10 بهترین بازی اسکیت سواری برای آندروید!

 این تصویر برجسته برای بهترین چاپ صفحه بازی برای آندروید
واجب خارج از لمس تونی هاوک بازی مرجع اینجا درج است. حالا که ما که مرجع uncomfortably بی دست و پا از راه حرف بزنیم در باره بازی اسکیت سواری برای آندروید. آنهایی که واقعا خوب چند وجود دارد. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق تنها خوب در بهترین حالت و یا انواع دیگر بازی با موضوع اسکیت بورد. شما واقعا خیلی در تلفن همراه است که همسان جلال بازی تونی هاوک یا دقیق عمق سری اسکیت را پیدا کند. این بدان معنی نیست برخی از بازی های خوب هر چند وجود ندارد. اینجا بهترین چاپ صفحه بازی برای آندروید!








پسر اسکیت باز 2D platformer با موضوع اسکیت است. هر پرش انجام ترفند پس هیچ چیز خاصی وجود دارد. در غیر این صورت این بازی بسیار ساده است. شما در واقع فقط جمع آوری آیتم های مختلف و آن را به پایان. همچنین ویژگی های 90 سطح. اگر ما در حال صادقانه این است که احتمالا بدترین بازی در بالا ما ده است. با این حال، این تنها بازی است که کاملا رایگان با خرید در app هیچ می شود. که به آن می کند قاتل زمان مناسبی برای کسانی که در بودجه. تبلیغات، وجود دارد هر چند، و آنها می تواند گاهی اوقات مزاحم.






اگر ما از دست رفته هر بزرگ بازی اسکیت سواری برای آندروید, ما در مورد آنها را در نظرات بگویید! شما هم اینجا برای بررسی از آخرین نرم افزار آندروید و لیست بازی های ما می توانید کلیک کنید!