گاز یا برق شرکت شما را ممکن است ترموستات هوشمند برای آزاد (یا در تخفیف عمیق)-بررسی گیک

اگر شما به فکر خرید ترموستات هوشمند برای خانه شما نمی عجله برای خرید بهترین نزدیکترین و پرداخت قیمت کامل — چک با شما برق یا گاز اول شركت.

گاز یا شرکت برق ترموستات هوشمند ممکن است ارائه به مشتریان خود که در تخفیف عمیق یا گاهی حتی برای رایگان . شم نیست — این شرکت می توانید با استفاده از مختلف دولت بودجه برنامه ارائه فناوری در تخفیف های صرفه جویی در انرژی صرفه جویی در انرژی. این نه تنها کمک می کند شما یک اسباب بازی جدید دانلود کنید، اما آن نیز نشانی از یک کار بهتر از صرفه جویی درمصرف انرژی.

به عنوان مثال، شرکت برق من است به فروش برخی از بهترین ترموستات هوشمند در بازار برای برخی از قیمت خیلی دیوانه در حال حاضر. نگاه اجمالی اینجا است:

اما ترموستات هوشمند نیست تنها چیزی که شما می توانید از گاز یا شرکت برق. آنها همچنین به طور کلی ارائه LED با کیفیت بالا ويژگيهاي و دیگر محصولات مربوطه، صرفه جویی در هزینه–همه رایگان یا با تخفیف عمیق.

به طور مشابه، شرکت گاز آزاد مربوط به آب، مانند سر دوش و شیر تارا ارائه محصولات ممکن است. باز هم، این به تمام طرف های درگیر است. برنده است.

چگونه آنها می توانید این?

همانطور که قبلا ذکر شد، گاز و برق شرکت های استفاده از بودجه برای ارائه محصولات صرفه جویی در منابع به مشتریان برای قیمت فوق العاده پایین (و یا در برخی موارد) دولت را. کار می کنند با EFI — انرژی فدراسیون شرکت–برای تنظیم کردن این برنامه ها.

EFI اساسا در مقابل فروشگاه خود گاز یا شرکت برق و اکثر شرکت های همکار با آنها همین کار می کند. شما در نهایت خرید محصولات خود از EFI (نه به طور مستقیم از گاز یا شرکت برق). سپس آنها محصولات را به شما کشتی.

البته این چیزی است که به طور منظم تبلیغ گاز یا برق شرکت نمی باشد و شما ممکن است به اطراف در وب سایت حفاری در حالی که قبل از اینکه شما می توانید آنها را پیدا کنید. اگر شرکت شما بخش “صرفه جویی در انرژی” در سایت خود را، این محل خوبی برای شروع است. اما اگر شما آن را پیدا کند، شما همیشه می توانید با آنها تماس و بپرسید اگر آنها را با کار EFI به ارائه محصولات صرفه جویی در منابع با تخفیف.

خواندن چاپ خوب

مانند بدون brainer به خرید از EFI به جای… هر جای دیگری در حالی که آن را برای تلفن های موبایل یک منطقه را به توجه نزدیک وجود دارد. رایگان لامپ سر دوش و دیگر اقلام کوچک در این دسته نمی افتد اما زمانی که می آید به وسایل گران قیمت خواندن چاپ خوب کلید است.

بررسی برای موارد مانند ترموستات هوشمند، برای دیدن اگر هزینه جلو (شما پرداخت 50% خرده فروشی هزینه، آنها به شما ترموستات را) و یا اگر آن اسپیرال بین تاشو است. اگر محصول با پست در تخفیف (به عنوان برخی از آنها) ارائه شده است، آن را ممکن است نیاز به نصب توسط حرفه ای برای تخفیف اعمال. که می توان مقدار شکن برای برخی، از آنجا که آنچه شما را در صرفه جویی در واحد خود را به راحتی هزینه حرفه ای جبران شود.

در غیر این صورت، اگر این قیمت با تخفیف و هر نوع تخفیف وجود ندارد، شما احتمالا طلایی هستید. نه فکر بد به چاپ خوب بخوانید سپس بیش از حد است، اما یک عادت خوب برای وارد شدن است.


ترموستات هوشمند با تخفیف روند جدید در برنامه شرکت انرژی صرفه جویی در بسته و خوب است شانس خود را از ابزار های محلی ممکن است قربانی آن. حتی اگر آنها نمی, اما, هنوز نگاهی هم به مرور از طریق انرژی صرفه جویی در بخش وب سایت خود و یا آنها تماس بگیرید. بسیاری از ابزار شرکت های ارائه رایگان ممیزی انرژی که در آن آنها را به منزل شما آمده اشاره به مکان شما می توانید صرفه جویی در پول و انرژی و افزایش پس انداز انرژی خود را با برخی از لوله های خود را عایق کمک دادن به شما برخی از لامپ های LED و دیگر کوچک اما موثر اقدامات — و همه به طور معمول که هزینه صفر.