یوتیوب می شود حالت ناشناس به راحتی پنهان کردن جستجو در حال مشاهده تاریخچه

 حالت عدم جاگذاری سابقه در یوتیوب.

  • یوتیوب قرار داده است کردن از ویژگی های حالت های ناشناس برای کاربران آندروید و اساسا توقف موقت جستجو/مشاهده تاریخچه حدود
  • با استفاده از ویژگی به نظر می رسد شما از حساب YouTube، با این حال، ثبت نام بنابراین شما می توانید ‘ استفاده از آن برای ویدیوهای دارای محدودیت سنی.

یوتیوب اجازه می دهد تا شما را به روشن شدن و یا شکستن سابقه مشاهده و جستجو، اما راه حل بیشتر ظریف قطعا قدردانی می شود. با این در ذهن، ما خوشحال به گوگل راه اندازی حالت ناشناس در یوتیوب آندروید app (h/تی: 9to5Google).

حالت، که بدان معنی است که عادات مشاهده/جستجو ثبت نمی شوند، توسط بهره برداری آیکون مشخصات خود را در بالای برنامه سپس بهره برداری روشن نا شناس قابل دسترسی است. این باعث می شود برای تبدیل سریع تر از تبدیل سابقه و جستجوی فعلی، که می تواند از طریق کتابخانه > تاریخ > تنظیمات تاریخچه .

اولین بار که حالت ناشناس را قادر می سازد YouTube یک صفحه نمایش چلپ چلوپ, به عنوان زیر نشان می دهد. صفحه نمایش چلپ چلوپ کردن کاربران هشدار داد که حالت ناشناس لزوما فعالیت خود را به محل کار، مدرسه یا ISP نامرئی را ندارد.

 یوتیوب حالت ناشناس.

حالت ناشناس YouTube برای نگه داشتن کاربران حسابش معنی این حالت مشاهده ویدیوهای دارای محدودیت سنی نمی توانید استفاده کنید به نظر نمی رسد. در عوض، app کاربران به دوباره هنگام بهره برداری در یک ویدیو وارد شوید و اگر شما آمار تایید دهید، باید سپس به غیر فعال کردن حالت ناشناس. میراث دو تبدیل سابقه پخش/جستجوی مکث هنوز وجود دارد، هر چند، بنابراین شما می توانید فعال کردن آنها، به جای ورود به حالت ناشناس.

به عبارت دیگر تجربه حالت ناشناس کنونی دقیقا همین کار را بعنوان یک اگر شما برای خروج از سیستم در وهله اول را به شما داشته است.

نظارت های عجیب و غریب و یک راه حل بیشتر بصری قطعا امکان پذیر است. حالت ناشناس به راحتی دیده است که شما از سیستم خارج نمی خواهد حرکت هوشمند برای یوتیوب–خصوصی به عنوان صفحه اصلی آن را با فیلم براساس مشاهده تاریخ سامانهَ. فقط یکی شرم آور کلیپ با سابقه جستجو فعال و لینک به مشابه ویدئوهایم جا به جا شود می تواند به بیش از دفعه بعد که شما باز کردن حدود

به شما باید همه ویژگی های جدید در نرم افزار YouTube دریافت شوم؟ نظر شما در آن چیست؟ ما در بخش نظرات اطلاع دهید.