نرم افزارهای جاسوسی اندیشه هک می کند شما سوال ایمنی از نرم افزارهای جاسوسی شرکت

  • A پارتیزان هکر هدفمند شرکت اندیشه جاسوسافزار را به نام SpyHuman.
  • هکر در معرض انبوهی از اطلاعات مشتریان SpyHuman و علائم.
  • هک مثل این باید باعث مصرف کنندگان فکر می کنم دو بار در مورد استفاده از محصولات نرم افزارهای جاسوسی.

اگر شما مشکوک به شریک زندگی خود را رمانتیک از تقلب در شما، در روزگاران قدیم به استخدام یک کارآگاه خصوصی به دنبال آنها و جمع آوری شواهد داشتی. اما اگر شما خودتان سوال وفاداری عاشق خود را در عصر گوشی های هوشمند، همه شما باید انجام دهید نصب برخی از نرم افزارهای جاسوسی بر روی تلفن خود است.

اگر شما با استفاده از ابزار نابکار به دست آوردن شریک خود گوشی انجام داده چگونه امن با این حال، شما که فکر می کنم شما بستنی? اخبار اخیر (از طریق مادربرد ) که یک هکر به سرقت برده حجم انبوهی از اطلاعات را از شرکت اندیشه جاسوسافزار قضاوت، در تمام امن نیست.

شرکت هدف توسط هکر ناشناس با صراحت با عنوان از شرکت SpyHuman است که خود را به عنوان یک راه برای نظارت بر استفاده از گوشی های هوشمند کودکان و کارکنان ترویج است. با این حال، مواد قبلی رسمی تبلیغاتی شرکت مانند این-مفهوم با استفاده از محصول خود به جاسوسی در عاشقانه همکاران نیز آگهی.

مانند دیگر نرم افزارهای جاسوسی محصول SpyHuman را نظارت بر استفاده از گوشی های هوشمند و رله اطلاعات که به مشتری. منظور آن را به کار، مشتری دسترسی فیزیکی به دستگاه برای نصب نرم افزارهای جاسوسی را SpyHuman باید در؛ اما پس از آن نصب شده است، این سکوت، در پس زمینه با مارک هیچ کدام عاقلانه میتونه.

با توجه به وب سایت این شرکت مشتری با تماس های تلفنی و پیام های متنی، مکان های جیپیاس، پیام WhatsApp و فیس بوک را تامین می, و حتی از راه دور میکروفن دستگاه را روشن می تواند. همه اطلاعات ثبت شده و به داشبورد است که مشتری می تواند در زمان واقعی بررسی رله.

و هکر فقط دسترسی به اطلاعات.

هنگامی که شرکت به شما پرداخت به هک خود را هک کنید شما باید آن را دوست دارم.

“این برنامه های جاسوسی باید از بازار، اکثر مردم جاسوسی در دختران و تصویر داده ها [their] […] همیشه حساس” هکر نوشت در پیام پس از انجام هک. “هیچ کس که حقوق به که و مشابه این نرم افزار و ارائه دهنده پول بار مشاهده شده است با انجام این کار.”

واسطه. بین هکر ناشناس و مادربرد مستقل تایید هک. او گزارش داد که بیش از 440 میلیون تماس اطلاعات بیشتر از طریق SpyHuman در سایت قابل دسترسی است توسط هر کسی با دانش بودند.

واسطه. نماینده مادربرد کلیپ هکر ساخته شده در مورد چگونگی انجام هک نشان داد. با استفاده از نرم افزارهای جاسوسی هکر را به سادگی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و راه اندازی برنامه است. پس از انجام این کار، شما یک جریان ثابت از پیام های متنی پر کردن صفحه نمایش را مشاهده کنید. مقاله مرتبط

SpyHuman پس از آن که داده متعلق به مشتریان خود تایید.

“ما عمیقا در مورد مشتریان خود و حفظ حریم خصوصی از داده های مشتریان خود مراقبت. پس از [receiving news of the hack]، ما بلافاصله زمان اقدامات به سیستم ما “شرکت نوشت.

یا نه شما توافق می کنید با اخلاق پشت کسب و کار که پول کردن اتهام جاسوسی در افراد دیگر غیر قابل انکار است که شرکت های نرم افزارهای جاسوسی خواهد شد همیشه هدف هکرها پارتیزان است. اگر شما خودتان خانههای گلی خالی بیش از جاسوسی بر روی فرزندان خود، همسر و یا کارکنان، اگر شما با این اطلاعات عمومی تبدیل شدن راحت خواهد بود بپرسید. چرا که هکرها مثل این یکی وجود دارد و آنها مرده در شرکت های جاسوس آوردن تنظیم کنید.

بعدی: هی گوگل، دولت به اتهام جاسوسی بر من است?