرارداد مخفی. در حال حاضر می خواهد خیلی دیر زمانی که شما کشف ایمیل واقعا از مشتری نیست و اطلاعات شده است به خطر بیافتد. اين گونه حوادث تاثیر عظیم نه تنها در داخلی و یا مشتری، بلکه همچنین در عملیات مالی و بازاریابی کسب و کار است.

سمت روشن است که ما در لبه برش از فن آوری است. راه حل ما با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به یاد بگیرید چگونه به هر یک از اعضای تیم کار می کنند. هر کارمند راه حل شخصی بر رفتار عادی که هر ناهنجاری تشخیص داده و هشدار داده قبل از هر گونه آسیب ایجاد می شود در زمان واقعی را دریافت کنید.  

چگونه ایمیل تقلب را محل

هنگامی که اکثر مردم فکر می کنم مورد تقلب ایمیل یا فیشینگ، آنها فکر می کنم در مورد ایمیل گفت: “خوب شما انجام داده ام برنده قرعه کشی، گرفتن جایزه می آیند”. در واقع این نوع ایمیل به طور معمول به پوشه اسپم خود را بدون شما حتی دیدن آنها خواهد شد. اگر شما می توانید آنها را انجام داد، چون همه ما می دانیم هیچ هدیه رایگان در این جهان وجود دارد شما به احتمال زیاد به چشم پوشی از آنها، و که شما نه تنها پول از طولانی از دست اعضای خانواده در نیجریه به ارث رسیده.

آنچه ما در علاقه مند جعلی موارد که در آن همه چیز نیست به عنوان سیاه و سفید است. این می تواند به چند نوع اصلی حفر: فیشینگ

یا شکار نهنگ اهداف فرد خاص در شرکت به طور معمول در موقعیت ارشد نام و ایمیل می توانید به راحتی توان یافت در LinkedIn یا جای دیگر آنلاین. سپس، کارمند دیگری می تواند با یک ایمیل از آن شخص درخواست آنها را فورا پول را به حساب برای پروژه مخفی آنها در حال کار بر روی انتقال یا ارسال نوعی از اطلاعات محرمانه هدف قرار دادند.

اجازه دهید بحث درباره تقلب تامین کننده به عنوان مثال دیگر. یک ایمیل از تامین کنندگان خود را، گفت: آنها به حساب بانکی خود را تغییر کرده و شما را به تمام آینده پرداخت به حساب بانکی جدید ارسال کنید. ایمیل از آدرس ایمیل واقعی خود را تامین کننده ارسال شده به نظر می رسد و کاملا واقعی به نظر می رسد. این نوع سناریو اتفاق می افتد تمام وقت ایجاد شرکت ها برای از دست دادن پول و آسیب خود را روابط با تامین کنندگان.

نشت ، این است که پول وجود دارد ترک سازمان اما اطلاعات. کسی ایمیل شرکت حقوقی یا شرکت حسابداری، درخواست آنها را به ارسال آخرین قرارداد یا صورتهای مالی. که اطلاعات محرمانه در حال حاضر شرکت ترک در راه غیر مجاز است. با چشم غیر مسلح شما قادر نخواهد بود به جعلی است.

بالاخره ransomware ، که در آن ایمیل جعلی روش ارجح زايمان است وجود دارد. باز هم، آنها آدرس کسی که شما در حال حاضر می دانیم و اعتماد به تزریق نرم افزارهای مخرب و یا ربودن پرونده استفاده کنید. می شود همه این تهدیدها را با دستگاه Ret زنگ متوقف شده است.

ما تمرکز بر آنچه ما بهترین، محصولات ما را تضمین می کند که شخص واقعی است و آنها هستند که آنها می گویند آنها. ما نگاهی به همه چیز در مورد ایمیل و پرچم گذاری هر چیزی مشکوک، بدون در نظر گرفتن شما را از زندگی روزمره کسب و کار شما. بنابراین شما لازم نیست که نابغه فن آوری استفاده از راه حل ما را در سادگی و کاربر دوستی، تمرکز.

افکار خود را برای آینده چیست؟

خطر بیافتد ارتباطات آنلاین موضوع داغ این روزها است. ما نه فقط در مورد ارتباط بین دو انسان است، اما همچنین ارتباط بین چیزهایی صحبت. با IoT دستگاه ها و وسایل نقلیه مستقل برقراری ارتباط بین خود بدون دخالت انسان ما همه را به بازیگران مخرب قرار دارد. بنابراین، ما باید ارتباط بین انسان ها در حال حاضر تأیید اعتبار و به تأیید دستگاه، مطمئن شوید آنها آنند ناهنجاری های ضعیف و بلافاصله هشدار در مورد هر چیزی که مشکوک به نظر می رسد آماده می شود.

تکنولوژی جلوتر از امنیت گاهی اجرا می شود. دستگاه های جدید و راه های جدید برای برقراری ارتباط ایجاد می شوند اما امنیت نیست هنوز گرفتار است. زیرساخت، به عنوان مثال، “vulnerable.txt” است. چند سال پیش ایرانی هک برکه نیویورک تقریبا باعث عواقب فاجعه بار. این نیز ممکن است هاشمی تروریسم جهانی.

بسیاری از سازمان ها بشدت حفاظت در برابر این تهدیدات نیاز به خصوص که جهان ما همچنان در حال حرکت آنلاین. در حالی که بانک ها بودجه عظیمی برای امنیت بسیاری از سازمان ها مانند بیمارستان، به عنوان مثال، تنها کسری بودجه است اما حفظ اطلاعات است که فقط ارزش بانک ها، اگر نه بیشتر بنابراین.

وقتی که می آید به وسایل نقلیه مستقل، ظرف چند سال آن واقعیت ما روز به روز خواهد شد. شده اند وجود دارد در حال حاضر چند حوادث امنیتی و آخرین چیزی که ما نیاز به وسایل نقلیه از راه دور ربوده شده است. که یکی دیگر از منطقه ما در حال مشاهده بسیار نزدیک است.

حفاظت از خودتان اغلب چیزی است که تنها مردم متوجه است لازم است پس از چیزی بد اتفاق می افتد. در تشویق خوانندگان به فعال باشید و اطمینان کنید که آنها هستند خود و سازمان های حفاظت از.