InMobi همکاران با GeoEdge برای بهبود تجربه کاربر از پلت فرم تبلیغاتی موبایل تبلیغات تلفن همراه

، InMobi، فقط با GeoEdge ارائه دهنده آگهی امنیت و تایید برای تبلیغات موبایل همکاری است. با هم، شرکت ها قادر به تبلیغات با کیفیت بالا و بازار پاک است که ارائه می دهد تجربه کاربر امن و جذاب خواهد بود.
حق در حال حاضر، صنعت تلفن همراه آگهی تبلیغاتی کیفیت چالش به عنوان افزایش در تغییر مسیر خودکار، خودکار پاپ تا و آگهی های مخرب مواجه است. تجربه کاربر منفی نهایت بد در ناشران نشان دهنده.
InMobi و GeoEdge با هم برای مدتی به اطمینان حاصل شود که برنامه های تلفن همراه از آگهی های مخرب بودند مشغول به کار بود.
“InMobi شهرت ایجاد تبلیغات برنده جایزه است که کاربران می خواهم برای دیدن، و ما به شدت سرمایه گذاری در این زمینه را برای ایجاد یک تجربه کاربری بدون درز است که شرکای ناشر نیز بهره مند شوند Abhay Singhal، موسس شرکت و رئیس درآمد گفت: افسر که InMobi. “در حالی که هر بازیکن در صنعت مشتاق به اطمینان خریداران از تقلب طرف فروش محافظ ما فراموش شرکای مورد اعتماد ما در کنار فروش نمی خواهیم. با استقرار GeoEdge به طور کامل متعهد به حل این مسئله اعتماد فرسایش است که اکوسیستم کل هستیم.”
همکاری با GeoEdge InMobi را با سرمایه گذاری در ماشین یادگیری در زمان واقعی راه حل های مبتنی بر بهبود سیستم دفاع در برابر آگهی های مخرب و دیگر مسائل مربوط به کیفیت بود.
فن آوری GeoEdge به InMobi پلت فرم به عنوان بخشی از حرکت هماهنگ شده است. این تضمین می کند که در حال حاضر خلاق هر دستورالعمل های کیفیت آگهی تاسیس در همکاری با ناشرین دیدار. قادر به حذف تبلیغات است که در آستانه این دیدار هستند.
“با InMobi کار، بسیار هیجان زده هستیم. منعکس کننده تمرکز خود را بر روی تبلیغ کیفیت و استانداردهای بالا برای ارسال هر خلاق از طریق فن آوری GeoEdge را به عنوان سطح دیگری از دفاع به تلاش های داخلی خود را نه تنها خود را وقف به کمک شرکای ناشر، بلکه به جاه طلبی خود را در صف مقدم این مبارزه علیه کیفیت پایین تبلیغات, “گفت: Amnon Siev مدیر عامل در GeoEdge. “ما مطمئنیم که رویکرد مشترک ما کمک خواهد کرد علف هرز از بازیگران بد بر جانبی فروش، کمک به اكوسيستم را پاک کن و راستای انتظارات کاربر نهایی هر تجربه بدون درز با کیفیت خوب در هر app است.”

.