فایل سیستم ویندوز چیست؟

مشخصات فنی زبان, فایل سیستم ویندوز فایلی با ویژگی های پنهان سیستم روشن است. در عمل، فایل سیستم پرونده ها که ویندوز بستگی به درستی کار هستند. این محدوده از پیکربندی درایور دو سخت افزار و فایل های DLL و حتی مختلف کندو فایل هایی که رجیستری ویندوز را تشکیل می دهند.

این فایل ها به طور خودکار تغییر اغلب در به روز رسانی سیستم و یا نصب نرم افزار “موضوع، اما به طور کلی، آن بهتر است برای پرونده های سیستم را تنها بگذارم. حذف انتقال تغییر نام و تغییر این فایل ها می تواند باعث شکست سیستم کامل. به دلیل این واقعیت اغلب اوقات آنها پنهان است و فقط ساخته شده است. گفت: وجود دارد بسیاری از هک و ترفند وجود دارد — دسته ما را برجسته کرده اید در این سایت از جمله — که شامل اصلاح فایل های سیستم.

اگر شما مراقب باشید و شما می دانید آنچه شما انجام می دهند — یا شما زیر دستورالعمل از منبع اعتماد شما–شما می توانید مقدار زیادی از این نوع هک.

که در آن فایل سیستم ذخیره می شود؟

پرونده های سیستم است که معمولا در پوشه های خاص است که به عنوان پوشه سیستم شناخته شده است قرار دارد. برای جلوگیری از بیشتر هر حذف تصادفی این پرونده ها از نظر در ویندوز به طور پیش فرض پنهان است. آنها نیز در جستجوها ظاهر نمی شوند.

حقیقت این است که سیستم فایل را می توان در بسیاری از مکان بر روی کامپیوتر شما ذخیره شده است. پوشه ریشه درایو سیستم (C:)، به عنوان مثال، سیستم فایل مانند فایل صفحه (Pagefile.sys) و فایل های خواب زمستانی (Hiberfil.sys) را نگه می دارد.

اکثر پرونده های سیستم Windows ذخیره شده در پوشه C:Windows به خصوص در پوشه System32/مانند و / SysWOW64. اما شما همچنین سیستم فایل های پراکنده در سراسر پوشه های کاربر (مانند پوشه داده) و پوشه ها نرم افزار (مانند برنامه داده ها یا پوشه ها فایل های برنامه) را پیدا کنید.

چگونه برای نمایش سیستم فایل های مخفی در ویندوز

در حالی که فایل سیستم پیش فرض در ویندوز پنهان هستند، آن آسان به اندازه کافی به پنجره نمایش آنها.

فقط به یاد داشته باشید که حذف انتقال ویرایش و تغییر نام این فایل ها مشکلات زیادی می تواند باعث. توصیه ما این است که ترک سیستم فایل های پنهان در اکثر موارد. اگر شما عمدا کار با فایل سیستم در حالی که برخی اعمال هک یا نیشگون گرفتن و کشیدن، نمایش آنها و سپس پنهان آنها را دوباره هنگامی که شما انجام می شود.

مرتبط با: چگونه به نمایش فایل های مخفی و پوشه ها در ویندوز 7، 8 یا 10

برای نمایش سیستم فایل در ویندوز، با باز کردن پنجره های اکسپلورر فایل شروع. سر در فایل اکسپلورر برای مشاهده >> تغییر گزینه های پوشه و جستجو گزینه های.

در پنجره گزینه های پوشه به برگه “مشاهده” بروید و سپس تیک در گزینه “مخفی کردن فایل های سیستم عامل (توصیه می شود) حفاظت شده” را حذف کنید. هنگامی که شما انجام می شود “تأیید” را کلیک کنید.

شما در حال حاضر قادر به دیدن فایل های مخفی سیستم می باشید. توجه داشته باشید که آیکون برای فایل سیستم به نظر می رسد تیره تر از آیکون برای فایل های غیر سیستم به کمک اهمیت خود را مشخص نمایند.

چه اتفاقی می افتد اگر سیستم فایل آسیب دیده

بنابراین علائم ممکن است شامل هر چیزی از برنامه های این واقعا که فایل سیستم خراب است، بستگی دارد نه راه اندازی (یا توفنده)، خطاهای صفحه آبی و یا حتی پنجره عدم شروع.

اگر شما گمان می برند پرونده های سیستم مفقود یا خراب شده چند ابزار سیستم ساخته شده است که می تواند کمک وجود دارد. جستجوگر فایل سیستم (SFC.aspx) اسکن فایل سیستم ویندوز و می تواند جایگزین به هر یک از آن را به دست می یابد و یا خراب شده. استقرار تصویر نگهداری و مدیریت (DISM) فرمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به رفع تحت مشکلات دروغ است که SFC مانع انجام آن کار. استفاده از آنها را با هم، نظر شما باید قادر به موفقیت تعمیر پرونده های سیستم مفقود یا خراب شده.

مرتبط با: نحوه تعمیر خراب شده ویندوز سیستم فایلها با SFC و دستورات DISM

SFC اسکن رایانه شما را برای هر فایل سیستم ویندوز برای فساد و یا تغییرات. اگر آن فایل است که تغییر یافته است به طور خودکار آن جایگزینی آن با نسخه صحیح خواهد بود.

اگر همه چیز می افتد و نه از این گزینه ها کار شما همیشه می توانید تازه کردن یا بازنشانی رایانه به حالت پیش فرض خود. این گزینه فقط باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان آخرین راه حل. تمام فایل های شخصی خود را نگه داشته است، اما برنامه هایی که بازار پس از دریافت حذف خواهد شد.