بهترین vpn ها برای اسپانیا | تونن بهترین vpnMentor

برای شبکه اختصاصی اسپانیا

می تواند کمک به شما در اینترنت بدون مرز را تجربه. این در بسیاری از کشورها در سراسر جهان واقعی است و کاربران در اسپانیا تا حد زیادی، بیش از حد می تواند بهره مند.

فقط در مورد دسترسی نامحدود به سایت های مورد علاقه خود را (چه در خانه و یا خارج از کشور) نیست. موضوع حریم خصوصی دیجیتال و سانسور آنلاین بلندی خود را نگرانی نیز وجود دارد — تمام مناطق که در آن شبکه اختصاصی مجازی کمک خواهد کرد شما را و شما را امن نگه دارید.

مگر شما زمین در یک سرویس است که بیش از آسیب خوب . متاسفانه، توده از آن وجود دارد و چشم آموزش دیده به پرچم قرمز نقطه طول می کشد. از مجموعه اطلاعات آشکار دو عملکرد متوسط و مسائل امنیتی خط پایین است شما نیاز به VPN است که امن برای استفاده است و همه وعده های خود را برآورده.

ما به شما کمک کنید. برای چک کردن ما تونن بالا 5 برای اسپانیا زیر –ارائه دهندگان این رهبران بسته هستند.

اما اجازه دهید بحث درباره آنچه باعث می شود شبکه اختصاصی مجازی برای اسپانیا ایستادگی کردن قبل از ما به لیست شیرجه.

چه شما باید برای نگاه در یک شبکه اختصاصی مجازی برای اسپانیا

علاوه بر اهداف کلی VPN (امنیت فوق العاده در برابر هکرها دسترسی نامحدود به محتوای آنلاین)، وجود دارد isn ‘ تی بلندی تهدید حریم خصوصی برای کاربران اسپانیایی. برای اجرای نظارت و یا کپی رایت در مقایسه با کشورهایی مانند بریتانیا یا آلمان, اسپانیا نسبتا آسان رفتن است.

اگر شما به دانلود تورنت، با این حال، با استفاده از VPN در اسپانیا ایده خوبی است. در حالی که وجود دارد به ندرت پیامدهای قانونی اگر شما دانلود برای استفاده شخصی استفاده و خط بین آن و “توزیع” اغلب در بافت بستگی دارد. در برخی موارد به سادگی بذر تورنت برای چند دقیقه شما دچار مشکل زمین می تواند — نادر است، اما بهتر است به امن تر از متاسفم!

اسپانیایی isp ها نه برای پهنای باند خود throttling شیوه های بدنام تبدیل شده اند. اگر شما را در انجام وظایف فشرده (مانند دانلود و یا جریان) کردن، بنابراین شما ممکن است کاهش کیفیت اتصال خود را بعد از مدتی متوجه. VPN جامد می تواند سرعت خود را بهبود واقع اگر سرویس دهنده اینترنتی را عمدا کاهش چیز پایین .

آخرین اما نه کم، شما شبکه اختصاصی مجازی را به خار چیدن جغرافیایی محدود اسپانیایی محتوای هر جا که هستید استفاده کنید. به عنوان مثال، تمامیت Atresmedia کانال های خارج از کشور با اتصال به سرور VPN در اسپانیا قرار گرفته می توان از بازدید.

در اینجا این است آنچه شما می خواهم از VPN برای اسپانیا:

  • برجسته اسپانیایی سرور. اگر شما دنبال آن هستید به رسانه اسپانیایی در خارج از کشور، بهینه سازی سرورهای بسیار مهم برای تجربه صاف جریان دارد. با این حال، اسپانیا به تنهایی نباید تمرکز خود را–دریافت VPN است که حضور قوی جهانی، به سرور های تخصصی از جمله Netflix و Hulu. بیشتر سرور، فرصت های بیشتر!
  • موضع روشن در ورود به سیستم و نظیر به نظیر. بسیاری از VPN برای امنیت فوق العاده آن هنگام دانلود استفاده کنید. برخی از ارائه دهندگان مانند به رخ کشیدن مورد حمایت P2P خود را تنها به شما اجازه می دانیم که آنها ممکن است ذخیره اطلاعات شخصی شما. اگر آنها مجبور به دست بیش از سیاهههای مربوط حساس این مشکل می شود. انتخاب VPN است که نه تنها اجازه می دهد تا P2P اما همچنین سیاست صفر و ورود به اثبات رسیده است.
  • امنیت پیشرفته. Vpn ها رد پا دیجیتال خود را از چشم کنجکاو محافظت می, اما آنها را به سقوط و یا نشت نیست. کشتن سوئیچ حفاظت نشت DNS و سایر ویژگی های امنیت گرا تونن بزرگ جدا از آنهایی که متوسط. به دنبال بهترین انتخاب، نه تنها در چگونه خود را VPN محافظت شما، اما چگونه آن را با آسیب پذیری های خود می پردازد.

همانطور که می بینید, VPN عالی برای اسپانیا بسیاری از جنبه های مختلف است. برای پیدا کردن همه آنها را در یک بسته، ما تراکم بالا نگاه کنید:

 nordvpndevices اساس

  • در پاناما–قوانین نظارت هیچ نگران
  • کشتن سوئیچ DNS حفاظت نشت و مجموعهای از ویژگی های
  • امنیت چشمگیر اسپانیایی سرور شبکه
  • سعی کنید تا 30 روز و مسترد اگر شما راضی نیست NordVPN

در حال حاضر بیش از 4.400 سرور، ، 35 که در اسپانیا واقع شده است. این هیچ تعداد کمی است — ارائه بسیاری از vpn ها بین یک و سه سرور برای کشور pales در مقایسه با NordVPN را عرضه می کنند.

بیشتر در دسترس سرور کمتر سرور بارگذاری و نهایت سرعت بهتر است، اما که همیشه چنین نیست. خبر خوب این است NordVPN مراقبت مورد آن شبکه — این است که در بهینه سازی سرور های اسپانیایی و ثابت به روز رسانی خدمات ، که در شبکه اختصاصی مجازی وبلاگ نوشته شده منعکس شده است.

دیگر مزایای NordVPN شامل پشتیبانی از P2P، بنابراین شما می توانید لذت torrenting در صلح. همچنین این VPN را به ترکیب ستاد زیست حریم خصوصی و سیاست سختگیرانه صفر و قطب، ایده آل برای کسانی که valuing حریم خصوصی خود و برای بیشتر شما حتی خودتان آدرس آی پی استاتیک و یا VPN دو حفاظت بالای استاندارد عالی می توانید ویژگی های امنیتی.

به طور کلی، NordVPN مورد علاقه برای کاربران در اسپانیا است. چه بیشتر، وب سایت ها و مشتریان هستند به طور کامل ترجمه شده به زبان اسپانیایی، و 30 روز گارانتی بازگشت پول وجود دارد–آن را بسیار آسان برای دریافت به این VPN و یا دریافت کردن اگر آن را ندارد برای شما.

مشاهده بررسی معاملات دفعات بازدید:

  • حریم خصوصی دوستانه
  • پروفیل های متعدد برای اهداف گوناگون — از حفاظت پیشرفته و سانسور عبور لغو انسداد این دو جریان
  • بیش از 60 با سرعت بالا سرورهای واقع در اسپانیا
  • یک ماه برگشت پول ضمانت

اگر چه دوربین شبح در رومانی بر اساس (و اتحادیه اروپا برای آن تلاش های گاه به گاه به خفه کردن حریم خصوصی آنلاین شناخته می شود)، این کشور تا به حال سابقه طولانی به دنبال برای مردم آنلاین آزادی. ما نمی خواهد به جزئیات، اما می دانم که این — رومانی است اتحادیه اروپا تنها کشوری که آشکارا مخالف (و رد) دستور حفظ و نگهداری داده ها بین رفته در حال حاضر. نه یک بار بلکه دو بار.

حق خود را به حفظ حریم خصوصی را معصوم تایید کرده است بیشتر توسط دوربین شبح را سیاست ، که حداقل تضمین های دادرسی صفر ورود هر گونه اطلاعات مربوط به کاربر. نیازی به گفتن نیست، این شبکه اختصاصی مجازی ناشناس ماندن خود را احترام می گذارد.

اما آنچه در مورد عملکرد? به طور خلاصه, دوربین شبح VPN قوی و همه کاره است. سرور های اسپانیایی به ویژه به 61 مقدار; 30 آنها هستند تازه ها . دوربین شبح است شده به طور منظم در حال گسترش شبکه خود را، در حالی که بهبود سرعت و سهولت استفاده — و این نشان می دهد.

همه از این برای چالاک، مقرون به صرفه شبکه اختصاصی مجازی سرویس مجهز به ویژگی های بزرگ و رابط درخشان می سازد. دوربین شبح در وب سایت و نرم افزار همچنین به زبان اسپانیایی، علاوه بر نسخه رایگان شما می توانید سعی کنید قبل از اشتراک ترجمه شده است. حتی اگر شما متعهد به یک طرح دارید پنجره بازپرداخت 30 روز!

مشاهده بررسی معاملات دفعات بازدید:

 expressvpndevices2 e1512565397277

  • سرور های بسیار سریع در اسپانیا (و 93 کشورهای دیگر)
  • قابلیت غنی — کشتن سوئیچ DNS حفاظت نشت، تقسیم تونل زنی
  • بدون محاکمه آزاد ارائه می دهد 30 روز ضمانت برگشت پول

اما بر اساس در جزایر ویرجین بریتانیا و ارائه بسته های فوق العاده از سرعت و امنیت و ویژگی های دستی ExpressVPN دیگر ارائه دهنده ارزشمند برای کاربران در اسپانیا است.

این ارائه دهنده برای سرعت رعد و برق سریع آن مشهور است اما همه می دانند این نسبی است–به عبارت دیگر، برخی از سرورهای بسیار سریعتر از دیگران ، و دومی تقریبا همیشه در تبلیغات حذف هستند.

خوشبختانه، ExpressVPN یکی از خدمات بیشتر سازگار اطراف ، با سرور عالی اسپانیایی برای تماشای جریان و فشرده فعالیت های P2P است. شما می توانید ده ها تن از آنها را پیدا خواهد کرد — فقط به اندازه کافی برای حمایت از پروتکل های VPN عمده هر. با این VPN کمتر واقعا است.

یکی دیگر از برجسته “تقسیم تونل” ویژگی، که اجازه می دهد تا شما را به انتخاب می رود که بخشی از ترافیک خود را از طریق شبکه اختصاصی مجازی با دقت است. اگر شما می خواهید فقط شما مکاتبات خصوصی به توسط ExpressVPN محافظت می شود، پس به راحتی جدا می تواند.

حفاظت نشت (از جمله IPv6) و سوئیچ کشتن نیز حضور دارند. آن، همراه با سیاست ثابت شده بدون ورود و خروج کارمندان ExpressVPN ارائه دهنده تمام اطراف شگفت انگیز می سازد در صدها مکان — اسپانیا شامل . متاسفانه، راه شما آن رایگان را امتحان می توانید اما شما می توانید دریافت هزینه کامل در ظرف 30 روز از اشتراک.

مشاهده دستگاه های معاملات بررسی دفعات بازدید:

 privatevpn

  • Owns آن زیرساخت فهرست سرور کوچک، اما قادر به
  • آن را تست و دریافت هزینه در ظرف 30 روز

عامل خارج از سوئد PrivateVPN توانست انتخاب یک مکان خصوصی دوستانه برای مقاصد صلح آمیز آن. قوانین حفظ داده های تهاجمی و قوه مقننه نامطلوب دیگر بالا بردن سوال جدی — PrivateVPN واقعا خصوصی است?

بله. دلیل آن کنترل کامل بر آن سرور ساخت دلیل اصلی این VPN را در سوئد باقی می ماند بدون قطب ادعای خیلی بیشتر محتمل است. این همچنین اجازه می دهد ارائه دهنده را جمع و جور، بهینه سازی شبکه ای است که به خوبی انجام می دهد.

تمام سرور های اسپانیایی PrivateVPN را از طریق مادرید دوباره راه و قابلیت حمل و نقل پورت باز P2P پشتیبانی آن را بسیار عالی برای دانلود و ترافیک سنگین.

نقطه ضعف واقعی فقط برای کاربران اسپانیایی زبان گزینه ها است. متاسفانه، وب سایت PrivateVPN است و نه آن برنامه به زبان اسپانیایی ترجمه شده است–با این حال، با توجه به کیفیت خدمات عالی ما این VPN جلوتر از بسیاری دیگر که ممکن است محل اسپانیایی احساس.

آخرین اما نه کم PrivateVPN شما فرصت آن را تلاش برای 30 روز بدون ریسک می دهد. اگر شما به دنبال VPN بزرگ در یک قیمت مناسب و معقول، شما بسیاری از گزینه های بهتر را پیدا کند.

مشاهده معاملات بررسی دفعات بازدید:

 خصوصی اینترنت دسترسی دستگاه ها

  • بسیار مقرون به صرفه
  • مقدار زیادی از ویژگی های برتر, از جمله کشتن سوئیچ و ممکن است دوره بازپرداخت
  • از یک هفته
  • ما ستاد حمل و نقل بندر مسئله برای برخی از کامل

برای کسانی که در بودجه PIA سرویس فوق العاده ارزان بدون فداکاری در کیفیت کلی را ارائه می دهد.

شما باید 12 سرور اسپانیایی را انتخاب کنید — 10 سرویس دهنده VPN و 2 ماهی مرکب پروکسی. سرعت در سطح NordVPN و یا ExpressVPN نیست اما شما خواهید بود به پخش با کیفیت بالا و torrenting بدون وقفه.

برای VPN این مقرون به صرفه، PIA مقدار زیادی از ویژگی های اضافه شده است. پروتکل های چندگانه (OpenVPN PPTP، L2TP/IPSec) پشتیبانی P2P adblocker ساخته شده است و کشتن سوئیچ را برای سرویس قابلیت بسته بندی شده است که آن نیز سبک در جیب شما. حمل و نقل پورت و حفاظت نشت IPv6 نیز حضور دارند.

یک اخطار بزرگ، با این حال وجود دارد. PIA مستقر در ایالات متحده و بدان معناست که مقدار زیادی از حریم خصوصی نگرانی های خود . ارائه دهنده ثابت کرده است بسیار قابل اعتماد در 8 سال از انتشار آن شود، اما اگر شما نوع کاربر به خطرات را به حداقل نگه داشتن، شما باید به دنبال VPN خارج از چشم”پنج”.

با وجود شهرت خود را از بودجه VPN PIA توانا و آسان برای استفاده و قابل اعتماد خدمات است. نسخه اسپانیایی وب سایت نیز قدردانی است، 7 روز گارانتی بازگشت پول است.

مشاهده معاملات دفعات بازدید: بررسی

دریافت VPN برای اسپانیا است که ارزش آن

است که آیا شما به دنبال به اسپانیایی دانلود محتوا، با خیال راحت، یا شما به سادگی می خواهید یک لایه اضافی از حفاظت از هکرها و چشمان کنجکاو, vpn ها است که شما همه از وجود دارد که — هیچ رشته های متصل.

شما این مقاله مفید است؟ کمک به گسترش اخبار و اشتراک گذاری آن را با دیگر کاربران VPN اسپانیایی!

علاقه مند به VPN نهایی برای دانلود? بررسی توصیه های بالا ما در اینجا .